1

Onderwerp: Lommel Aug. 2014

Gisteren ingeschreven voor de 1/4 van Lommel in aug. 2014.

ben benieuwd hoe de 1500m zwemmen me vergaat. Schijnt in ieder geval een mooie wedstrijd te zijn.

GR

2

Re: Lommel Aug. 2014

Ik sta ook ingeschreven :-) voor de 1/4e

3

Ik heb me ook ingeschreven. De eerste en laatste keer dat ik meedeed was in 2009, dus het wordt weer eens tijd om aan deze goed georganiseerde en mooie, sfeervolle wedstrijd mee te doen.

4

Weet iemand wat ook weer de zwem+fietslimiet was voor de OD in Lommel? Het staat niet meer op de site. Zit eraan te denken om deze toch in mijn schema erbij te gooien aangezien ik nu alle 'voorjaarstriathlons' gemist heb.

5

Voor jou zal dat normaal toch geen probleem mogen zijn Sandra? Ik doe zelfs aan de OD mee tongue

6

Ja dat klopt, maar mijn hoofd houdt soms van allerlei scenario's te verzinnen voor als het niet normaal gaat en alles faalt  tongue

Om daar definitief mee af te rekenen heb ik me dus maar gewoon voor de OD ingeschreven  smile

7

Voor mij eerste keer in Lommel

8

voor mij ook.

Ben benieuwd wat het gaat worden.

is mijn 1e OD

Verwachting
Zwemmen: 30 min
t1: 3 min
Fietsen: 1uur 10
t2: 3 min
Lopen: 40 min
Totaal: 2:26

1/4 in Terheijden ging in 2:12 dus zou moeten kunnen.

9

Lukt het jullie om je in te schrijven? Ik krijg geen email met de betalingsinformatie... En de man die je dan moet mailen is met vakantie volgens zijn 'out of office reply'  sad

10

Sandra, Ik heb hetzelfde, die man zou pas op 14.07 terug zijn....

11

Braaf afwachten en hopen dat de inschrijving tegen die tijd nog niet vol zit dan.

12

Heb jij al iets gehoord? Ik word ongeduldig... hmm

13

Ook nog geen nieuws

14

Ik hoop dat het jullie lukt. Ik had eze week al eens naar de deelnemers lijst gekeken en er staan er nog niet veel ingeschreven voor de OD dus.... Het is altijd leuk als je een bekende tegen het lijf kunt lopen wink

15

Ik heb inmiddels wel de limieten gevonden (deelnemersinfo staat online), na 40 minuten sluiting zwemmen en na 2 uur 10 sluiting fietsparcours. Moet makkelijk lukken dus  smile Goed om te horen dat er nog niet veel deelnemers zijn.

16

In ben ingeschreven! Geld overgeboekt in ieder geval  cool

De Lommelse triathleten hanteren blijkbaar een geheime voorselectie op basis van internetbrowser gebruik. Ik heb mezelf opnieuw ingeschreven via internet explorer (gebruik normaal firefox) en ik kreeg meteen een bevestigings/geld overmaak email.

Ik zal die Frank Torfs ff mailen met mijn bevindingen

17

Mijn Spamfilter hield de automatische email na inschrijving tegen. Ik ben eerder ook ingeschreven, althans er is gevraagd om het inschrijfgeld over te maken...

Ik heb echter nog geen bevestiging ontvangen, voordat ik niet op de lijst heb ik nog mijn vraagtekens.

18

Ja snap ik dat heb ik ook, het is pas zeker als we op de deelnemerslijst staan. Ik heb nog eens in mijn spambox gekregen maar ik heb nu die automatische email echt pas voor het eerst ontvangen vandaag... Hopen dat ze snel eens kijken hoeveel geld ze op de rekening hebben staan.

19 Laatst bewerkt door Sandra86 (18-07-14 11:29:12)

Ik heb contact gehad met dhr. Torfs en ik sta inmiddels op de deelnemerslijst, jij nog niet helaas Stefan... En als Nico uit Geel komt staat hij er ook bij  smile

20

Mooi,ik hoop dat tegen dan de conditie al terug een beetje deftig is zodat het een leuke wedstrijd word. Want ik heb de laatste weken wat veel van het leven genoten en het is er aan te voelen en te zien mad

21

Ik ben inmiddels ook ingeschreven...

@ Ronnyke,
Je hebt nog 2 weken de tijd om deftig te trainen.  smile

22

MAAR 2 weken meer zul je bedoellen yikes  ik hoop in elk geval dat de temperaturen wat dalen zodat er met wetsuit gezwommen kan worden want het water zal er nu wel boven de 24.5 zijn vrees ik.

23

Ik ben er ook bij!
Eens kijken of mijn vakantie-vet er dan al af is en of de vele alcohol er tegen die tijd ook al is uitgezweet ;-)

24

Iemand een idee van de huidige watertemperatuur?

25

Nico0105 schreef:

Iemand een idee van de huidige watertemperatuur?

Geen idee, maar het zal niet warm genoeg zijn voor een 'non wetsuit swim' denk ik. Als je het zeker wilt weten kun je de organisatie mailen.

Hopelijk hebben we zondag een mooie dag. Ik heb er in ieder geval al veel zin in.