1

Onderwerp: Hallo!

Hoi! Ik ben een meisje van 15 jaar die nog liever even anoniem blijft, dus je mag me noemen zoals je wil! Hahha.
Ik woon in Friesland en ben geïnteresseerd in deze sport omdat ik fietsen, hardlopen en zwemmen alle drie erg leuk vind en het me super leuk lijkt om dit te kunnen combineren!
Ik weet nog niet precies wat ik verder wil, en ik ben nog niet lid van een vereniging, maar het leek me wel leuk om me eventjes voor te stellen!

2

Re: Hallo!

Hoi Azazona,

Welkom en leuk dat je eens iets met triathlon wilt doen. Het merendeel post hier onder een anonieme naam dus dat is niets nieuw wink. Ik weet natuurlijk niet waar je in Friesland woont en wat je conditie is maar ik heb zelf vorig jaar de feanster40 gedaan in Surhuisterveen. Erg leuke lokale wedstrijd waarin allerlei mensen meedoen, van topsporter tot de huisvrouw met badpak en stadsfiets. Meedoen is daar belangrijker dan winnen wink. Voorwaarde is wel dat je 1km moet zwemmen, 30km fietsen en 9km lopen...

#enjoylife

3

bedankt voor het begroeten! wat leuk
groetjes sanne

4

Rinke heeft helemaal gelijk. Iedereen van elk niveau is welkom, je kunt op eerdere uitslagen kijken wat de langzaamste 25% ongeveer voor tijden halen per onderdeel. Als je daar aan voldoet weet je dat je in ieder geval met het veld "meehobbelt".