Onderwerp: Ik hier
Zoals zo vele vind ik het ook wel zo netjes om mij even een beetje voor te stellen. Ik ben Wilko, en ik ga ook wat aan triathlon doen. Ook zoals zovelen ben ik begonnen met fietsen (nou ja eigenlijk nog eerder schaatsen maar dat doe ik al een tijdje niet meer) Nu ik echter kinderen heb, gun ik mij niet zo lang achter elkaar meer te sporten, en ben ik begonnen met hardlopen naast het fietsen. Uitdagingen zijn dan natuurlijk snel te vinden en in 2012 heb ik mijn eerste 2 8ste triathlons gedaan. Fietsen en hardlopen ging daar wel redelijk, maar het zwemmen was echt een probleem (500 meter in 15 minuten). Na een jaar klussen in ons nieuwe huis, (en niet sporten) heb ik mij dit jaar ter doel gesteld om weer aan een triathlon mee te doen. Dus ingeschreven voor de westfriese RBR en de heerhugowaardsche triathlon 1/8.
Via de juiste topics zal ik wel wat meer info proberen te vergaren, want ik heb nog veel te leren (lees zwemmen) Voor nu heb ik mij wel voldoende voorgesteld, en jullie zullen wel wat berichten van mijn hand verschijnen