Mja, jij bent hier duidelijk geen voorstander van en dat respecteer ik.
Ik zie het gewoon anders...
Dat ik sukkel met de onderrug, komt niet enkel door het sporten... de pijnbestrijding die ik vroeger bij de kine kon doen, doe ik nu gewoon thuis. Dit in combinatie met core stability oefeningen.
Ook heb ik een defecte knie (Waardoor ik eigenlijk niet meer mag sporten en binnen een paar jaar de prothese zich wel zal opdringen). Hierdoor kan ik weinig krachtsoefeningen (fitness) in de benen ontwikkelen omdat dit te pijn doet aan de gewichten. Ik hoop dit met de compex wat te compenseren...
Als ik in het weekend een koppeltraining doet van bvb 180km fietsen en 20km lopen, dan hebben mijn benen baat aan wat massage/herstel aan de compex. Hierover al heel goede ervaringen gehoord.
Ik neem geen aspirines of andere geneesmiddelen. Ik doe nog steeds buikspier-rugspieroefeningen en ik sport in de winter 10-15 u in de week en in de lente gaat dit naar 20 uur. Dus het is niet dat ik lui ben.
Dat mijn trainer hier achter staat getuigt enkel van professionalisme in mijn ogen. Door dit toestel recupereer ik sneller, kan ik sneller de pijnbestrijding aangaan, kweek ik mss wat meer uithoudingskracht en noem maar op...
Dit wil niet zeggen dat ik deze trainingen niet aankan.... Toen ik deze compex nog niet had... deed ik ook mij trainingen..
Mijn trainingen zijn voor 90% rustige duurtrainingen waar ik niet kapot ga...het enige wat jij nu doet zijn gissingen en het zijn dan nog wel verkeerde...