1

Onderwerp: Challenge Roth

Inschrijvingen voor Roth 20/7/2014 gingen deze morgen open om 10u. In amper 3 minuten tijd waren alle beschikbare plaatsen (5000 individueel en aflossing) uitverkocht. Ik ben er bij!  smile

Iemand ervaring met Roth? Leuk hotelletje in de buurt? Laat het hier maar weten, ik kan er zeker wat mee.

Nog anderen die zijn ingeschreven voor de editie 2014?

Philippe

2

Re: Challenge Roth

Geweldig Philippe,

mooi dat je er bij bent, heb je wel heel snel moeten typen.......... lol

Bij mij is Roth al wat langer geleden en had toen een appartement bij particulieren, aan het loopparcours. Weet de naam helaas niet meer.

Maar volgens mij is daar in de buurt voldoende te huur, niet te lang wachten dan gaat het vast lukken!!

succes

3

Had het geluk dat ik vorige week maandag al door een vriend ter plekke ingeschreven ben de dag na de editie van dit jaar.. smile

Dit jaar al wel het fietsparcours verkend (staat permament uitgepijld). Veel op en af, geen lange beklimmingen. Alleen de beklimming bij Greding loopt lang door. Van de afdalingen kun je wel goed gebruik maken bij het volgende hellende stuk.
Loopparcours schijnt ook nogal op en af te zijn en deels over grindwegen.

Mooie omgeving, de mensen zijn bijzonder vriendelijk en "triathlonminded".

Accommodaties: http://www.landratsamt-roth.de/desktopd … tabid-27/.

Er zijn redelijk wat hotelletjes en pensions in de regio, alleen het gaat erg snel. De meeste vakantiewoningen binnen een half uur rijden van de start zitten al grotendeels vol. Merkte dat bij bij het aanschrijven en bellen afgelopen weer.
Wij gaan met de hele familie en dan zou een hotel een beetje dure grap worden. In ieder geval onderdak gevonden bij particulieren via genoemde site.

Hoteltip: www.hotel-pension-schneider.de in Allersberg, km of 7 van de start. Uitgebreid ontbijt en goede kamers!

4

Ik was afgelopen editie van de partij. Gaaf dat het was!! Fietsen is inderdaad behoorlijk op en af. Het glooiende vond ik zwaarder dan gedacht, de stijle klimmen makkelijker dan gedacht (mede door de 100den aanmoedigen!) lopen gaat niet op en af. Ja je moet een keer een brug op af en weer op, maar dat valt wel mee.

Mijn logeeradres hou ik geheim wink ik ga komend jaar kijken als supporter! Maar wij sliepen particulier bij mensen. En dan hebben we uiteindelijk een dag voor vertrek geregeld. We hadden daarvoor wel wat anders, maar dit was veel dichterbij!

5

Ik heb gewoon vlak bij de zwemstart gratis gekampeerd. Ik slaap zo'n laatste nacht toch amper, en het scheelt een hoop gedoe om bij de start te komen want het is 's ochtends best druk op de weg naar het kanaal.

6

Ik behoor ook tot de gelukkige groep die zich heeft weten in te schrijven en ga volgend jaar in Roth debuteren op de hele triathlon.

Ik ben me nu aan het oriënteren op een verblijfplaats.

Wie heeft er een goede tip ??

Mvg, R. Vosters

7

Ik vraag me idd af hoe je je gegevens binnen 3 minuten kunt invullen en vervolgens ook nog meteen moet betalen (neem ik aan?).

Hoe hebben jullie dit gedaan? Ik wil me graag volgend jaar met succes inschrijven en dat gaat nog wat worden volgens mij roll

Hoe gaat zo'n inschrijving bij een challenge of ironman in zijn werk?

En rene S. hoe kun je de week voor de online inschrijvingen ter plaatse al inschrijven?

8

Anton Theo schreef:

Ik vraag me idd af hoe je je gegevens binnen 3 minuten kunt invullen en vervolgens ook nog meteen moet betalen (neem ik aan?).

Hoe hebben jullie dit gedaan? Ik wil me graag volgend jaar met succes inschrijven en dat gaat nog wat worden volgens mij roll

En rene S. hoe kun je de week voor de online inschrijvingen ter plaatse al inschrijven?

