76

Re: Welke races doe jij 2014?

Mijn nog veranderende planning:

5 april               Zwemloop Nuenen (vrijwilligen)
6 april            Eindhoven airport run (5 km)
13 april            Powerman horst (1/3)
11 mei            Trailrun Leudal (16 km)
6 juni            Triathlon Terheijden (1/4)
15 juni            RBR Tilburg (sprint)
6 juli                    Vrouwentriathlon Beesd (1/8) ?
2 augustus     Rondje Eilanden ?
10 augustus     Triathlon Lommel ? (sprint/OD)
31 augustus    Traithlon stroombroek (1/4)
12 oktober     Halve marathon Eindhoven ?

Alles met een vraagteken is nog niet ingeschreven, en ik wil dit jaar zeker ook nog op vakantie in juli/augustus. Als het zwemmen weer echt lekker gaat, wil ik debuteren op de OD in Lommel (dat was vorig jaar ook het plan, maar toen heb ik me afgemeld omdat ik ziek was de week van tevoren...)

77

Mijn inschrijving voor de zwintriathlon is ook gelukt. Heb vandaag een mail gekregen dat ik tot het deelnemersveld behoor smile Nu juist nog de inschrijving voor de marathon van Amsterdam regelen en dan liggen al mijn doelen vast voor dit jaar.

78

ronnyke schreef:

Mijn inschrijving voor de zwintriathlon is ook gelukt. Heb vandaag een mail gekregen dat ik tot het deelnemersveld behoor smile Nu juist nog de inschrijving voor de marathon van Amsterdam regelen en dan liggen al mijn doelen vast voor dit jaar.

Ik ook!!!

79

Ik sta voor dit jaar tot nu toe alleen ingeschreven voor:

Triathlon Zaanstad 19 juni (1/8)
En morgen inschrijven voor de dam tot damloop.

Ik zou graag nog aan een paar andere triathlon wedstrijden meedoen alleen de meeste zitten helaas al vol...

Hebben jullie nog tips voor wedstrijden waar ik me voor kan inschrijven?
Afstand tot een halve triathlon. Het liefst in de buurt van Noord-Holland

Alvast bedankt

80

De planning voor dit jaar bestaat nu nog uit:
18 mei Bilzen 111
8 juni terheijden midden afstand
28 juni 1/3 oud gastel
6 juli ironman Frankfurt.

Daarna maar even kijken, wellicht Veenendaal de OD als er dan nog plek is en wellicht de marathon van Amsterdam

81

@ Urban.

In veenendaal hebben ze net aangekomdigd dat er een extra serie OD bij komt.
Ze hebben nu dus geen wachtlijst meer en nog een paar plekjes vrij. (en die gaan vast snel)

82

Timo schreef:

Ik zou graag nog aan een paar andere triathlon wedstrijden meedoen alleen de meeste zitten helaas al vol...

Alvast bedankt

Nieuwkoop, Leiderdorp, Utrecht, Almere... Keuze zat en zeker niet allemaal vol.

83

Mijn schema:
11-05 - Triathlon Geel (1/4)
08-06 - Triathlon Terheijden (1/4)
15-06 - Triathlon Retie (1/4)

20-07 - Triathlon Aarschot (1/3 = 2-60-15)
10-08 - Triathlon Lommel (1/4)
07-09 - Tilburg Ten Miles (10EM)
13-09 - Triathlon Almere (1/2)

Ik heb een schema gemaakt met enkele wedstrijden, en heb de 1e 3 ingeschreven, tussendoor zullen ook nog enkele loopwedstrijden volgen.

In het najaar wil ik me richten op de 1/2 triathlon van Almere. Er zullen in de zomer minder loopwedstrijden zijn, waardoor ik me mooi kan richten op het langere werk. Alhoewel, ik heb vorige week al eens 100 km gefietst, dus dat zal wel goed komen...

84

1/3 Aarschot wordt ook mijn eerste opstap naar de 1/2

85

Vanzella schreef:
Timo schreef:

Alvast bedankt

Nieuwkoop, Leiderdorp, Utrecht, Almere... Keuze zat en zeker niet allemaal vol.

