Hmm, Mijn zwemtijd van een kleine 42 minuten valt me nog mee, met al dat geklooi met mijn zwembril en de eerste 1000m in schoolslag om dat ik anders water in de bril kreeg. Heb in de eerste 500m 10x stilgehouden om bril te verstellen (zonder resultaat). Uiteindelijk na 1000m weer met de bodem onder mijn voeten het glas op sterkte er rechts uitgehaald zodat het wel goed ging. Met andere woorden even terug naar de opticien
@Cor
Ik reed 2u34 (ja, eerste wissel was een kleine 5 minuten omdat ik toch besloot een kledingwissel te maken, niet handig als je zeiknat bent),. Ik heb geen plasstops gemaakt dus dat betekent dat ik een 35,3 km/h heb
gereden, niet extreem snel dus, en ook beduidend rustiger gefiets dan bijna voluit wat ik normaal in een 1/4 doe (zoals Holten). Ik kwam qua benen en qua energie ook fris aan. Had ook voldoende gegeten en gedronken (ook weer niet teveel)
Dus daar kan de oorzaak denk ik niet aan liggen. Ik heb het op een ¼ ook te vaak. Maar in trainingen weer niet (ook niet bij koppeltrainingen fietsen-lopen en lopen-zwemmen-lopen). Die problemen met oprispingen heeft me te vaak het finishen gekost (vorig jaar ook in Deventer en in Horst(wel gefinished, maar met twee keer kotsen tijdens de 2e run en een hoop gewandel). In Holten dit jaar ook last van gehad, maar toen me er toch door heen kunnen zetten en kunnen finishen in een redelijke tijd. Ik vermoed dat het eerder met wedstrijdspanning te maken heeft dan met intensiteit, anders zou ik het in bepaalde trainingen ook moeten hebben.
@Bernard
Idd, zelf de remmen controleren was idd vreemd, ook dat ze alleen controleerden of de helm een harde schaal had, en niet of deze ook vast genoeg op het hoofd zat was weer eens wat anders.
Ik ga iig bij LAAC trainen op de baan, naar een trainer ben ik nog zoekende, moet ik nog even kijken hoe en wat.
Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800