Onderwerp: Hallo!
Hallo allemaal,
Na al heel veel berichten op dit forum gelezen te hebben, heb ik me eindelijk geregistreerd.
Ik ben Angela, 30jr, sinds 2012 recreatief aan het hardlopen en ik voetbal (ook recreatief)
De triathlon boeit me al een hele tijd en sinds kort een beetje extra. Ik heb namelijk besloten dat het dit jaar echt moet gaan gebeuren. Ik wil dit jaar een 1/4 triathlon volbrengen.
Ik ben me nu zoveel mogelijk aan het inlezen om straks gericht te kunnen trainen voor de triathlon van Noordwijkerhout. Er is zoveel informatie te vinden dat het soms lastig voor mij is om door de bomen het bos te zien. Sinds afgelopen kerst ben ik in het bezit van de Friel bijbel en das nog meer overload
Ik ben op dit moment mn trainingsarbeid langzaam aan het verhogen zodat mn lichaam rustig aan de extra beweging kan wennen. Ik ben ongeveer 4 uur per week aan het voetballen kwijt, loop 2 keer hard en zwem 1 keer per week. Fietsen doe ik regelmatig maar op dit moment nog niet op mn racefiets.
Mijn streven is om alle onderdelen uit te bouwen naar 2 keer per week en vanaf daar dan een gericht schema op te pakken.
Hopelijk kan ik op dit forum mn weg in de triathlon wereld een beetje vinden en kunnen jullie me hier en daar een beetje helpen.
Groeten,
Angela