1,226

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

FrankGNL schreef:

Ik heb meer een vraag om iets te kopen. Eind dit jaar ga ik mijn eerste carbon triathlon fiets in elkaar zetten.
Alleen qua montagevetten en smeermiddelen zie ik door de bomen het bos niet meer, er zijn zoveel verschillende soorten.

Hebben jullie nog voorkeur voor bepaalde producten en welke producten hebben jullie voor het opbouwen van een complete fiets?

montagevet: Finishline
lagervet: Finishline
ketting olie: Finishline (Drylube Red voor droog/natweer, krytech voor heel droog mooi weer. groen en keramisch niet gebruiken, dat is natte smering)

Petitmas is inmiddels ook overtuigd voorstander geworden van de soepele kraakvrije ketting wink

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

1,227

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

De eindejaarsuitkering is alweer de deur uit, voordat die binnen is ;-)

Vandaag 3 kaarten voor U2 kunnen bemachtigen

http://go.3fm.nl/data/thumb/abc_media_image/6000/6367/w210.1b764.jpg

Zaterdag mijn nieuwe triathlon horloge ontvangen, de Garmin Forerunner 910XT

https://hrdlpn.s3.amazonaws.com/plaatjes/Garmin_910XT.jpg

Met beiden erg blij!

1,228

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Voor mijn vriendin bestelt bij bikecenterzeeuwsvlaanderen. cool

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

1,229

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Zojuist afgeleverd thuis.

In het kader, voeding is voor sport ook belangrijk en in dit geval ben ik eindelijk om, om ook naast magnesium voetenbadjes nu dagelijks vitamine D(3) Hooggedoseerd 600IE te gaan slikken. Een reactie van Guido Vroemen op een FB reactie van mij over vitamine D (want welke moet je nemen). Het is niet alleen voor oude troelen van boven de 45  big_smile

En 1 dezer dagen ontvang ik nog mijn centre snorkel voor de zwemtrainingen die ik binnenkort weer ga oppakken.

Carpe Diem | http://rosevdh69.blogspot.com

Doelen 2015: 26 juli Halve triathlon Challenge Poznan, Polen, 12 september Halve triathlon Challenge Almere
Hoogtepunten 2014: OD triathlon Utrecht (2e AG), 23/8 Ironman 70.3 in Budapest, Hongarije (5u21m47s - 7e AG45-49) PR op halve

1,230 Laatst bewerkt door petitmas (09-12-14 16:30:52)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Goed bezig Rose..............goed van die snorkel. vandaag (9e) weer 1800mt mee gemaakt  tongue

Dennis Florussen ................ weet ze al dat ze moet gaan fietsen  cool  ??

1,231

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Even voeren. Mantel is dingen lekker aan het afprijzen. http://www.mantel.com/december-deals

Doe er uw voordeel mee.

1,232

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Rose69 schreef:

Zojuist afgeleverd thuis.

In het kader, voeding is voor sport ook belangrijk en in dit geval ben ik eindelijk om, om ook naast magnesium voetenbadjes nu dagelijks vitamine D(3) Hooggedoseerd 600IE te gaan slikken. Een reactie van Guido Vroemen op een FB reactie van mij over vitamine D (want welke moet je nemen). Het is niet alleen voor oude troelen van boven de 45  big_smile

En 1 dezer dagen ontvang ik nog mijn centre snorkel voor de zwemtrainingen die ik binnenkort weer ga oppakken.

Als je dat hooggedosseerd noemt wink
Schijnt heel goed te helpen bij deze donkere dagen, gebruik het zelf ook smile

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

1,233

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ik kreeg advies om 1 tablet van 15mcg van 600 IE te nemen. Weet niet of nog hoger ook prima is, maar neem aan dat je een tevreden slikker bent hahah :-)

Carpe Diem | http://rosevdh69.blogspot.com

Doelen 2015: 26 juli Halve triathlon Challenge Poznan, Polen, 12 september Halve triathlon Challenge Almere
Hoogtepunten 2014: OD triathlon Utrecht (2e AG), 23/8 Ironman 70.3 in Budapest, Hongarije (5u21m47s - 7e AG45-49) PR op halve

1,234

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Rose69 schreef:

ik kreeg advies om 1 tablet van 15mcg van 600 IE te nemen. Weet niet of nog hoger ook prima is, maar neem aan dat je een tevreden slikker bent hahah :-)

even gekeken, max is 4.000IU/dag wat mag (internationaal gezien) ,Nederland houdt het op 600IU zie ik big_smile

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

1,235

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

kolibrie schreef:

Zaterdag mijn nieuwe triathlon horloge ontvangen, de Garmin Forerunner 910XT

https://hrdlpn.s3.amazonaws.com/plaatjes/Garmin_910XT.jpg

Met beiden erg blij!

Bepaalde reden waarom je de 910XT hebt gekocht en niet de opvolger?
Deze heb ik zelf zaterdag opgehaald.
Wat ik tot nu toe ervan heb gezien, topapparaat!!!

http://sport-gadgets.net/wp-content/uploads/2014/10/garmin-920xt.jpg

1,236

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

net besteld setje van 2 bladen met bevestigingsboutjes, ridea ovals compatibel met ultegra 6800
als het komend weekend goed weer is maar eens gaan testen
ze beloven een spierefficiency van 19% bij een ovaliteit van circa 20%

1,237

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

wezep schreef:
kolibrie schreef:

Zaterdag mijn nieuwe triathlon horloge ontvangen, de Garmin Forerunner 910XT

https://hrdlpn.s3.amazonaws.com/plaatjes/Garmin_910XT.jpg

Met beiden erg blij!

