1

Onderwerp: Sprint triathlon Stein

Iemand info over de parcoursen? Op de website heb ik al wel routekaartjes gezien, maar kan er niet heel veel wijs uit, behalve dat het niet echt vlak is, maar dat wist ik al wel.
Ik doe morgen voor het eerst mee in Stein en ben benieuwd naar ervaringen van oud-deelnemers!

2 Laatst bewerkt door Sandra86 (20-06-14 10:11:24)

Re: Sprint triathlon Stein

Ik doe zelf niet mee maar sprak toevallig gisteren tijdens de fietstraining met een clubgenoot die het nieuwe fietsparcours was gaan verkennen (hij doet de halve ik weet niet of dat hetzelfde parcours is?); hij had het over veel bochten, een paar korte pittige klimmetjes en een aantal moeilijke afdalingen. En de stukken die wel rechtdoor waren, waren vals plat.

3 Laatst bewerkt door Vanzella (20-06-14 14:16:08)

nee de sprint is anders.

Je gaat vanuit de haven licht heuvellop het stadje in, draait en keert door Stein, dan een snel rechttoe recht aan stuk naar Elsloo, Dan afdalen, met een bij nat weer linke passage over een brug, dan vals plat naar beneden, over een dijk naar Meers, dan twee smalle korte bochten, en weer licht heuvel op richting en over een brug waarna je aan ronde twee begint.

Wissel in de haven, waarna je bergop richting Stein city loopt, rondje om/door Steinerbos en finish bij het gemeentehuis.

4

Vanzella schreef:

nee de sprint is anders.

Je gaat vanuit de haven licht heuvellop het stadje in, draait en keert door Stein, dan een snel rechttoe recht aan stuk naar Elsloo, Dan afdalen, met een bij nat weer linke passage over een brug, dan vals plat naar beneden, over een dijk naar Meers, dan twee smalle korte bochten, en weer licht heuvel op richting en over een brug waarna je aan ronde twee begint.

Wissel in de haven, waarna je bergop richting Stein city loopt, rondje om/door Steinerbos en finish bij het gemeentehuis.

Bedankt voor de info!