Onderwerp: Hi all!
Hoi allen,
Ik denk dat het iets van 8 of 9 jaar geleden is geweest dat een item van de Iron Man in Hawai op Studio Sport zag. Dit trok gelijk mijn aandacht en dacht gelijk: Dit kan toch helemaal niet!? Dit is onmenselijk! Ik was ongeveer 17 en vond alles interessant wat niet te maken had met triathlon: uitgaan, bier drinken met vrienden etc. Wel heb ik altijd het idee gehad om ooit zoiets onmogelijks te doen.
Eens komt die tijd dat je daadwerkelijk gegrepen wordt door duursport. Sinds ongeveer 5 maanden ben ik intensief begonnen met hardlopen. Daarvoor heb ik altijd gevoetbald (vriendenteam). Maar het hardlopen en duursport ligt me denk ik wel. In de tussentijd heb ik ook al 2 Halve Marathons gelopen. Snelste tijd is 1:39:00 (Groet uit Schoorl).
Sinds eind januari van dit jaar ben ik begonnen met zwemmen en heb ook les bij de plaatselijke triathlon vereniging. Omdat ik graag een triathlon wilde doen, moest dit wel gebeuren. Tot mijn verrassing vind ik het zwemmen echt supertof en geeft echt een kick wanneer je jezelf verbaast.
Ik heb me inmiddels alweer opgegeven voor twee 1/8 triathlons (juni) en denk er zelf aan om in mei aan een 1/4 triathlon mee te doen. Het is wellicht nog vroeg, maar als ik deze lijn in april doorzet. Ben ik van plan mezelf toch op te geven. Doel is om dan te eindigen onder de 2 uur en 30 minuten.
Ik kijk er naar uit om actief mee te doen op dit forum