Bepaalde reden waarom je de 910XT hebt gekocht en niet de opvolger?
Deze heb ik zelf zaterdag opgehaald.
Wat ik tot nu toe ervan heb gezien, topapparaat!!!

http://sport-gadgets.net/wp-content/uploads/2014/10/garmin-920xt.jpg


Omdat ik de extra functies van de 920 geen 200 euro meer waard vindt.
Overigens heb ik ook nog eens liever een zwarte dan kleurige.

Waarom heb jij voor een nieuwe 920 gekozen?

1,238

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

een normale aangenomen dagdosis vitamine d is 800 eenheden indien er geen tekort is. Aanmaak door zonlicht is in winterperiodes bijna uitgesloten dus uit onderzoek blijkt dat zowat iedereen tekort heeft. hogere dosissen zoals 24000 iu per dag worden wel eens gegeven om een tekort aan te vullen.

1,239

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik vind € 250 EXTRA voor alleen GPS ook al (te) veel  tongue

1,240

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Heden binnengekregen; 1 stuks fietslamp die volgens het boekje een pak licht van 700 lumen moet opleveren. Geen idee wat dat in de praktijk betekent, maar ik neem aan dat je er wel een stukje straat mee aan kunt lichten. Hopelijk voldoende om 's avonds ook gewoon lekker de velo te vatten voor een rondje.
http://www.totalcycling.com/Images/Models/Full/21748.Jpg

1,241

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

kolibrie schreef:

Omdat ik de extra functies van de 920 geen 200 euro meer waard vindt.
Overigens heb ik ook nog eens liever een zwarte dan kleurige.

Waarom heb jij voor een nieuwe 920 gekozen?

Kon een leuke korting krijgen op de 920XT, vandaar.
Vind de 920XT verder mooier dan de 910XT.
En het is het nieuwste van het nieuwste.

1,242 Laatst bewerkt door pieterjan99 (17-12-14 13:33:03)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

New shoes....

1,243

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

mooi schoentje,

Waar besteld?

en wat kost dat

pieterjan99 schreef:

New shoes....

1,244

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Via een samenwerking tussen mijn trainer en Lake krijg ik 50% korting op de schoenen van Lake..
Ik denk dat deze een 300 euro kosten. Online vind ik ze voor 270 euro ex verzending...

mvg,

1,245

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Net bestelling geplaatst van 88m full carbon wielen ( clinchers ) in China op carbonwielenonline.com

Ik had een paar vraagjes en het emailcontact was zeer snel, soepel en duidelijk

1,246

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mag ik vragen wat je daar voor betaald hebt Marcel?

Zoals eerder ook in "Prestaties van de dag" bericht heb ik een tijdje geleden nav een knieblessure nieuwe schoenen laten aanmeten, de Brooks Addiction. Hier had ik na een testloopje mn twijfels over of het wel de juiste schoen was.

Kortom, terug naar de winkel. Aangegeven te twijfelen, en voorkeur te hebben voor een lichtere schoen. Nieuwe analyse gedaan, waarbij de conclusie was dat de Addiction (en ook mn huidige Mizuno Wave Alchemy's) teveel corrigeren.
Na ongeveer de halve voorraad aan schoenen getest te hebben uitgekomen bij de Brooks Ravenna. Een veel lichtere, en minder corrigerende schoen. Bijkomend voordeel was dat ik op snelheid tijdens de loopanalyse al automatisch naar een middenvoetlanding ging.

http://demandware.edgesuite.net/sits_pod21/dw/image/v2/aaev_prd/on/demandware.static/Sites-BrooksRunning-Site/Sites-BrooksCatalog/default/v1418835726573/images/ProductImages/110156/110156_048_a_ZM.jpg?sw=1200

Tijdens een testloopje bevielen ze ook prima. Nu hopen dat mn knieblessure snel wegtrekt, want kan niet wachten weer eens een crossloop of wedstrijdje te gaan doen.

1,247

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

transphormer schreef:

Mag ik vragen wat je daar voor betaald hebt Marcel?

.

649 dollar, ik ga ervan uit dat dit bedrag in euro`s word ivm inklaring en btw

1,248 Laatst bewerkt door Dimitri_ (18-12-14 17:52:59)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

marcelca schreef:

Net bestelling geplaatst van 88m full carbon wielen ( clinchers ) in China op carbonwielenonline.com

Ik had een paar vraagjes en het emailcontact was zeer snel, soepel en duidelijk


Als ik dat had geweten smile hadden we samen kunnen bestellen scheelt weer verzendkosten!

Ik ben ook aan het kijken naar de 88m!

zijn er misschien nog meer mensen die een bestelling willen doen bij carbonwielenonline.com?
zo kunnen we de verzendkosten a 93,86 delen!

1,249

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

transphormer schreef:

Tijdens een testloopje bevielen ze ook prima. Nu hopen dat mn knieblessure snel wegtrekt, want kan niet wachten weer eens een crossloop of wedstrijdje te gaan doen.

Misschien een tip: bij Futurumshop kun je schoenen 14 dagen proberen ook gewoon buiten en indien niet goed retourneren (incl eventuele gebruikssporen.

1,250 Laatst bewerkt door Scighera (18-12-14 21:50:57)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

zo, hier ook even de garderobe uitgebreid:

3x Under Armour ColdGear compression lange loopbroek
1x Nike DryFit lange loopbroek
1x Adidas full Windstopper lange fietsbroek (helaas wel met zeem, moet ik er ff uit halen)
2x Under Armour HeatGear compression korte tight
1x Under Armour HeatGear compression longsleeve
1x Under Armour HeatGear compression no-sleeve
2x Adidas zwembroek met korte pijpjes (volgende keer gewoon weer zonder pijpjes, zit toch fijner tongue)
1x Adidas muts
2x fiets shirt korte mouw

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800