De fiets kwam vrijdagochtend binnen 'pre-assembled' wat mij de nodige korting leverde.
In het kader creëer een band met je fiets en leer hem kennen het toch zonder hulp van fietsenmaker in elkaar gezet. Alle handleidingfilmpjes zijn op youtube te vinden. Ben inmiddels geslaagd voor Fietsenmaker deel 2.
Stuurlint opzetten heeft niet de schoonheidsprijs, de achterrem is een beetje gehannes met name omdat de velg van de Flo Cycling wielen breder zijn. Maar heeft me ook geleerd nu een crank af te halen.
Verder rest mij nog de eerste afstelling op mijn lichaam en staat de fiets op zolder op de Tacx inmiddels. Het achterwiel loopt nog ietsjes op de remblokjes aan. Moet ik er maar snel aftrappen op de Tacx.
Dan voor het echte finetunen een dagje naar het Zuiden om via Sport Medisch Centrum Zuid-Limburg van Ortho-Vision Sports BV door www.cycle.nl de juiste afstelling te krijgen zodat ik volgend jaar optimaal kan knallen in het nieuwe seizoen.
Best blij met deze 'Beast & Beauty' BMC TM02
Carpe Diem |
http://rosevdh69.blogspot.comDoelen 2015: 26 juli Halve triathlon Challenge Poznan, Polen, 12 september Halve triathlon Challenge Almere
Hoogtepunten 2014: OD triathlon Utrecht (2e AG), 23/8 Ironman 70.3 in Budapest, Hongarije (5u21m47s - 7e AG45-49) PR op halve