1

Onderwerp: frysman 2015

Ik ving afgelopen weekend op dat er mogelijk een hele triathlon in 2015 in Friesland wordt georganiseerd. Weet iemand of dit klopt, en is er eventueel al een datum bekend?

2 Laatst bewerkt door Bleek (15-09-14 10:14:44)

Re: frysman 2015

https://www.facebook.com/pages/Frysman/508779729211666

Nog geen datum bekend, wel welk weekend.

Zie ook http://www.frysman.nl/

3

@Bleek Bedankt!

Ziet er goed uit.
Mooi dat we er een lange afstand bij gaan krijgen in Nederland!

4

Te gek, een nieuwe hele erbij en dat in de 'achtertuin' van m'n schoonouders. Echt supermooi fietsgebied smile
Hopelijk wil de organisatie ook denken om een halve erbij te organiseren om het evenement toegankelijker te maken...
Als ze dat doen, ben ik er zeker bij...

#enjoylife

5

Volgens hun Facebook pagina doen ze alleen een hele zonder een halve erbij. Hoorde de speaker eergisteren ook al een paar keer Frysman zeggen, ik snapt er al niets van maar nu is het duidelijk  wink

6 Laatst bewerkt door Nogges (15-09-14 12:10:39)

En waarschijnlijk volgend jaar ook nog de Grunnman (de hele van Groningen die eens per 5 jaar georganiseerd wordt).... dat betekent dat 3 hele triathlons in 1 jaar in Nederland..... Maar ik, als echte Fries, kan natuurlijk de Frysman niet aan me voorbij laten gaan. smile

7

Als de uiteindelijke datum begin juli is dan ga ik mischien daar wel mijn debuut op de lange afstand maken. Lijkt me wel tof en dan kan ik er daar direcht of in de buurt een vakantie aan breièn.

8

Moet ook eerlijk zeggen dat de ambiance van het Gaasterland 1000x mooier is dan het polderland van Flevoland. Wat was ik verbaasd toen ik daar 2 jaar geleden voor het eerst fietste... je waant je in de uitlopers van Zuid-Limburg smile

#enjoylife

9

Ik ben ook van plan om mee te doen aan de Frysman in 2015! Lijkt me erg gaaf!

10

Ik had me voorgenomen na dit seizoen een "sabbatical" te nemen, maar begin nu toch weer te twijfelen... hmm
Briljant logo btw! smile