Re: Challenge Almere 2014
De jury schitterde idd door afwezigheid, vind alleen dat je de organisatie niet op aan kunt kijken. Dat schrijf ik op het conto van de NTB(-juryleden). Wss gewoon te weinig.
Die pelotonnetjes doe je weinig aan, ik ben voor mijzelf bezig. Wel vervelend als ze in je wiel zitten. Af en toe uitbreken naar links waardoor ze ineens vol in de wind komen te zitten helpt ook wel eens.
Fietsparcours vond ik veel beter dan vorig jaar, mooie afwisseling. Alleen maar grote weg wordt ook saai, die paar stukken fietspad met wat bochten en wildroosters horen gewoon bij Nederland. En dat de fietsafstand op de halve wat langer was: het zij zo.
Loopronde was ook beter. Pastaparty vrijdagavond prima. Deelnemers aan de halve konden dit jaar veel beter en direct bij de spullen na de wedstrijd.
Dus veel pluspunten tov vorig jaar. Kritiekpunten waren er veel minder dan vorig jaar. Denk er sterk aan in 2015 mijn 3de hele in Almere te doen. Lekker dichtbij en voor de dames tussendoor genoeg te doen in Almere (lees: shoppen ).
Ben wel benieuwd: wie heeft er met een disc gereden en hoe is dat gegaan zaterdag?