1

Onderwerp: amsterdam nieuw west 8 juni

Ben benieuwd of er nog mensen meedoen  in Amsterdam deze zondag.

Het wordt voor mij de sprint, mijn eerste triathlon.
Ik wordt met de dag zenuwachtiger
een tijd durf ik nog niet echt te zeggen, mijn doel is om geen laatste te worden haha

2

Re: amsterdam nieuw west 8 juni

Mooi doel, en geniet er vooral van, mocht je je doel niet halen dan heb je het toch fijn gehad smile

3

Ik doe ook mee, OD, mijn 1e voor dit jaar. Ik denk mijn 20e in de laatste 5 jaar, ben niet zenuwachtig maar een lichte lekkere spanning, noem het voorpret, is er ook bij mij. Ik denk bij iedereen die meedoet. Eerst woensdag nog lekker meezwemmen met de recreanten in de Sloterplas.

4

Ik ben er met de OD bij.

5

Ik doe ook mee aan de OD

Mijn dochter bij het NK jeugd

6

Gelukkig geen laatste geworden. ..
Zwemmen en fietsen ging goed, maar het lopen wilde niet. Daar gaven mijn benen het op. Vraag me nu af of ik misschien te weinig gegeten had van te voren .

Tijd :
Zwemmen 16.34
Wissel:3.42
Fietsen: 41.01
Wissel: 3.13
Lopen :31.31
Totaal 1.36.05

Al met al best trots op mezelf,alleen van het lopen baal ik een beetje

7 Laatst bewerkt door marcelca (09-06-14 11:49:23)

Heb zeer slechte wedstrijd gehad, wat ik nog nooit heb gehad is gebeurt, ben uitgestapt...

zwemmen ging prima, was is 24:48 daarmee klaar, zeker gezien de afstand die niet helemaal klopte, had op mijn garmin 910 namelijk 1,65 km

wissel ging lekker en fietsen ook, beetje voorzichtig met het keren over de zebrapaden die nog een beetje nat waren, bij het fietsen voelde ik buikkrampen opkomen dus niet te hard doorgezet, toch nog 36,4 km/h gemiddeld gereden.. ( 1:08:32 over 41,6km )

snelle wissel alleen merkte bij het lopen dat het helemaal mis ging, heel erg misselijk en buikkrampen, 2 x gestopt om over te geven, hierna werd het niet veel beter dus ben na 3,6km lopen gestopt ( gekke bijkomstigheid, kreeg mijn hartslag ook niet meer omhoog, waar ik normaal met lopen rond de 170 zit, was die nu bij het lopen gemiddeld 146 ).

Gelukkig voel ik me nu weer prima en heb kennelijk gewoon mijn dag niet gehad..

Wel jammer want had in mijn klasse ( 40+ ) de 10de zwemtijd en de 9de fietstijd )

Mijn dochter heeft het zeer goed gedaan en is op de NK jeugd 2de geworden ( 40 sec achter nummer 1 )

8

Ik deed voor de eerste keer mee in Amsterdam en het was weer prima georganiseerd. Ik vind het elke keer weer ontzettend knap hoe een organisatie al die evenementen met die verschillende onderdelen zo in elkaar kan passen, zeker in een druk stadsdeel.
We hadden geluk, vlak voor de start van de OD brak de zon door en stopte de motregen. Het was de 1e keer dit seizoen en ik heb lekker rustig aan gedaan, volgende week in Huizen "moet" ik weer aan de bak en op mijn leeftijd heb je zo een blessuretje te pakken. Verder staat dit hele seizoen in de voorbereiding op mijn eerste halve triathlon in Almere, waar finishen het doel is, meer niet.
Zwemmen ging voor mijn doen aardig, ik kon aan één stuk doorzwemmen, startte alleen helemaal als laatste en zat in het begin te hannessen tussen wat schoolslagzwemmers, fietsen ging prima, wel een keer bij het keerpunt een stukje weggeslipt op een glad stuk, ontspannen gelopen en redelijk fris de eindstreep gehaald in iets onder 2.48. Ik heb weer genoten, na afloop direct  een frisse duik in de Sloterplas genomen. Vandaag alweer lekker 50km uitgefietst en ik kijk uit naar de komende trainingen en as weekeinde in Huizen.

Heel aardig was ook dat er maar 1 parc fermee was en voorafgaand aan de OD zag je de sprintafstand met de 2 wissels en ik zag het zwemmen en het begin van het fietsen van de jeugd, was een heel leuk gezicht die jonge ventjes en meisjes bezig te zien.