Kwart van abbekerk is ook nog niet vol

86

Hier een:

29 Mei 10K De loop van Leidsche Rijn

28 Juni 1/8 triathlon Beesd
23 Augustus 1/4 triathlon Deil

Die in Utrecht wil ik ook mee doen maar zoek daar nog een vrijwilliger om mijn taak over te nemen bij de vereniging.

87

Stefanovice schreef:

Mijn schema:
11-05 - Triathlon Geel (1/4)
08-06 - Triathlon Terheijden (1/4)
15-06 - Triathlon Retie (1/4)

20-07 - Triathlon Aarschot (1/3 = 2-60-15)
10-08 - Triathlon Lommel (1/4)
07-09 - Tilburg Ten Miles (10EM)
13-09 - Triathlon Almere (1/2)

Ik heb een schema gemaakt met enkele wedstrijden, en heb de 1e 3 ingeschreven, tussendoor zullen ook nog enkele loopwedstrijden volgen.

In het najaar wil ik me richten op de 1/2 triathlon van Almere. Er zullen in de zomer minder loopwedstrijden zijn, waardoor ik me mooi kan richten op het langere werk. Alhoewel, ik heb vorige week al eens 100 km gefietst, dus dat zal wel goed komen...

Hoi Stefan de L,

Leuk dat je weer gaat triathlonnen! Ondanks dat je je al hebt ingeschreven kun je misschien toch nog overwegen om mee te doen aan onze Run-bike-run in Tilburg op 15 juni! Als (bijna-)Tilburger wil je daar toch wel bij zijn?! ;-)
En als je misschien een keer zin hebt om samen te trainen (fietsen) in Tilburg e.o. hoor ik het wel!

Succes met je wedstrijden!

Groeten,

Martijn (loper/triatleet van Attila/Runnersworld Tilburg; we hebben elkaar vorige week nog gesproken bij Rondje Vrachelen!).

88

Je beschrijft me alsof ik een crimineel ben...  smile

Ik zal de run-bike-run in Tilburg in mijn achterhoofd houden. Wie weet! Het parkoer lijkt me super en het deelnemersveld zal door het NK ook niet tegen vallen.

Voor een rondje fietsen ben ik altijd wel in. Moeten we binnenkort maar eens doen.

Groet,
Stefan de Lange  wink

89

Stefanovice schreef:

Je beschrijft me alsof ik een crimineel ben...  smile

Ik zal de run-bike-run in Tilburg in mijn achterhoofd houden. Wie weet! Het parkoer lijkt me super en het deelnemersveld zal door het NK ook niet tegen vallen.

Voor een rondje fietsen ben ik altijd wel in. Moeten we binnenkort maar eens doen.

Groet,
Stefan de Lange  wink

Haha!
Ik heb je een prive-bericht, lange Stefan :-)

90

Mijn nieuwe (en zo goed als definitieve) planning:
Eerst nog een paar loopwedstrijdjes
17-5    Triathlon Weert: 1-40-10
25-5    Vestingloop Den Bosch: 15 km    
29-5    Run-bike-run-bike-run Dordrecht: 2,5-12,4-2,5-12,4-2,5

1-6    Triathlon Meer (Belgie; o.v.b.): 1-39-10   
11-6    Hardloopgala Gilze: 5 km   
15-6    Run-bike-run Tilburg - NK sprint duathlon: 5-20-2,5
28-6    Triathlon Oud-Gastel: 1,3-60-14

5-7    Chaamloop    10 km   

Half juli-begin aug.    VAKANTIE       

10-8    Triathlon Lommel (Belgie): 1,5-40-10
13-8    Vakantieloop Biest-Houtakker: 10 km   
24-8    Triathlon Deinze (Belgie): 1,9-90-21,1   

7-9    Tilburg Ten Miles: 16,1 km   
5-10    Singelloop Breda: 10 km   
12-10 Marathon Eindhoven: 42,2 km

91

Vanzella schreef:

Ik denk dat ik een soort sabbatical neem van triathlon.

