1

Onderwerp: Even voorstellen

Hallo triatleten,

Mijn naam is Bert Flier. Via Wijnand van der Vet heb ik over dit forum gehoord. Ik ben triatleet sinds 1990, heb een voorliefde voor de hele en offroad triathlon (ik hou van avonturen;) en mag me viervoudig Nederlands kampioen noemen: 2x op de hele (Almere 2001 en 2002) en 2x op de offroad (2007 en 2010).

Met mijn bedrijf 3in1Sports bied ik persoonlijke coaching aan (samen met Tim Dullaart en Marjolein Bil), voedingsbegeleiding (door mijn vrouw, Tabitha Flier-Dingjan), clinics en trainingsstages. Voel je vrij om een kijkje te nemen op www.3in1Sports.com voor meer informatie. In de bijlage vind je de flyer van de stages van 2014.

Tot ziens, in de wedstrijden of misschien op een trainingsstage!

2

Re: Even voorstellen

Gister kreeg ik de flyer van Bert in mijn mailbox. Omdat ik via meerdere atleten zeer goede verhalen heb gehoord over deze stage's heb ik Bert voorgesteld om hier wat over op dit forum te zetten. Er is dus geen sprake van ongewenste reclame!

3

Bert, welkom! Hoe meer deskundige gebruikers op dit forum hoe beter.

Het is duidelijk dat je ook een commerciële pet op hebt, en daar heb ik geen enkel probleem mee zolang dat duidelijk is. Ik vind het alleen maar mooi als mensen hun geld kunnen verdienen met onze mooie sport.

4

Als er mensen zijn die veel geld uitgeven is het normaal dat er mensen zijn die veel verdienen wink Leuk dat er een topper mee leest op het forum ik hoop dat ik er wat van op kan steken.