1,726

Re: prestaties van de dag

Iemand in het gure winterse weertje gelopen?

Ik heb me vanochtend een rondje uitgezocht wat lekker verkeersarm was en heb 1.15 door de verse sneeuw gelopen, prachtige omgeving! Hartslag rond de 150 gehouden en vooral genoten van alle winterse taferelen!

1,727

Net een uur in het water gelegen, met de selectie zwemmers van de zwemclub.
Duur en techniek,
lekker 2300m weg gewerkt.

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

1,728

Vanmiddag een crossloopje van 5km op de Holterberg. Hier ligt een laagje van ongeveer 5cm sneeuw, dus heel benieuwd hoe het parcours er straks bij ligt nadat straks eerst ongeveer 200 deelnemers aan de 10km aan de beurt zijn.

1,729

Ik heb zo het vermoeden dat het dan veel slushpuppy met modder wordt. Dus een echt ploeterparcour. Veel plezier!

transphormer schreef:

Vanmiddag een crossloopje van 5km op de Holterberg. Hier ligt een laagje van ongeveer 5cm sneeuw, dus heel benieuwd hoe het parcours er straks bij ligt nadat straks eerst ongeveer 200 deelnemers aan de 10km aan de beurt zijn.

1,730

daveke schreef:

Iemand in het gure winterse weertje gelopen?

Ik heb me vanochtend een rondje uitgezocht wat lekker verkeersarm was en heb 1.15 door de verse sneeuw gelopen, prachtige omgeving! Hartslag rond de 150 gehouden en vooral genoten van alle winterse taferelen!

Tegen de tijd dat ik ging lopen was t niet guur meer gelukkig wink Wel beetje zoektocht naar geveegde fietspaden. Duurloopje van 20km in 1:36 met laatste 6k op marathon tempo, ging lekker.

1,731

Hier (010) geen sneeuw of guurheid, maar juist een lekker zonnetje vanochtend bij de trainingsloop van AV Fortuna. Wel nog een beetje glad.

Louise

1,732 Laatst bewerkt door Dennis Florussen (24-01-15 17:52:20)

Vanmiddag trimloopje gelopen 15,6 km,
1:00:15
Lekker vlak gelopen, en niet geforceerd.

1,733

Dennis Florussen schreef:

Hmm, en dat noem jij dus 'rustig' big_smile

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

1,734

mstyz schreef:

Ik heb zo het vermoeden dat het dan veel slushpuppy met modder wordt. Dus een echt ploeterparcour. Veel plezier!

Dat was inderdaad heerlijk ploeteren, erg gaaf zo al die smalle bospaadjes en korte klimmetjes!
Gefinisht in 24:10 over 5.4km, meer zat er vandaag echt niet in, flink diep gegaan.

1,735 Laatst bewerkt door Dennis Florussen (24-01-15 18:36:05)

Scighera schreef:

Hmm, en dat noem jij dus 'rustig' big_smile

Ik zie nergens "rustig" staan, wel lekker vlak en niet geforceerd.
Het was inderdaad niet rustig maar toch nog altijd gem. 5 slagen onder mijn AD.
smile,
zie bijgevoegde.

1,736

Rustig duurloopje van 13km vandaag.

1,737

Kan aan mij liggen, mensen hier zeggen dat veel uren maken in deze maanden nergens voor nodig is - maar een uur lang net onder je drempel lopen kan toch niet echt nodig zijn in januari?

Dont shoot me, ik wil enkel leren mbt trainen etc! smile

1,738

daveke schreef:

Kan aan mij liggen, mensen hier zeggen dat veel uren maken in deze maanden nergens voor nodig is - maar een uur lang net onder je drempel lopen kan toch niet echt nodig zijn in januari?

Dont shoot me, ik wil enkel leren mbt trainen etc! smile

Dave, Ik shoot niemand big_smile
Ik snap je vraag, als je puur kijk naar alleen triathlon in de zomermaanden heb je gelijk, en dan nog zo nu en dan is lekker doorlopen is nog nooit iemand slechter van geworden, maar ik zit nu in voorbereiding op de marathon van Rotterdam, en dan is een zo'n "serieuze" tempo loop een bijzonder goede training.
"Hier verbeterde je anaerobe uithoudingsvermogen en je maximale zuurstofopname (VO2max) en efficiëntie
mee. Hij verhoogde ook de snelheid die je kunt aanhouden zonder melkzuur op te bouwen. De trainingsduur was lang genoeg om je weerstand tegen vermoeidheid te verhogen bij de aangehouden snelheid" Citaat uit mijn Polar.
Zo'n training tik ik meestal weg hier in trimoloopjes in de buurt.

