26

Re: Wat het kost om een IronMan te zijn?

Maar vanwaar de ophef over de kosten? Een hobby kost geld! En dat mag ook.
En als hetgeen je wilt doen te duur is voor je portemonnee, moet je iets anders kiezen. Heel eenvoudig lijkt me...

**We own the raod**
(Lopen/Fietsen/Schaatsen/Zwemmen/Skeeleren)

27

Roy W schreef:

Dan had je hoop ik niet veel races per jaar? of een hele goede baan wink
Ik kan iig niet aan die sport gaan doen ben ik bang....haha

Ik sta links van die kerel met het Interoptions jasje. Toen kwam het geld nog iets gemakkelijker binnen.

http://www.amstelracing.nl/wp-content/uploads/2014/02/Einde-vloerhandel-12-6-12-2002-1024x684.jpg

28

Ik heb nu een halve gedaan en ik moet zeggen dat de kosten en tijd mij tegenhouden om voor een hele te gaan trainen. Misschien later, als de kinderen groot zijn en ik part-time kan werken.

Doelen: -marathon van Amsterdam oktober 2013 onder de 4 uur; -halve triatlon van Eilat januari 2014 onder de 7,5 uur; -Beach challenge Kijkduin juli 2014 in de top eindigen bij de recreanten; -ooit een hele Iron-distance voltooien.

29

Ik heb vorige week zitten praten met iemand die dit jaar opnieuw voor de IM Kona gaat. Hij vertrekt binnenkort naar Texas om zich daar te kwalificeren voor de IM.

Hij zit nu in zijn recupweek. Slechts 10u trainen. Vorige week was dat 22u. Als alles gaat zoals ik wil deze week, dan zal ik net aan 10u raken. En dat vind ik al een hele mooie prestatie.

30

Mja ken er ook zo eentje,daar komt buiten triathlon niks anders uit die heeft zijn auto verkocht enz voor matriaal en zijn wedstrijden te kunnen betalen? Die gasten hebben uiteindelijk ook geen leven meer.

31 Laatst bewerkt door monkeloor (12-03-14 10:39:28)

http://www.telecompaper.com/nieuws/nede … 13--988879

Gemiddeld kijken we 3uur per dag tv. Dan vind ik het niet vreemd dat ik op het moment met gemak aan 12u trainen per week kom... tongue Nou kijk ik tijdens het fietsen wel tv-series...

Tja, het is een kwestie van prioriteit en goed plannen

32

Mee eens, echter TV kijken is vaak ook een sociaal gebeuren met je gezin.
Op vrijdag- en zondagavond kijk ik altijd mee met mijn dochters, kan dan wel 2  avonden extra gaan sporten, maar dan heb ik helemaal geen interactie met mijn gezin meer  roll

33

Als ik de interactie weglaat met het gezin, kom ik aan 20u sport. Zeker weten.
Ik doe mijn deel in het huishouden en speel ook nog met mijn zoontje. Dat pakt makkelijk 10u in. Daarnaast zit ik wel nog vaak ook op het net (zoals nu) maar mentaal zou ik het (nog) niet trekken om echt naast de uurtjes met het gezin ENKEL bzig te zijn met trainen. Fysiek ook (nog) niet.

34

helemaal mee eens. De kosten van het niet omkijken naar je gezin wegen absoluut niet op tegen de ironman een half uurtje sneller doen.

Dat is pas duur smile