Mijn vrouw doet wat leuke races en wil aan het eind van het seizoen haar eerste halve doen. Ik ben alleen ingeschreven voor de OD in Holten (die ik dus ook ga doen). Maar daarnaast mis ik een beetje de drive om het zwembad in te duiken en een beetje gestrucureerd te trainen/eten/slapen. Ok dat laatste ligt aan mijn 15 maanden oude zoontje die s nachts droomt van een carriere als de nieuwe Marco Borsato.Ooit snapt hij wel dat je moet slapen als pappa dat zegt maar nu nog niet smile

Kortom nog een seizoen als vorig jaar waarin ik me erger aan mijn eigen niveau, maar er niet aan toekom dat significant te verbeteren heb ik geen zin in. Dus ga ik lekker fietsen met vrienden, lopen als ik er zin in heb en zwemmen op vakantie en in het hotelzwembad op zakenreis.

De team trail in Nisramont op 29 maart, de OD in Holten 5 Juli, en ik denk LBL van Le Champion (9 aug) met mijn fietsclubje zijn de enige concrete sportavonturen.

Daarnaast zal ik zeker veel bij wedstrijden aan de kant staan om te supporteren voor mijn vrouw en andere bekenden! En mocht ik de kriebels daarvan krijgen, heb ik me zo ingeschreven en zal ik deze post deleten smile smile

Zoals zo vaak als het om sport gaat, kriebelt en jeukt het aan alle kanten als ik van plan ben rustig aan te doen.

Het bleek dat ik ook ingeschreven was voor de kwart van Weert, ik had al wat tochtjes gefietst, loop sowieso twee keer per week (vorige week bleek ik 40.40 te lopen op de 10km wat niet goed is voor mij, maar beter dan ik had gedacht smile, en ben dinsdag ook maar een uurtje gaan zwemmen.

Dussss heb ik maar een nieuwe wetsuit gekocht (een hele vettev 2XU V3)  en ga ik volgende week zaterdag er lekker tegenaan en zien we wel waar het schip stand smile

Ohh ja, naast Weert doe ik iig Holten, Veenendaal en denk ik aan Stein, Eupen en een ergens een leuke cross triathlon.

Dussssss

92

he Vanzella,

Ik zie een sabbatical toch als wat anders haha.
Maar bloed kruipt idd waar het niet gaan, en misschien verras je jezelf wel
succes in ieder geval

Vanzella schreef:
Vanzella schreef:

Ik denk dat ik een soort sabbatical neem van triathlon.

Mijn vrouw doet wat leuke races en wil aan het eind van het seizoen haar eerste halve doen. Ik ben alleen ingeschreven voor de OD in Holten (die ik dus ook ga doen). Maar daarnaast mis ik een beetje de drive om het zwembad in te duiken en een beetje gestrucureerd te trainen/eten/slapen. Ok dat laatste ligt aan mijn 15 maanden oude zoontje die s nachts droomt van een carriere als de nieuwe Marco Borsato.Ooit snapt hij wel dat je moet slapen als pappa dat zegt maar nu nog niet smile

Kortom nog een seizoen als vorig jaar waarin ik me erger aan mijn eigen niveau, maar er niet aan toekom dat significant te verbeteren heb ik geen zin in. Dus ga ik lekker fietsen met vrienden, lopen als ik er zin in heb en zwemmen op vakantie en in het hotelzwembad op zakenreis.

De team trail in Nisramont op 29 maart, de OD in Holten 5 Juli, en ik denk LBL van Le Champion (9 aug) met mijn fietsclubje zijn de enige concrete sportavonturen.

Daarnaast zal ik zeker veel bij wedstrijden aan de kant staan om te supporteren voor mijn vrouw en andere bekenden! En mocht ik de kriebels daarvan krijgen, heb ik me zo ingeschreven en zal ik deze post deleten smile smile

Zoals zo vaak als het om sport gaat, kriebelt en jeukt het aan alle kanten als ik van plan ben rustig aan te doen.

Het bleek dat ik ook ingeschreven was voor de kwart van Weert, ik had al wat tochtjes gefietst, loop sowieso twee keer per week (vorige week bleek ik 40.40 te lopen op de 10km wat niet goed is voor mij, maar beter dan ik had gedacht smile, en ben dinsdag ook maar een uurtje gaan zwemmen.

Dussss heb ik maar een nieuwe wetsuit gekocht (een hele vettev 2XU V3)  en ga ik volgende week zaterdag er lekker tegenaan en zien we wel waar het schip stand smile

Ohh ja, naast Weert doe ik iig Holten, Veenendaal en denk ik aan Stein, Eupen en een ergens een leuke cross triathlon.

