1 Laatst bewerkt door VDH (03-06-14 08:30:25)

Onderwerp: Woerden 9 juni

Ik ben heel benieuwd naar het effect van de nieuwe wisselzone voor de Traithlon Woerden. Alle afstanden zitten in een overdekte (volgens mij op -1) parkeergarage. Lijkt me voor de deelnemers een leuke sfeer, maar voor het publiek wat minder. Die zien af en toe een fietser of loper uit de garage vertrekken. Zijn er meer ervaringen met overdekte wisselzones. Zijn er nog bijzondere voor/ nadelen aan tov ´gewone´ wisselzones?

Ik doe zelf voor het derde jaar mee aan de trio, erg leuk omdat we (met o.a. 2 andere forumleden) twee teams hebben die natuurlijk ook een wedstrijd in de wedstrijd houden. We zien wel wat het dit jaar wordt, de afgelopen 2 jaar heeft mijn team verloren.

2

Re: Woerden 9 juni

Ik heb me erg verbaasd over de keuze van het parc ferme. Naast het feit dat het voor het publiek en de atleten een stuk minder gezellig is in de wisselzone ben ik ook bang voor valpartijen. Er word namelijk met natte kleding gelopen in de garage en de vloer daar word dan spiegelglad. Hopelijk gebeuren er geen ongelukken in de garage.

Daarnaast natuurlijk wel weer speciaal en heb er daardoor ook erg veel zin in.

Succes met the battle dan VDH

Amat Victoria Curam

3

Ik doe ook mee (met startnummer 424)
Ben ook erg benieuwd hoe dat gaat zo ondergronds, ben ook wel bang dat het glad
gaat worden dus wordt goed opletten bij het uitkomen van de garage.

Maar inderdaad wel speciaal

4

Misschien tot maandag dan. Ik heb startnummer 418.

Amat Victoria Curam

5

Ik zal je nummer onthouden smile

Heerlijk zeg z'n thuiswedstrijd voor jou?

(nog een tip voor parkeren? aangezien de garage al bezet is  lol )

6

Haha ja is inderdaad heerlijk. Ik zou bij het station gratis parkeren. Grote parkeerplaats bij de houttuinlaan. Vanaf daar kun je met de fiets over de weg en onder het spoor door richting de stad.

Andere optie is bij de Lidl in Woerden waar ook genoeg plek is. Vanaf daar is het misschien nog wel iets gemakkelijker richting het centrum (1 rechte weg naar de molen en je bent in het centrum).

Ik ga ook proberen de nummers te onthouden van hier;)

Amat Victoria Curam

7

Thnx! smile

heb je al een tijd voorspelling voor je zelf?

8

Ik zal eens een topic openen.

Amat Victoria Curam

9

PalmS schreef:

Ik heb me erg verbaasd over de keuze van het parc ferme. Naast het feit dat het voor het publiek en de atleten een stuk minder gezellig is in de wisselzone ben ik ook bang voor valpartijen. Er word namelijk met natte kleding gelopen in de garage en de vloer daar word dan spiegelglad. Hopelijk gebeuren er geen ongelukken in de garage.

Daarnaast natuurlijk wel weer speciaal en heb er daardoor ook erg veel zin in.

Succes met the battle dan VDH

Daar had ik nog niet eens aan gedacht, zal in die bochten extra voorzichtig zijn, met name terug naar binnen, daar hoef je pas van de fiets (ik fiets alleen maar) in de garage en dan is het achterveld van de kwart en 1/8e deelnemers net in de eerste fietsronde.