Onderwerp: Jeugd discussie forum
Ik ben een nieuw jeugd triathlon discussie forum begonnen. Speciaal voor atleten tot 23 jaar. Iedereen mag er berichten posten. Het is er nu nog niet zo druk maar ik hoop dat de jeugd atleten zich snel aanmelden.
Hét Nederlandstalig platform voor informatie, inspiratie en discussie over de triathlon-en duathlonsport
Je bent niet ingelogd.
Triathlonforum.nl » Algemene onderwerpen » Jeugd discussie forum
Pagina's 1
Je moet inloggen om te reageren
Ik ben een nieuw jeugd triathlon discussie forum begonnen. Speciaal voor atleten tot 23 jaar. Iedereen mag er berichten posten. Het is er nu nog niet zo druk maar ik hoop dat de jeugd atleten zich snel aanmelden.
En waarom zou ik als 38 jarige mijn sport anders beleven?
Andersom kunnen jeugdige triathleten hier toch ook terecht?
Dus welk deel snap ik nou niet....
Gr, een ouwe lul
Zeg mensen, we gaan mijn bezoekers (toch iedere dag rond de 130) toch niet wegkapen???
@Concorde: Jeugd beleeft de dingen echt wel anders, denken anders, schrijven anders. En lopen tegen andere problemen aan.
@willem: Iedereen is welkom, wij sluiten niemand uit op leeftijd maar willen geen gezeur achteraf.
@Wijnand: Tuurlijk niet, wat zit hier nou aan jeugd???
Zit hier inderdaad bijna geen jeugd Jeroen. Leuk initiatief van je!!
Dan ga ik af en toe eens kijken... maar volgens mij is de beleving hetzelfde.
Misschien hebben 'de jongeren' geen last van 'tijdgebrek om te trainen', wegens kids ofzo, maar verder zie ik het niet zo... maar misschien kom ik er wel op terug!
Gr, Jan
Jan, zeker al een tijd geleden dat je op school hebt gezeten?
Nou ik kom net van school, sinds 4 maanden begeef ik mij in de grote boze mensenwereld waarin fulltime gewerkt moet worden. En ja Jan heeft gelijk!! als je nog naar school gaat heb je echt veel meer tijd om te trainen!! (en dan heb ik nog niet eens kinderen!)
Dus wat dat betreft is de beleving wel anders, maar ik denk niet dat je daar een heel ander forum voor nodig hebt.
Inderdaad al een tijdje geleden. Maakt mij dat wereldvreemd ofzo?
Maar ik wens je veel succes.
Hoe is het met de aanmeldingen?
Gr. Jan
Pagina's 1
Je moet inloggen om te reageren
Triathlonforum.nl » Algemene onderwerpen » Jeugd discussie forum