Onderwerp: Opvolging OD triathlons.
Hey,
daar de training tot nu toe goed gaat en ik het een beetje zonde vind om slechts 1 wedstrijd te doen, ben ik eens gaan rondkijken wat er nog allemaal dit jaar te beleven valt in de buurt. Toen kwam ik op volgende evenementen uit:
29-06-2014: OD Wevelgem
06-07-2014: OD Kortrijk (ingeschreven)
15-08-2014: OD Izegem
03-09-2014: OD 't Zwin
13-09-2014: OD Ieper
Kortrijk is dus mijn hoefddoel en heeft een vrij lastig loop- en fietsparcours. Wevelgem, de week ervoor, zal normaal gezien een zo goed als vlak loop- en fietsparcours zijn. Is de opeenvolging een probleem? Het gaat "slechts" over een OD dus normaal gezien onder de 3u inspanning.
Zelfde vraag eigenlijk dus voor de OD in 't Zwin en in Ieper. Hier is echter al 10 dagen tussen. Zwintriathlon is aan de kust dus vermoedelijk wel vlak parcours maar mogelijkheid dat de wind een spelbreker zal zijn.
Zelf ben ik wel een beginner in de triathlon maar heb ik veel gesport tussen mijn 9 en 18 jaar en dan terug van mijn 23 tot 29ste. Ik ben nu 31 jaar en de laatste 2 jaar ging het op en af. Ik bleef sporten maar nu niet om te zeggen echt veel.
Maar deze 5 OD's zijn allemaal vrij dicht in de buurt en daarom leuk om te doen omdat ik geen verre verplaatsing hoef te maken en zo de familie een kijkje kan komen nemen. Wat is jullie mening hierover.