26

Re: Lommel Aug. 2014

Ik ben er klaar voor! Heb mijn gebruikelijke griepje rondom Lommel van dit jaar gelukkig vorige week al gehad big_smile Ik heb alleen meegemaakt dat de mensen van de sprint in Lommel geen wetsuit aan mochten, en toen was het ook echt zo'n beetje een hittegolf.

27

Dat was vorig jaar. Ik ben toen maar niet gestart omdat mijn zwemmen toen nog op niks trok. Nu ook nog niet maar kom.... tongue  Ik kijk er wel al naar uit aangezien het al sinds Luxemburg geleden is dat ik nog een wedstrijdje heb gedaan.

28

Ik zal wel achter je blijven zwemmen  tongue

29

Trager dan mij zwemmen is dus gewoon drijven. Succes alvast zondag moest ik je daar niet zien.

30

weer ziet er niet bijzonder lekker uit. wetsuit zal geen probleem zijn.

Heb er zin in.

Wellicht zie ik jullie daar.

herkenbaarbaar aan groen dare2tri trisuit + tubes van compressport

31 Laatst bewerkt door Sandra86 (09-08-14 11:12:38)

Ik weet nog niet wat ik aan ga doen, hangt af van het weer maar mijn wetsuit is makkelijk herkenbaar met de paarse arm/been stukken: http://triconnection.co.uk/product/wome … -3-aspire/
Startnummer 24

32

Zo dat was mooi. Het echte noodweer was uitgebleven. Alleen kinderkopjes met regen en kuilen is niet grappig (zeker niet als je echt echt niet mag vallen...) Weer een forummer in levende lijve ontmoet, en Ronny, ik was toch 10 seconden na jou het water uit  tongue ben blij met 2:46, en zeker met hoe 'makkelijk' dat ging.

33

Heuheu ik had zo al een vermoeden dat er tijdens het zwemmen alsmaar iemand naar mijn achterwerk zat te kijken tongue

34

idd een mooie wedstrijd. Volgende jaar kom ik weer terug. Goede organisatie. De natte stukken in het centrum waren verrradelijk.

uiteindelijk 2:25. ging redelijk soepel en lekker op het gemak 40min. kunnen lopen.

Wissels kunnen nog een stuk beter.

GR

35

Jammer van het weer en...de valpartij.
Na 4km bij het uitrijden van het centrum wou iemand me passeren en hij heeft me de weg afgesneden waarbij zijn achterwiel mijn voorwiel raakte en weg was ik.
Gevallen + geschoven over de natte kasseistrook.
Schaafwonden over mijn ganse linkse kant. Paar minuten bekomen en verder gereden.
Eindtijd 2u34.

36

Balen van je valpartij Nico0105! Hopelijk vallen de schade en je verwondingen mee.

Ik vond het weer een erg leuke wedstrijd. Lekker gezwommen, aardig gefietst, maar helaas matig gelopen. Ik had last van mijn milt, waarschijnlijk teveel sportdrank en/of 1 gelletje teveel genuttigd. Normaal nooit last van. Loop- en eindtijd vielen dus tegen: 2u17. Maar goed, was weer de eerste wedstrijd na mijn vakantie en er toch ook zeker van genoten. Nu weer lekker trainen en op naar de halve van Deinze over 2 weken!

37

Hi Martijn,

Leuk je te hebben ontmoet!

Nico beterschap. hoop dat het meevalt.

GR

38

rudi1983 schreef:

Hi Martijn,

Leuk je te hebben ontmoet!

Nico beterschap. hoop dat het meevalt.

GR

Hoi Rudi, insgelijks! We zien elkaar wel weer bij andere wedstrijden.