Onderwerp: Nieuwe ironman fan
Hoi iedereen,
Hierbij zal ik mijzelf even voorstellen.
Ik ben 28 jaar en woon in de randstand. Heb jarenlang basketball gespeeld en twee jaar geleden besloten om te stoppen. Omdat ik redelijk competitief ingesteld ben, blijf ik mijzelf pushen, zodoende dat ik na wat loopwedstrijden uitgekomen ben bij de triathlon. Ik heb het doel om in 2015 (eind zomer) een Ironman 70.3 te doen.
Zwemmen:
Ik kan redelijk goed zwemmen en hou ervan om te zwemmen. Surf ook veel, dus het water zelf komt wel goed. Heb tot nu toe geen echte zwemtraining ingepland, ben wel van plan om twee keer per week binnen baantjes te trekken.
Fietsen:
Ik heb een wielrenfiets, waar ik af en toe een kilometer of 30 a 40 op weg fiets. Ik heb geen idee of ik aan deze fiets voldoende heb voor een Ironman 70.3 door wellicht het stuur te veranderen. De kilometers zullen omhoog moeten, maar verwacht hier niet teveel problemen mee.
Hardlopen:
Na een stroef begin na het beginnen met hardlopen (hier en daar wat blessures) begint het er nu op te lijken. Het omschakelen van een explosieve sport naar een duursport, duurde toch langer dan verwacht. Momenteel 2 halve marathons en 1 marathon gelopen. De komende 4 maanden, komen daar nog 2 15km runs bij en 2 halve marathons.
Lijkt mij leuk om het forum te bekijken en alle mooie verhalen te lezen.