1,176

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Getest en akkoord bevonden. Het was nog lekker rustig op de baan, zal wel vanwege nog-net-geen-kort-broeken-weer zijn. Had in elk geval alle ruimte. Gauw de ijzers laten slijpen en dan gaat er weer wekelijks geschaatst worden.

Skate-dump is prima. Snel met levering, scherp met prijzen. Tip voor de liefhebber van Craft Zero Extreme-gebruikers die toe zijn aan verse thermoshirts voor de winter. Ze zijn in rood, groen en wit in de aanbieding.

1,177

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

De afgelopen weken behoorlijk wat dingen gekocht (en verkocht) via het www om de Exocet2 op te bouwen...
SRAM RED black crankstel via Ebay
SRAM RED black voorderi via MP
SRAM RED achterderi via MP
UD carbon aerostuur via Aliexpress
http://www.aliexpress.com/item-img/-/1345458339.html

UD carbon zadel via Aliexpress
http://www.aliexpress.com/item-img/New- … 54509.html

Nu nog de laatste dingetjes via Aliexpress en het opbouwen kan beginnen...

#enjoylife

1,178

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Dorter schreef:

Ja jemig, natuurijs... Konden we dat maar op afroep bestellen. Hoop dat het komende winter wel weer een potje gaat diepvriezen dat het kraakt. En dan niet eerst een vracht sneeuw op het open water voordat het dichtvriest, maar van dat diepzwarte natuurijs van een centimeter of 15. Blauwe luchten... zonnetje erbij... rietkragen van de andere kant bekijken. Ik denk dat ik maar naar bed ga, misschien droom ik er dan wel van.

Misschien overwegen naar Finland te verhuizen? ;-)

Ik kan het aanraden hoor, schaatsen in Finland. IJs-zekerder kan bijna niet en de zon wil er ook nog wel eens bij schijnen (en als je in maart of zo gaat is dat ook nog meer dan een paar uur per dag).
En op de Oostzee schaatsen heeft ook wel wat natuurlijk.

/Herman

1,179

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ja wrijf het er effe in joh. Ik wilde op zich wel naar Noorwegen verkassen maar mijn echtgenote ziet dat niet zo zitten. Het zal gewoon Oud Hollands wachten worden op Anton Pieck-achtige taferelen.

1,180

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Dat je echtgenoot niet mee wilt is een slap excuuse. Er zijn daar vrouwen genoeg tongue

1,181

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Dat is waar (en nog fraai en blond ook). Maar het is niet uit te leggen aan 2 kleine kindjes...

1,182

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

De fiets kwam vrijdagochtend binnen 'pre-assembled' wat mij de nodige korting leverde.

In het kader creëer een band met je fiets en leer hem kennen het toch zonder hulp van fietsenmaker in elkaar gezet. Alle handleidingfilmpjes zijn op youtube te vinden. Ben inmiddels geslaagd voor Fietsenmaker deel 2.

Stuurlint opzetten heeft niet de schoonheidsprijs, de achterrem is een beetje gehannes met name omdat de velg van de Flo Cycling wielen breder zijn. Maar heeft me ook geleerd nu een crank af te halen.

Verder rest mij nog de eerste afstelling op mijn lichaam en staat de fiets op zolder op de Tacx inmiddels. Het achterwiel loopt nog ietsjes op de remblokjes aan. Moet ik er maar snel aftrappen op de Tacx.

Dan voor het echte finetunen een dagje naar het Zuiden om via Sport Medisch Centrum Zuid-Limburg van Ortho-Vision Sports BV door www.cycle.nl de juiste afstelling te krijgen zodat ik volgend jaar optimaal kan knallen in het nieuwe seizoen.

Best blij met deze 'Beast & Beauty' BMC TM02

Carpe Diem | http://rosevdh69.blogspot.com

Doelen 2015: 26 juli Halve triathlon Challenge Poznan, Polen, 12 september Halve triathlon Challenge Almere
Hoogtepunten 2014: OD triathlon Utrecht (2e AG), 23/8 Ironman 70.3 in Budapest, Hongarije (5u21m47s - 7e AG45-49) PR op halve

1,183

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ziet er strak uit, garantie voor snelheid!

1,184

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Een van de weinige BMC's die ik mooi vind.

Hoezo de blauwe buba's?

1,185

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Bleek schreef:

Een van de weinige BMC's die ik mooi vind.

Hoezo de blauwe buba's?

Dat is nog van dit seizoen, wilde dit seizoen vervangen maar de korting van Rose.nl heeft die levering nooit meer geleverd omdat Continental te veel vraag had. Dus nu even nog met deze maar volgend seizoen zwarte band er om.

