Onderwerp: Voorstelrondje
Ik doe ook maar even mee met het voorstelrondje. Ik lees al een tijdje mee op het forum en heb me sinds kort geregistreerd. Wel zo netjes om ook dan even te melden wie je bent.
In het kort:
30 jaar
Getrouwd
Vader van 3 kinderen (3, 6 en 8 jaar)
Directeur basisschool
Qua sport heb ik in de jeugd gevoetbald tot een jaar of 10, daarna jarenlang niets gedaan maar veel muziek gemaakt (schuiftrombonist geweest). Op mijn 15e een mtb gekocht om de plaatselijke mtb-route te verkennen. Op mijn 18e een rijbewijs gehaald en toen langzaam aan meer gaan fietsen. Toertochten rijden, andere routes verkennen en wat funklasse wedstrijden gereden. Vervolgens begon lokaal een groep toerfietsers een fietsclub en heb ik een eerste racefietsje gekocht. Daar had ik veel lol in en de mtb verdween naar de achtergrond. Sinds een jaar of 4/5 rij ik trainingswedstrijdjes op de racefiets. In 2011 en 2012 heb ik KNWU wedstrijden (amateurlicentie) gereden. In 2012 werd ik uitgedaagd door mijn zwager om eens een triathlon te proberen en ben ik wat gaan hardlopen en zwemmen. Sinds die tijd heb ik het fietsen wat afgebouwd en beleef ik vreselijk veel lol aan de afwisseling die triathlon biedt. Ik ben competitief ingesteld, maar ken ook mijn beperkingen qua talent en tijd. Privé en werk staan natuurlijk op 1 en het sporten gebeurt zoveel mogelijk tussendoor.