Onderwerp: Kolibrie stelt zich voor
Hoi,
ik ben de Kolibrie, maar men noemt mij ook wel Paul.
35 jaar oud en ik woon in Zwolle en sportgek.
Sinds een jaar of 5 aan het wielrennen bij de Hanzerenners in Zwolle. Ik rij mijn koersjes in de voorjaars/zomeravondcompetitie hier in de regio. Met mijn sportklasse licentie rij ik ook wat KNWU koersjes.
In 2014 mocht ik voor het eerst met beide handjes in de lucht over de finish.
En toch... Ik ben niet heel zeker in het peloton. Ik rij of voorop of achteraan.
In 2012 zag ik dat er een triathlon werd georganiseerd in Zwolle, op loopafstand van mijn woning.
Ik heb meegedaan met de 1/8e en gefinisht in 1:10:17
Smaakte naar meer!
In 2013 meegedaan met flitstriathlon Nijkerk (1:02:04) Holten OD (2:33:17) en 1/4e Zwolle (2:15:46)
Dit jaar in Emmeloord 8e geworden met een eindtijd van 1:05:45 op de 1/8e triathlon.
Staan nog de kwartjes in Spijkenisse en Zwolle in de agenda.
Ik heb mij inmiddels aangesloten bij TV Triade in Zwolle en train daar mee op de verschillende onderdelen.
Fietsen is veruit mijn sterkste onderdeel, het doel op de fiets is om de snelste fietstijd neer te zetten.
Qua lopen kan ik aardig meekomen, maar verlies ik tot op heden nog wel plaatsen. Trainen deed ik niet op lopen, daar gaat verandering in komen.
Zwemmen kan ik sinds een paar weken in borstcrawl. Alle zwemonderdelen deed ik tot nu toe in schoolslag.
Ik hoop hier veel te leren en ervaringen te delen.