Carpe Diem | http://rosevdh69.blogspot.com

Doelen 2015: 26 juli Halve triathlon Challenge Poznan, Polen, 12 september Halve triathlon Challenge Almere
Hoogtepunten 2014: OD triathlon Utrecht (2e AG), 23/8 Ironman 70.3 in Budapest, Hongarije (5u21m47s - 7e AG45-49) PR op halve

1,186

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Rose69 schreef:

Best blij met deze 'Beast & Beauty' BMC TM02

Wat een fiets zeg...pfoeh!! Heel erg gaaf.

1,187

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Na mijn eerdere vraag over de carbonzolen...................een onwijs mazzeltje gezien op internet. Via een advertentie op marktplaats bij een winkel in beverwijk terecht gekomen. Splinternieuwe SIDI Genius 6.6 full carbon voor € 160

Tja, dan twijfel je niet meer over de Genius 5 met composit zool voor € 137  tongue
Dat wordt weer fijn trainen straks.

1,188

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mooi matriaal. In het voorjaar ook nog eens kijken voor een mooi schoentje.

1,189

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Net weer even bij CC5311 geweest. Nieuw zadel voor me TT bike gekocht. Ga der vanuit dat deze een stuk beter zit dan de SanMarco die er standaard op zat.

Morgen maar een ritje doen als het weer een beetje fatsoenlijk blijft.

Amat Victoria Curam

1,190 Laatst bewerkt door René S. (26-10-14 21:42:55)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Flo disc  tongue .

Fotootje volgt als ie binnen is....

1,191

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

René S. schreef:

Flo disc  tongue .

Top wiel!

Ik heb hem ook sinds dit jaar en het rijdt super!

1,192

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Dura Ace 7900 remmen om de gewone race compleet te maken, had daar een custom setje op.
Salomon Fellraiser trial
HIGH5 pack bij Wiggle
Nike dry fit sokken
Octalink crank met zgan bladen + as, zodat ik de Powercranks makkelijk kan vervangen zodat ik ook met gewone schoenen op de winterbike kan naar mijn werk.

Zooltjes aan laten passen bij Foot Connection in Culemborg.

Nu nog op zoek naar Q-rings of Proval in BCD130 50/51/52/53 tandjes

1,193

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Een abonnement van het plaatselijk zwembad  smile

1,194

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

DVL schreef:
René S. schreef:

Flo disc  tongue .

Top wiel!

Ik heb hem ook sinds dit jaar en het rijdt super!

Klinkt goed! Ben erg benieuwd, mede door de combinatie van goede recensies/prijs/kwaliteit en service uiteindelijk deze gekozen.
Disc is al onderweg....nog ff (lang) wachten voor het eerste gebruik  lol .

1,195

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mag "flo disc" iets uitgebreider  cool ?
Neem aan dat het een dicht achterwiel betreft, maar waar gekocht?

1,196

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Gekocht bij www.flocycling.com. Als de dollar gunstig staat wordt het nog aantrekkelijker. Maar de prijs is al behoorlijk scherp voor een dicht achterwiel. Je betaalt wel nog btw en invoerbelasting maar ik was in mei 630 euro kwijt voor het wiel incl de belastingen en vervoer. Het wiel heeft een aluminium rand en carbon 'covers'. In het wiel zitten spaken die als de bandjes eraf zijn kan spannen. Dus ook een slag in je wiel is er uit te halen. Het wiel is wel behoorlijk breed. Ik heb in mijn frame net voldoende ruimte over. Het bestellen is wel een vervelend proces. Ze maken elke keer maar een gelimiteerde oplagen van wielen en discs en ik heb twee keer achter het net gevist. Toen heb ik met ze gebeld. Ik heb ze verteld dat ik baalde van deze methode om dat ik dus steeds net te laat was (binnen 4 min was alle uitverkocht!)

De bestelronde in mei hebben ze mij voorrang gegeven voordat de verkoop begon. Dus ik had vlak voordat het seizoen begon mijn disc. Ik ben tot nu toe erg te spreken over het wiel. Het is natuurlijk moeilijk te vergelijken maar dit seizoen zijn mijn fietstijden behoorlijk verbeterd. Maar dat kan ook komen door het trainen  wink  Maar het geluid is top als je aanzet en ik rij nu de 40km rond het uur.

1,197

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Poe......dat geld heb ik niet (over) voor een wiel.............zelfs niet als het mijn pr zou opleveren :-)
Maar eht is wel een mooi wiel  tongue

1,198

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Was het maar waar dat je met het vervangen van je wiel/wiellen een betere fietstijd neer kunt zetten roll Ikzelf heb ook een disc gehad en had de indruk dat in sommige gevallen mijn fietsentijden eerder negatief dan positief waren. Al zal ik niet zeggen dat ik er nooit nog eentje zal aanschaffen want het is natuurlijk wel show tongue

1,199

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Leuk alternatief http://www.wheelbuilder.com/aerodisc.html

1,200

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Stronglight kettingbladjes 36 en 46 voor op de winterfiets/crosser. Zit nu een compactstel 34/50 op, onhandige verhouding voor in de modder.