1,126

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Dorter schreef:

Brute stappers voor afstanden tot 10km. Of wellicht 10EM maar dat zal de praktijk uitwijzen. En nog een 3-pack X-socks want door mijn vorige exemplaren kun je inmiddels heen kijken...

http://www.inov-8.com/new/Images/Product%20Images/Large_rollover/Road-x-treme178_2-13.jpg

Ik heb zelf de Road eXtreme 138 en marathon op lopen gaat uitstekend hoor

1,127

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

FrankGNL schreef:

Ik heb zelf de Road eXtreme 138 en marathon op lopen gaat uitstekend hoor

Oh geweldig! Ik heb nog nooit een marathon gelopen! Altijd al willen doen, ik begrijp dat het nu praktisch vanzelf gaat?  big_smile

OT; we zullen het zien. Ik ben niet bovenmatig getalenteerd, maar voor licht schoeisel ben ik altijd in. En ze zien er ook nog eens goddelijk uit, maar dat is een kwestie van smaak.

1,128 Laatst bewerkt door rinke (18-09-14 10:15:19)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

even een leeg bericht. Hoe kan het dat ik niet kan linken naar een website??

#enjoylife

1,129 Laatst bewerkt door Maca944 (18-09-14 10:20:59)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

rinke schreef:

even een leeg bericht. Hoe kan het dat ik niet kan linken naar een website??


Wat gaat er mis dan? Je moet je link tussen [ url] hier je link [/ url] zetten (zonder spatie na [ ), of gebruik het link icoontje boven je berichtvenster.

1,130

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Maca944 schreef:
rinke schreef:

even een leeg bericht. Hoe kan het dat ik niet kan linken naar een website??


Wat gaat er mis dan? Je moet je link tussen [ url] hier je link [/ url] zetten (zonder spatie na [ ), of gebruik het link icoontje boven je berichtvenster.

als ik een [ img ] of [ url ] wil toepassen (of een bestand wil toevoegen) krijg ik een pop up:
post.php openen
U hebt gekozen om het volgende bestand te openen:
post.php
dit is: php File
van: http://www.triathlonforum.nl

en dan kan ik kiezen tussen 'openen met' of 'bestand opslaan'..


hmm  hmm  hmm  hmm  hmm  hmm

#enjoylife

1,131

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

rinke schreef:
Maca944 schreef:
rinke schreef:

even een leeg bericht. Hoe kan het dat ik niet kan linken naar een website??


Wat gaat er mis dan? Je moet je link tussen [ url] hier je link [/ url] zetten (zonder spatie na [ ), of gebruik het link icoontje boven je berichtvenster.

als ik een [ img ] of [ url ] wil toepassen (of een bestand wil toevoegen) krijg ik een pop up:
post.php openen
U hebt gekozen om het volgende bestand te openen:
post.php
dit is: php File
van: http://www.triathlonforum.nl

en dan kan ik kiezen tussen 'openen met' of 'bestand opslaan'..


hmm  hmm  hmm  hmm  hmm  hmm

he? hij blijkt automatisch de [ url ] [ /url ] te plaatsen hmm

Nu nog de image tonen snappen..

#enjoylife

1,132 Laatst bewerkt door rinke (18-09-14 20:49:38)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Gisteravond de knoop doorgehakt en een upgrade gekocht als winterproject:
http://www.planetx.co.uk/imgs/products/px/950_constW/FRPXEX2_P3.jpg

Nu nog m'n Argon E80 strippen en verkopen. Doelstelling is dat ik de fiets zo'n 2 kg lichter maak (en mezelf ook  big_smile )

#enjoylife

1,133

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mooi, zou ook wel aan de slag willen met de witte versie maar dan heb ik een echtscheiding  yikes

1,134

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

sgsdebruijn schreef:

Mooi, zou ook wel aan de slag willen met de witte versie maar dan heb ik een echtscheiding  yikes

Win - win ...?  smile

1,135

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Dorter schreef:
sgsdebruijn schreef:

Mooi, zou ook wel aan de slag willen met de witte versie maar dan heb ik een echtscheiding  yikes

Win - win ...?  smile


Zo is het, als je echtgenote je geen mooie fiets gunt, moet je je dingen gaan afvragen smile

1,136

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Dorter schreef:
sgsdebruijn schreef:

Mooi, zou ook wel aan de slag willen met de witte versie maar dan heb ik een echtscheiding  yikes

Win - win ...?  smile

lol  lol  lol

1,137

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vanzella schreef:
Dorter schreef:
sgsdebruijn schreef:

Mooi, zou ook wel aan de slag willen met de witte versie maar dan heb ik een echtscheiding  yikes

Win - win ...?  smile


Zo is het, als je echtgenote je geen mooie fiets gunt, moet je je dingen gaan afvragen smile


Andersom kan ook natuurlijk: Als ze je wel een fiets gunt, zodat jij mooie lange fietsritten kan doen, heeft zij het rijk alleen wink

1,138

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

sgsdebruijn schreef:

Mooi, zou ook wel aan de slag willen met de witte versie maar dan heb ik een echtscheiding  yikes

lol  lol  lol  lol

Bij ons is de afspraak dat er maximal 3 fietsen in de schuur mogen staan wink 1 stadsfiets, 1 racer en 1 TT  smile
Oftewel, Planet-X erin, Argon E80 eruit..

