1

Onderwerp: Beurs triathlon-world in brussel (16-nov)

Hallo.

Zijn er nog meer mensen die naar de triathlon-world
in brussel gaan / willen gaan?

Misschien een idee om te carpoolen als er genoeg mensen willen gaan?
Ik gaan waarschijnlijk wel en vertrek van uit Leusden/Amersfoort.

Gr Dimitri.

2

Re: Beurs triathlon-world in brussel (16-nov)

Ik denk dat ik er wel heen trek, maar voor u uit de richting Dimitri

3

Zoiets kan ik niet laten schieten. Zeker nu niet big_smile

4

Ik vind Brussel iets te ver weg. Benieuwd hoe deze beurs in de praktijk gaat zijn, bij Bike Motion in Utrecht kwam de triathlonsport er nogal karig uit.

Een combinatie van een beurs met een aantal (kleine) lezingen lijkt me wel interessant.

5

Deze beurs zal normaal gezien enkel triathlon en duathlon gericht zijn. Ik denk dat het de moeite wel eens waard is en dat hoop ik altans. Ik weet van mijn trainer dat het enorm veel kost voor de exposanten om een plaats te hebben dus tja wie gaat dat er aan geven? Unclesam kom je zaterdag middag niet meelopen in Nieuw-namen?

6

ronnyke schreef:

Deze beurs zal normaal gezien enkel triathlon en duathlon gericht zijn. Ik denk dat het de moeite wel eens waard is en dat hoop ik altans. Ik weet van mijn trainer dat het enorm veel kost voor de exposanten om een plaats te hebben dus tja wie gaat dat er aan geven? Unclesam kom je zaterdag middag niet meelopen in Nieuw-namen?

Ik loop zondag in Brugge de Urban Trail met een collega.

7

Das nog beter. Nieuw namen is altijd een vettig en winderig parcour. Maar tja het is maar een hobby cool

8

ronnyke schreef:

Das nog beter. Nieuw namen is altijd een vettig en winderig parcour. Maar tja het is maar een hobby cool

En ik heb daar geen ontvangst  lol

9

Ik overweeg te gaan! Vertrek vanuit Almere! Carpool met Amersfoort zou goed te combineren moeten zijn.

To Finish You Have To Start!
-Ironman 70.3 Miami -- Ironman Barcalona -
What's next?
--Ironman Kalmar 2015

10

Unclesam schreef:
ronnyke schreef:

En ik heb daar geen ontvangst  lol

Ga jij zaterdag?
Zijn er nog andere leden omgeving Antwerpen die gaan?

11

Ik ga zaterdag ja. Maar weet nog niet juist om hoelaat. Ga mischien eerst nog moeten trainen want heb zoveel op programma staan dat ik vrees dat ik het niet afgewerkt ga krijgen. Ik denk nu ook niet dat je daar uren kunt gaan rondlopen hoor als ik zie wat er maar gaat komen zul je vlug rond zijn.

12

Aangezien er maar weinig beurzen zijn die de triathlon/duathlon liefhebbers bedienen ga ik ook.
Ik vertrek rond 12.00 uur uit Eindhoven en verwacht rond 13.30 te zijn.
Mochten er mensen willen meerijden.....

13

Ikzelf vond het niet echt de moeite.

14

ronnyke schreef:

Waarom niet? Aanbod? Ambiance?

15

Als toch een beetje een matriaalfreak kwam ik niet echt aan mijn behoefte. Verder de stand van IM Luxemburg daar konden ze me buiten een foldertje geven niets vertellen over het evenement en verder tja sportvoeding en stages/reizen intresseren me niet zoveel om eerlijk te zijn. Op de stand van bio-racer wel iets mooi gezien na nieuwjaar moeten we de nieuwe kledij bestellen van onze club,eens navragen of ik zo een suit kan laten bedrukken zoals degene die ik daar zag hangen.

16

ronnyke schreef:

Ik heb er begrip voor, zo'n eerste beurs organiseren is toch wat zoeken, maar ben ook wat op mijn honger gebleven...
Had liever een goodie bag met enkele gels of dergelijke gekregen in plaats van het vleugeldrankje.

17

Begrip ja en nee. Mijn trainer had er ook voor gehoord om er te staan met een standje en dat was zo duur dat hij het maar niet gedaan heeft. Dus als ze zoveel vragen aan hun exposanten kan ik wel geloven dat er veel verstek laten gaan. Na nieuwjaar heb je verschillende fietsbeurzen waar het stampvol volk loopt dus dat zal meer renderen voor veel fietsmerken of leveranciers.

18

ronnyke schreef:

Begrip ja en nee. Mijn trainer had er ook voor gehoord om er te staan met een standje en dat was zo duur dat hij het maar niet gedaan heeft. Dus als ze zoveel vragen aan hun exposanten kan ik wel geloven dat er veel verstek laten gaan. Na nieuwjaar heb je verschillende fietsbeurzen waar het stampvol volk loopt dus dat zal meer renderen voor veel fietsmerken of leveranciers.

Dat er door de hoge prijzen exposanten afhaken is dan te begrijpen.
Kijk al uit naar die fietsbeurzen dan.  wink

19

Velofollies in Kortrijk is een mooie. Daar zie je wel een aantal juweeltjes en nieuwigheden. Dat is op 17-18-19Jan dus nog even geduld. Heb nog een paar nieuwe wieltjes nodig dus....