Onderwerp: Even voorstellen
Hoi!
De 'polite' ding om te doen is natuurlijk even voorstellen. Hierbij:
Ik ben Ed, 39, 2,00m en op het moment een beetje vettig op 95 kg .
Doe graag wat aan sport, op het moment 3x per week sportschool (2 uurtjes per keer, half uurtje conditie/cardio, half uurtje core en uurtje full body workout-achtig). Daarnaast uurtje zwemmen in zwembad, met dit seizoen uurtje schaatsen, daarbij probeer ik 2 tot 3x per week wat hardlopen (afstanden wisselend, van 5 tot 10km momenteel, tempo ongeveer 5min per kilometer en iets minder). Soms nog wat mountainbiken / squash of iets dergelijks. In het zomerseizoen meer fietsen en probeer een keer of 2 á 3 te skeeleren.
Ben aan het bedenken of ik in 2015 een halve triatlon van Almere wil gaan doen. Lijkt me een mooie uitdaging en trainingsdoel. Toch wel heftig met zeg 1,5 km zwemmen, 20 km lopen en 90km fietsen, maar ook wel weer te doen.
Mooi de tijd nemen om op te bouwen naar die afstand en daar goed te tijd voor nemen. Als ik het zo inschat moet het gaan lukken in iets van 6 tot 7 uur.
Waar ik naar op zoek ben is uiteraard wat informatie. Hoe te trainen en voor te bereiden, wat te eten, waar moet ik op gaan letten enzovoort. Vandaar m'n registreren op deze site. Vind het ook leuk om wat met lotgenoten te communiceren.
Iedereen alvast hartelijk dank voor hulp en tips!