#enjoylife

1,139

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Oeps
Racer
TT
Racer met flatbar en powercrancks in aanbouw voor op de tacx en winter
MTB
big_smile

En dan nog een gewone fiets voor beidde en wat kinderfietsen

1,140

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Wat is de definitie van kopen?
Vandaag besteld, volgende week in huis:

Specialized Stumpjumper Comp 29

http://s7d5.scene7.com/is/image/Specialized/121933?$Hero$

De CX moet plaatsmaken voor de 29-er ivm rugproblemen

1,141

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Very nice... hoewel ik zelf nooit voor een Specialized zou kiezen vind ik het een mooi model en mooi kleurschema.

1,142

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Dorter schreef:

Very nice... hoewel ik zelf nooit voor een Specialized zou kiezen vind ik het een mooi model en mooi kleurschema.

Sinds ik dit jaar een Venge heb aangeschaft ben ik Specialized-fan.
Waarom jij niet?

1,143 Laatst bewerkt door Dorter (24-09-14 12:20:28)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik hou niet van dure stickers... Dat gezegd hebbende; nu ben ik ook wel een beetje een cheapshot dus wellicht ligt het aan mij dat ik bijna van mijn stoel donder als ik prijslijstjes van Specialized bekijk en dit in perspectief zet t.o.v. de geboden afmontage.

1,144

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Specialized doet veel onderzoek om hun matriaal sneller/beter (bv windtunneltesten)te maken en sponsort veel prof ploegen en atleten en dit moet uiteindelijk allemaal betaald worden door de consument. Veel denken dat deze fietsen beter zijn omdat er zoveel grote namen op rijden bv Boonen en Contador enz maar die rijden er gewoon op omdat zij of/en hun ploeg er verschrikkelijk veel geld voor krijgen roll

1,145

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vandaag besteld, Karhu Stable 3 Fulcrum,
Eens wat anders proberen als mijn vertrouwde Asics.

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

1,146 Laatst bewerkt door sgsdebruijn (24-09-14 20:35:30)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Fietsje voor de winter opgebouwd, best gek die Powercranks

http://www.sgsdebruijn.nl/wp-content/uploads/2014/09/WP_20140924_003.jpg

1,147

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

kolibrie schreef:

Waarom jij niet?

Om je even een ideetje te geven. Je hebt nu een hele mooie fiets aangeschaft. Wat je ervoor betaald hebt weet ik niet en gaat me ook geen bal aan. Maar de catalogusprijs bedraagt € 1900,-. Dan heb je een keurige hardtail mtb met een Rockshox en 2x10 afmontage op X7/SLX-niveau. Gewicht staat nergens (bijzonder irritant). Nu zit ik zelf een beetje te oriënteren op een 29er fully en ik heb mijn oog laten vallen op de Canyon Nerve 29 AL en de nieuwe Radon Skeen 8.0. Beide kosten op XT/niveau € 2000,- en staan voor en achter op Fox vering, een stapje hoger dan de RS Reba. Beide wegen rond de 12,5 á 13 kg. Geen vlieggewichten maar voor een 29er fully alleszins acceptabel. De Canyon is de afgelopen jaren al verschillende keren erg goed uit de tests gekomen. Radons worden in Nederland zelden getest maar in Duitsland wel en daar eindigen ze met regelmaat van de klok als "testsieger". Zijn dus gewoon kwalitatief uitstekende fietsen. Dus voor 100,- extra een knappe fully die gemiddeld beter afgemonteerd is dan een Specialized hardtail; dat is waarom ik geen Specialized koop.

1,148

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

sgsdebruijn schreef:

Fietsje voor de winter opgebouwd, best gek die Powercranks

Gek? De vorm of het feit dat ze allebei naar beneden staan? Ik wil dat proefritje wel eens zien...

1,149

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

sgsdebruijn schreef:

Fietsje voor de winter opgebouwd, best gek die Powercranks

Leuk fietsje, komt er nog een spatbordje op? Scheelt een natte kont en aardig wat slijtage bij de aandrijving (mits het spatbord ver genoeg doorloopt).

1,150

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Dorter, gisteren 1ste ritje, in het donker, het is gek fietsen en zal wat ik zo heb gelezen wel even duren voordat het op de autopiloot goed gaat, wie eens wil proberen woon onder Rotterdam (-;

Bleek, uiteraard komen er nog spatborden op, maar is nu nog niet nodig.