1

Onderwerp: Accommodatie Barcelona Challenge

Hoi

Volgens mij zijn er hier al mannen en/of vrouwen emt goede ervaring qua accommodatie ten tijde van de Challenge Barcelona. Wat is aan te raden ivm start/finish en het bereik van je hotel?

Ik heb nu deze gevonden : Hotel Bernat II, € 540 voor 8 nachten inclusief ontbijt / Aqua Hotel Promenade 10 nachten voor € 500 incl ontbijt

Maar het kan beter denk ik :-)

2

Re: Accommodatie Barcelona Challenge

Ik heb geboekt via de organisatie en kwam in Hotel Neptuno terecht. Dat was toen EUR 168 voor 3 dagen, met ontbijt en diner (voor een driepersoonskamer voor mezelf). Dit was prima loopbaar naar de start/finish.

Zo te zien is jouw hotel iets verder weg, maar ook op loopafstand van alles.

3

Ik heb 2 jaar geleden gewoon lekker een appartment gehuurd! Zijn er in die regio genoeg te vinden en vaak stukken goedkoper dan een hotel. Voordeel is dat je lekker zelf kan koken en dus de juiste dingen blijft eten. Helemaal ideaal als er nog wat supporters meegaan.

4

Dimitriathlon..............daar zijn we nog veel meer in geïnteresseerd.

Heb je wat websites voor mij? Wij hebben zelf gites (appartementen) in Frankrijk, dus we weten hoe dat werkt :-)

5

Hotel Las Palmeres, vlak aan de start, heel goed eten en prima kamers.

6

Deze heb ik in die tijd gehuurd:

www.vakantieappartement-in-spanje.nl

Goede ervaringen meer, prettig contact met verhuurder. Appartement is 100 meter van de start ofzo, dus echt heel handig. Enige nadeel is dat je niet echt in de buurt makkelijk kan parkeren.

7 Laatst bewerkt door petitmas (08-03-14 22:35:30)

Dimitri

Grappig, die kwam ik vanmiddag ook tegen via Google. Zeg mij even wat ik op die site kan aanklikken  tongue  ??
Ik zie geen telefoonnumemr of email-adres.

Ondertussen ben ik hetzelfde appartement op www.homeaway.com tegengekomen.

8

heb je al contactgegevens gevonden? Ik weet dat ik voornamelijk mail contact heb gehad....

9

Hoi Dimitri

Ik heb uiteindelijk voor een andere gekozen. Het was die van jou of een andere. Heb nu deze voor € 345 voor een week. We konden 9 nachten boeken met bijbetalen van € 100.

Door een foutje van hen hebben we wifi, tv en parking gratis  tongue

http://www.homeaway.nl/vakantiewoning/p638338d#rates

Wel in het dorpje ernaast, maar dat gaat prima lukken, is op 5 minuten.

10

Nice... klinkt als een mooie deal
Nu lekker trainen en dan genieten van de challenge