Arnoutdv schreef:Leuk!
Ik heb ook wel zin om te gaan, ben bezig gezin hiervan te overtuigen
Je had je fiets vervoerd via Forza, is dat bevallen?
Heb je bij aankomst een auto gehuurd of dat vanuit NL gedaan?
In 2013 heb ik mijn fiets zelf meegenomen in een fietskoffer. Dat betekende dat we zowel op Mallorca als in Nederland een taxibus nodig hadden. Op Mallorca zelf hebben we toen ook nog een auto gehuurd, maar dit was niet echt nodig. In 2014 heb ik inderdaad gebruikt gemaakt van Forza Bike Transport. Aangezien Mallorca hun eerste klus was had ik vooraf wat twijfels. Achteraf onterecht, alles verliep prima en Julian van Forza is gewoon een erg aardige kerel. Ik hoop dat hij succes heeft met zijn onderneming zodat ik ook in 2015 van zijn diensten gebruik kan maken.
We redem dit jaar zelf naar het vliegveld (Rotterdam deze keer, een verademing vergeleken met Schiphol) en hadden in Nederland een auto op Mallorca gehuurd (maar dat kan ook gewoon ter plekke, met kinderen ik altijd voor zekerheid). De auto ophalen was een redelijk archaïsch proces. De tip is om meteen naar de verhuurder te gaan in plaats van eerst op je koffers te wachten.
Er is genoeg keuze qua accomodatie. Met onze jongste autistische zoon is een huis in ons geval beter dan een hotel, maar als dat voor jullie niet geldt dan is er voldoende hotelaanbod.