Onderwerp: gigathlon
het is volgens mij vrij rustig kwa inschrijvingen bij de gigathlon.
Je zou toch zeggen dat triathleten dit toch zien als een leuke uitdaging.
Wat houd je tegen?Andere doelen?Te veel van het goede?
Laat maar horen...
Hét Nederlandstalig platform voor informatie, inspiratie en discussie over de triathlon-en duathlonsport
Je bent niet ingelogd.
Triathlonforum.nl » Algemene onderwerpen » gigathlon
Pagina's 1
Je moet inloggen om te reageren
het is volgens mij vrij rustig kwa inschrijvingen bij de gigathlon.
Je zou toch zeggen dat triathleten dit toch zien als een leuke uitdaging.
Wat houd je tegen?Andere doelen?Te veel van het goede?
Laat maar horen...
Linkje?
Ik heb hem destijds wel bekeken.. maar vind het toch een beetje gekkenwerk...
Ik sta ingeschreven voor het hele weekend. Heb vorig jaar de Megathlon in Radolfzell am Bodensee gedaan (zuid Duitsland)
Dit beviel erg goed. Vooral de afwisseling is erg leuk. De Megathlon is goed te doen, 1500m zwemmen, 46km fietsen (wel heuvelachtig) 23km skeeleren, 36km mtb en 10 km lopen. Deden toen 1500 mensen mee waarvan 90 die alles alleen deden. Grootste groep is duo's en groepen van 5 personen waarbij iedereen dus een onderdeel doet. Ik deed er net iets langer dan 5 uur over en werd toen 8e. Dit is ongeveer even zwaar als een halve triatlon.
Gigathlon zal mijn zwaarste evenement ooit worden. Heb in 2012 de hele van Almere gedaan maar dit wordt wel even wat heftiger. Parcours ziet er wel erg uitdagend uit. Vooral het skeeleren over de startbaan van de NAVO basis lijkt mij super gaaf.
Je kan ook alleen kiezen om op zondag mee te doen als je het hele weekend te zwaar vindt. Ben benieuwd of er meer mensen van dit forum gaan meedoen.
ik ook,vandaar deze topic.
Sta ook ingeschreven voor het hele weekend solo.
Misschien ook eens samen trainen op het parcours,ligt gelukkig in mijn achtertuin.
Leuk! Wil wel een keer wat afspreken om het parcours te verkennen.Zeker het MTB gedeelte. Het is voor mij helaas niet echt dichtbij, woon in Naarden en is dus ruim 2 uur rijden. Ik ga waarschijnlijk de dag voor de Amstel Goldrace met een aantal mensen de route rijden (150km)
Wat mij tegen houdt? Eigenlijk dat het allemaal wat ver gezocht is. Het is weer een niche van een niche en dat komt zo langzamerhand uit op iets waarbij je prestatie lastig te vergelijken is. Nu kan ik me goed voorstellen dat dat voor veel mensen niet zo veel uit maakt, maar mij wel. Gewoon een té kleine sport. En daarbij zijn er in de triathlon genoeg uitdagingen te vinden waar ik me nog wel even mee kan vermaken.
Wat mij tegen houdt? Eigenlijk dat het allemaal wat ver gezocht is. Het is weer een niche van een niche en dat komt zo langzamerhand uit op iets waarbij je prestatie lastig te vergelijken is. Nu kan ik me goed voorstellen dat dat voor veel mensen niet zo veel uit maakt, maar mij wel. Gewoon een té kleine sport. En daarbij zijn er in de triathlon genoeg uitdagingen te vinden waar ik me nog wel even mee kan vermaken.
Helemaal mee eens!! Daarnaast vind ik triathlon alleen al duur genoeg
Pagina's 1
Je moet inloggen om te reageren
Triathlonforum.nl » Algemene onderwerpen » gigathlon