Re: Triathlon Holten
Maca944 schreef:Vanzella schreef:Zo mijn aangepastte verwachtingspatroon maakte het ook weer een stuk leuker om te racen...
Zwemmen ging top 28.28 stond ik op kant, een ongezien snelle tijd voor mijn zeker omdat de afstand ook nog klopte volgens de garmin.
Fietsen was moeizaam, wind tegen naar Holten toe en daarna lekker bergop bergaf. Ik had wat maag problemen (maagzuur) dus heb niet veel gelegen op de fiets zodra we aan de plaatselijke ronden begonnen om de boel niet te forceren. Dat maakte ook niet zoveel uit in het bos, bergop, bergaf. Ik had 30.6 gemiddeld. Tsja wat moet ik daarvan zeggen, ik ben nooit sneller dan 32 gemiddeld geweest op dit parcours en dan was er geen wind tegen naar Holten toe. Dus het is wel ok denk ik.
Lopen moest ik even op gang komen met km's van 4.46 en 4.47, maar daarna gingen ze omlaag naar 4.30 en 4.20, dus 47.01 op 10.51km (vanaf de fiets gemeten) is weer wat beter dan Amsterdam en Stein.
Finish op positie 110 van 280 mannen in 2.40.50 dus doel bereikt en een leuke dag gehad.. Sfeer is werkelijk super daar. Dat zie je echt nergens anders in Nederland!
Klinkt goed! Mooi dat je je doestelling behaald hebt, ondanks de maagproblemen.
Jezus (of Maca ), ga nu niet doen alsof het goed is... I have come to terms with it... dat is wat anders dan goed...
Haha, het ligt gevoelig merk ik Wat ik goed vond klinken was de beschrijving van de triathlon en de sfeer. Daarnaast is het gewoon mooi als je je doelstelling haalt. Ik zal me de volgende keer iets zorgvuldiger uitdrukken.