Ik hoop dat je iets aan bovenstaande hebt.

1,739

Zeker, dan weet ik dat die trainingen voor mij zullen volgen vanaf maart zo'n beetje.
Ik hoef pas "in vorm" te zijn in het laatste weekend van mei, dus gok zo dat de maanden maart - april en mei zelf de zwaardere trainingen zullen bevatten.

Wetende dat je de marathon gaat lopen in R'dam zal het ongetwijfeld in je schema horen, jij zit nu denk ik op het punt waar ik eind februari wil zitten smile

1,740 Laatst bewerkt door Dennis Florussen (24-01-15 19:54:19)

daveke schreef:

Zeker, dan weet ik dat die trainingen voor mij zullen volgen vanaf maart zo'n beetje.
Ik hoef pas "in vorm" te zijn in het laatste weekend van mei, dus gok zo dat de maanden maart - april en mei zelf de zwaardere trainingen zullen bevatten.

Wetende dat je de marathon gaat lopen in R'dam zal het ongetwijfeld in je schema horen, jij zit nu denk ik op het punt waar ik eind februari wil zitten smile

Langste duurloop tot nu toe 25km, Morgen 28-30km

1,741

Hier ook (010), zelfs een rondje op de fiets, 52km. Was echt weer genieten om buiten te peddelen ipv een spinfiets in een stinkhok.

Louise schreef:

Hier (010) geen sneeuw of guurheid, maar juist een lekker zonnetje vanochtend bij de trainingsloop van AV Fortuna. Wel nog een beetje glad.

Louise

1,742

Bij PAC (loopclub) gaan we volgende week de eerste 25k lopen. Dus je zit prima op schema...

daveke schreef:

Langste duurloop tot nu toe 25km, Morgen 28-30km

1,743

In 070 en omgeving ook geen sneeuw of ijzel. Wel de gebruikelijke wind, die deze keer loodrecht op de kust stond, en een paar buitjes. Heerlijk 73 km gefietst.

/Herman

1,744 Laatst bewerkt door Dennis Florussen (25-01-15 13:50:26)

Duurloop D1-30km
2uur, 42min
Morgen mogen de benen (een beetje) rusten en is het alleen 1,5 uur zwemmen big_smile
Heb er nu al zin in. Maar eerst de rest van de middag "bankzaken"!!!!!

1,745

Vandaag rondje over de dijk langs het water gereden van Krimpen, de brug over bij Vianen en bij Kinderdijk het pontje gepakt weer naar Krimpen. 87 km's staan er weer op de teller.

1,746

Ik had er vandaag 72 op staan, lekker op het gemakje, beetje ouwehoeren met een maatje van me.
28,2 gemiddeld, hartslag 139 gemiddeld, 212 watt NP

1,747

Ik had mijn powermeter wel eens willen proberen maar heb deze morgen een modderig mtb ritje gereden. Was lang geleden dus in het begin ging het wat stroef maar eens op dreef ging het suppergoed. Mooi om mijn conditie eens te testen tegenover geoefende mountainbikers.

1,748

voor het eerst 10 EM gelopen smile begonnen in laag D1 en geeindigd in hoog D2.. Vooral de laatste 2 km vielen me zwaar. de halve marathon zou me nu nog wat te zwaar zijn smile

#enjoylife

1,749

Emiel1969 schreef:

Vandaag rondje over de dijk langs het water gereden van Krimpen, de brug over bij Vianen en bij Kinderdijk het pontje gepakt weer naar Krimpen. 87 km's staan er weer op de teller.

geen sneeuw bij jou?

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

1,750

Nee viel mee, af en toe klein beetje glad onder de bomen op het fietspad in het Loetbos. Meteen maar naar fietspad N210 gereden om dit te vermijden en bij Schoonhoven de dijk op.

Scighera schreef:
Emiel1969 schreef:

geen sneeuw bij jou?