Dussssss

93

Het is officieel.

ik heb geen sabbatical qua triathlon.

Programma:
Weert (vorig weekend)
21-6 Stein - sprint
05-07 Holten -OD
09-08 Leiderdorp- halve/midden
23-08 Veenendaal- Kwart
14-9 offroad duathlon Maastricht
21-9 triathlon Maastricht sprint of OD
18-10 cross triathlon Valkenburg

94

Haha, je hebt meteen een mooie lijst ingepland, mooi! Leiderdorp ben ik wellicht ook bij.

95

overmorgen een halve in nieukoop gevolgd door 1/8 in Heerhugowaard,Langedijk en Nieuwe niedorp,dan nog 2 kwartjes te weten anna paulowna en de tri-ambla op Ameland en als we dat allemaal goed doorstaan (lees blessurevrij) als toetje de Amsterdam marathon!

96

In 2012 ben ik in 31 wedstrijden gestart en gefinishd; heerlijk seizoen.
Vorig jaar een geslaagd debuut op de hele in de Belman maar achteraf waarschijnlijk de voorbereiding voor de Hel van Kasterlee te vroeg opgepakt. Last van m'n knie. Na een paar maanden aanmodderen toch maar naar de fysiotherapeut en sportarts. Scheurtje in de miniscus; drie maanden geen schoolslag en erger niet hardlopen - zonder aftrek van voorarrest. Sinds een week weer een beetje lopen, 4 * 5 min, 6 * 5 min. Een klein programma in 2014, maar o zo mooi:
15-06 La Roche 111;
27-07 Nisraman;
23-08 Inferno.

97

Resterend voor dit jaar heb ik staan:
15 Juni: Marathon Amersfoort
7 September: 1/8 triathlon van Maarssen
21 September: Damloop
19 Oktober: TCS Amsterdam Marathon

Volgend jaar wil ik meer triathlons gaan doen

98 Laatst bewerkt door HermanB (02-07-14 18:27:43)

Ik was dit jaar een beetje laat met inschrijven, of eigenlijk moet ik zeggen: alle Nederlandse triathlons (kwart en OD afstanden) zaten dit jaar volgens mij vroeger vol dan in eerdere jaren. Een signaal dat de populariteit van onze sport nu ook in Nederland stijgt, terwijl het aantal georganiseerde events nog niet is meegestegen? In België en Duitsland was er langer nog plek, had ik de indruk.

Op dit moment heb ik voor de rest van dit jaar nog staan:

13 juli: onder voorbehoud: Rijwielpaleis Bilthoven Triathlon Utrecht (OD) (ik stond op de lange reservelijst, maar de kans dat ik toch nog mee kan doen lijkt toe te nemen)
3 augustus: Einstein-Triathlon Ulm (OD). Mijn zus woont daar vlakbij, dus dat was logistiek erg handig. Zwemmen in de Donau! En er is nog plek...
24 augustus: Vattenfall World Triathlon Stockholm (OD). Heb ik al eens eerder gedaan, erg leuk. Zwemmen, fietsen en lopen vindt plaats in hartje centrum. Dit was de enige triathlon waarvoor ik me afgelopen najaar al had ingeschreven.

/Herman

99

Beetje laat ....lol......maar toch.

Inmiddels gedaan de triathlon van Hengelo 1/4 en de triathlon van Didam 1/4.
voor mij staat alleen nog de triathlon van Veenedaal en daar na ga ik afreizen naar italia voor een paar bergjes in de dolomiten  cool
ik hou het bij op een facebook page wat ik doe en hoe ik train......
https://www.facebook.com/miketheatleet?ref=hl#!/?sk=nf

Gr Mike

Oww en iedereen heel veel succes met zijn/haar doelen.

Life is short, so max it..............als mijn baas vraagt wat ik het liefst doe dan moet ik toch echt antwoorden "zo min mogenlijk".

100 Laatst bewerkt door mikecorn (06-07-14 14:03:15)

oeps dubbel post

Life is short, so max it..............als mijn baas vraagt wat ik het liefst doe dan moet ik toch echt antwoorden "zo min mogenlijk".