1

Onderwerp: voorstellen

Hallo,

lees al weer een tijdje mee dus zie hier,

ik ben Rob, 45 jaar. Hobby's zijn lopen en fietsen (mtb) dus een mooie combi is dan de cross duathlon. Wilde ik twee jaar terug al gaan doen maar het kwam er niet van. Nu heb ik er inmiddels twee achter de rug en heb vreselijk genoten, smile van oor tot oor! Wat is dit gaaf zeg! Beetje wennen aan het wisselen van schoenen maar dat brengt ook een leuke spanning met zich mee.
Naast de MTB marathons die op de agenda staan dit jaar zie ik ook nog wel een weg editie van een RBR op het programma staan.
Triathlon zit er voor mij niet in vanwege het zwemmen.

sportieve groet

Rob

2

Re: voorstellen

Ik ben ook begonnen met cross duathlons en na een paar jaar eens eentje op de weg in de zomer en dan een paar powermans en uiteindelijk toch eens beginnen zwemmen en nu aan het plannen voor mijn eerste Ironman big_smile

3

Rob, welkom! Gewoon lekker doen waar je plezier in hebt, al dan niet met zwemmen. Al vind ik het zelf wel leuk om als een van de laatsten uit het water te komen en dan op de fiets een hoop mensen in te halen.

4

heren dank.

Ik moest even Googlen op Powerman want geen idee wat dat is. Ik heb zo het vermoeden dat dan de lat nog een tikkie hoger moet.

zwemmen: ben ooit eens bijna verdronken en dat heeft zo zijn nasleep, laat mij maar aan de wal

groet

5

Goedenavond

Mijn naam is Rob en ben beginnend hardloper.
Sinds September loop ik nu.
En zit nu aan de 8 km achterelkaar.
Nu heb ik sinds kort een hamstring blessure.
Iemand ervaring hiermee.en wat valt eraan te doen behalve rusten.
Hoor het graag van jullie.

Groeten RobdeRunner

6

Robson welkom! Kan begrijpen dat je idd niet zo'n behoefte aan zwemmen hebt hmm
@robvw, wellicht even een eigen topic starten en op de juiste plek ipv in iemand voorstel topic een vraag te droppen over een hamstringblessure  wink

#enjoylife