Een vriend van me deed dit jaar mee. De dag na de triathlon zelf kun je als deelnemer van dat jaar jezelf en iemand anders inschrijven voor de volgende editie.. Maximaal 1000 deelnemers kunnen zich op die manier inschrijven. Hij moest daar dus wel direct het inschrijvingsgeld voor 2 personen aftikken. Én vroeg op. Én (erg) lang in de rij staan met zure benen.
Ik kreeg een kaartje met een activeringscode voor de inschrijving. Moest wel binnen een dag of 7-10 geregeld worden. Anders ben je (uiteraard... roll ) je geld kwijt.
De dag van de "normale" inschrijving zat ik in de auto terug van het vakantie-adres. Dat had 'm zeker niet geworden.....

9 Laatst bewerkt door pabbeele (10-11-13 22:24:17)

Anton Theo schreef:

Je geeft bij de online-inschrijving eerst enkel een aantal basisgegevens in (naam, e-mailadres...).

Je krijgt dan via e-mail een code toegestuurd waarmee je de betaling kan doen en je inschrijving officieel kan bevestigen. Hiervoor had je 5 dagen de tijd als ik me goed herinner ;-)

10

Bedankt Pabbeele,

Dat is duidelijk en stelt me iets meer gerust!

Eerst nog maar een jaartje kwart en een eerste halve/midden.

11

René S. schreef:
Anton Theo schreef:

Een vriend van me deed dit jaar mee. De dag na de triathlon zelf kun je als deelnemer van dat jaar jezelf en iemand anders inschrijven voor de volgende editie.. Maximaal 1000 deelnemers kunnen zich op die manier inschrijven. Hij moest daar dus wel direct het inschrijvingsgeld voor 2 personen aftikken. Én vroeg op. Én (erg) lang in de rij staan met zure benen.
Ik kreeg een kaartje met een activeringscode voor de inschrijving. Moest wel binnen een dag of 7-10 geregeld worden. Anders ben je (uiteraard... roll ) je geld kwijt.
De dag van de "normale" inschrijving zat ik in de auto terug van het vakantie-adres. Dat had 'm zeker niet geworden.....

Als je ter plekke aanwezig bent moet je dus jezelf voor het volgende jaar inschrijven en dan kan je ook iemand anders inschrijven, zo begrijp ik het goed?

Als ik alle verhalen lees dan is Roth een must-do voor de long-distance triatleet. Ik zou hier graag in 2015 mijn hoofddoel van maken, eens kijken of er op 21 juli mensen ter plekke aanwezig zijn (ik ben dan zelf in de Dordogne op vakantie). Als er van het forum iemand toch al in de rij gaat staan dan hoor ik dat ook graag  cool

12

Ik had deze ook voor 2015 gepland, maar ik vrees dat de combi kids,werk, opleiding een fatsoenlijke voorbereiding in de weg zou staan. Ik wil alleen meedoen als ik de marathon fatsoenlijk hardlopend kan volbrengen.

Dus Maca, kun je me volgend jaar inschrijven voor 2016 als je er toch bent smile

13

Haha, als ik meedoe in 2015 dan ga ik voor je in de rij staan Vanzella!

14

Maca944 schreef:

Dan ga je in 2016 ook opnieuw moeten deelnemen. Zo begrijp ik het toch: je mag enkel iemand extra inschrijven wanneer je ook voor jezelf inschrijft.

15

pabbeele schreef:
Maca944 schreef:

Dan ga je in 2016 ook opnieuw moeten deelnemen. Zo begrijp ik het toch: je mag enkel iemand extra inschrijven wanneer je ook voor jezelf inschrijft.

Klopt.

16

René S. schreef:
pabbeele schreef:
Maca944 schreef:

Klopt.

Leuk MACA doen we in 2016 allebei mee  big_smile  big_smile  big_smile

17

Vanzella schreef:
René S. schreef:
pabbeele schreef:

Klopt.

Leuk MACA doen we in 2016 allebei mee  big_smile  big_smile  big_smile

Top! Kan jij mooi hazen bij het zwemmen  cool

18

Hebben al tijdje geleden hotel geboekt in Nurnberg. Dus toch nog een eindje van Roth verwijderd.
Denk dat ik gewoon m'n tentje ga meenemen en de avond voor het gebeuren ga overnachten op de camping naast de start, zoals Thijs hoger ook al schreef.
Relaxed wakker worden dan en geen gedoe om aan de start te geraken. Risico om me te overslapen lijkt me ook nihil, er zal 's ochtends wel heel wat bedrijvigheid zijn. Kindjes moeten dan ook niet zo vroeg uit bed.