Heb zeer slechte wedstrijd gehad, wat ik nog nooit heb gehad is gebeurt, ben uitgestapt...
zwemmen ging prima, was is 24:48 daarmee klaar, zeker gezien de afstand die niet helemaal klopte, had op mijn garmin 910 namelijk 1,65 km
wissel ging lekker en fietsen ook, beetje voorzichtig met het keren over de zebrapaden die nog een beetje nat waren, bij het fietsen voelde ik buikkrampen opkomen dus niet te hard doorgezet, toch nog 36,4 km/h gemiddeld gereden.. ( 1:08:32 over 41,6km )
snelle wissel alleen merkte bij het lopen dat het helemaal mis ging, heel erg misselijk en buikkrampen, 2 x gestopt om over te geven, hierna werd het niet veel beter dus ben na 3,6km lopen gestopt ( gekke bijkomstigheid, kreeg mijn hartslag ook niet meer omhoog, waar ik normaal met lopen rond de 170 zit, was die nu bij het lopen gemiddeld 146 ).
Gelukkig voel ik me nu weer prima en heb kennelijk gewoon mijn dag niet gehad..
Wel jammer want had in mijn klasse ( 40+ ) de 10de zwemtijd en de 9de fietstijd )
Mijn dochter heeft het zeer goed gedaan en is op de NK jeugd 2de geworden ( 40 sec achter nummer 1 )