1,376

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

rinke schreef:

Dit was inderdaad een mazzeltje want was helemaal niet opzoek, zag ze toevallig op MP staan en kon ze voor de prijs niet laten lopen. Twijfel alleen of ik de 54 wil monteren of wil verkopen op MP en dan een 52 terugkopen oid...

Ik heb op beide fietsen 54 zitten, zou eerlijk gezegd niet omruilen voor 52, vanaf ruwweg 30 a 32 km/h kan je lekker met een 54 rijden

mijn dochter heeft een 52 proval erop zitten en heeft hier geen enkele moeite mee

1,377

bedankt voor de hint Marcel smile Ga 'm er straks eens opzetten wink

#enjoylife

1,378

mad  mad  mad  mad  mad  mad  mad  mad  mad  mad  mad  mad

GVD!!!!!!!!!!!!!!! Blijken de Provalbladen niet te passen op SRAM Red Black  sad  sad  sad  sad  sad  sad
Jank! stond niks van op de website....... Het buitenblad heeft geen uitsparing waardoor het  blad tegen de carbon crank aankomt en niet volledig op de plek komt te zitten.. Heb alles geprobeerd (zonder m'n crank te beschadigen) maar het past gewoon niet!
tjonge wat een teleurstelling....... Heb net al Proval gemaild, wellicht hebben zij een oplossing sad sad
Tja, worst case gaan ze op mijn racer maar had ze zoooooooo graag op deze fiets gemonteerd...

#enjoylife

1,379

Geen pieken zonder dalen!  smile

1,380

rinke schreef:

mad  mad  mad  mad  mad  mad  mad  mad  mad  mad  mad  mad

GVD!!!!!!!!!!!!!!! Blijken de Provalbladen niet te passen op SRAM Red Black  sad  sad  sad  sad  sad  sad
Jank! stond niks van op de website....... Het buitenblad heeft geen uitsparing waardoor het  blad tegen de carbon crank aankomt en niet volledig op de plek komt te zitten.. Heb alles geprobeerd (zonder m'n crank te beschadigen) maar het past gewoon niet!
tjonge wat een teleurstelling....... Heb net al Proval gemaild, wellicht hebben zij een oplossing sad sad
Tja, worst case gaan ze op mijn racer maar had ze zoooooooo graag op deze fiets gemonteerd...

begrijp niet helemaal wat er gebeurd, heb je een fototje ervan, neem aan dat je wel opgelet hebt waar de crank moet zitten ten opzichte van je crank.. ( staat aangegeven op het blad )

het provalblad is gewoon een vlak blad dus begrijp niet helemaal hoe het kan dat ie tegen je crank komt

1,381

De montage van mijn Q symetric bladen heeft mijn fietsemaker ook wel wat kopzorgen gekost tongue  dus als ik het zo lees ben ik blij dat ik het LATEN doen heb. Heb deze week al genoeg gevloekt voor die vector pedalen erop te zetten en te instaleren en ik denk dat het nog niet juist is.

1,382

Kwam vannacht (ja vannacht) nog een foto van Proval's op een SRAM Red crank tegen.... sad  neutral  Het zou dus toch moeten kunnen.. Wordt echt helemaal gek!! yikes  Weet zeker dat ik het goed doe maar toch lukt het niet sad

#enjoylife

1,383

Q Rings (en QXL) zijn behoorlijk duidelijk in hoe ze gemonteerd moeten worden, met de handleiding erbij en was echt een fluitje van een cent.. ALs je een foto wil hebben van de stand van het blad tov mijn crank moet je het maar zeggen smile

1,384 Laatst bewerkt door sgsdebruijn (01-02-15 21:02:44)

Rotor Q's zouden ook niet op Ultegra/DA 6700/7900 passen, na wat tactisch vijlen lukte het mij toch.
Goed kijken en met kleine beetjes vijlen.

Denk dat het in jouw geval een kwestie is om het blad bij de crank gewoon in te vijlen, kan echt geen kwaad, die bladen zijn sterk zat. Daarna het blanke alu zwart maken met permanent marker en klaar is K.. Rinke

1,385

sgsdebruijn schreef:

Rotor Q's zouden ook niet op Ultegra/DA 6700/7900 passen, na wat tactisch vijlen lukte het mij toch.
Goed kijken en met kleine beetjes vijlen.

Denk dat het in jouw geval een kwestie is om het blad bij de crank gewoon in te vijlen, kan echt geen kwaad, die bladen zijn sterk zat. Daarna het blanke alu zwart maken met permanent marker en klaar is K.. Rinke

Hier heb ik ook aan gedacht maar heb eerst de vraag bij Proval uitgezet voordat ik aan het klooien sla.... Was echt enorm teleurgesteld toen het niet paste gisteravond en ga ze ook zeker niet zomaar afschrijven...

#enjoylife

1,386

Net via ebay deze "gewonnen"

http://i.imgur.com/I7iTPX1.jpg

Mike burrows no 1 , moeilijk te vinden.

Komt in de Red Bull smile

1,387

rinke schreef:

Hier heb ik ook aan gedacht maar heb eerst de vraag bij Proval uitgezet voordat ik aan het klooien sla.... Was echt enorm teleurgesteld toen het niet paste gisteravond en ga ze ook zeker niet zomaar afschrijven...

Is het al gelukt Rinke?

1,388

Dimitri_ schreef:
rinke schreef:

Is het al gelukt Rinke?

ben druk aan het vijlen.... smile Proval zelf zwijgt namelijk na een aantal mailtjes (wat ik erg jammer vind). Zodra het gelukt is zal ik de foto's posten smile

#enjoylife

1,389

rinke schreef:

ben druk aan het vijlen.... smile

Ben benieuwd of het lukt! Wel minder van Proval zeg!

1,390

Een overjaars frameset gevonden om een budget-TT fiets op te bouwen.

1,391

Cool! Kostte ie? Hou ons op de hoogte van de vorderingen, altijd leuk om mee te kijken met het sleutelgilde...

1,392 Laatst bewerkt door sgsdebruijn (06-02-15 21:46:28)

Nieuw set New Balance MT980 trailschoene voor 20 euro hier in de winkel.  cool

http://www.newbalance.com/pd/fresh-foam … MT980.html

http://strengthrunning.com/wp-content/uploads/2014/08/New-Balance-Fresh-Foam-980-Trail.jpg

En een Salomon Advanced Skin S-Lab 12, wel 2de hands maar erg mooie staat

http://ultra.irunfar.com/wp-content/uploads/Salomon-Advanced-Skin-SLab-12-pack-300x231.jpg

1,393

Heb een setje Qrings voor op mijn specialized transition gekocht. Ze passen perfect op mijn SRAM RED crank maar krijg voorlopig mijn voor derrie niet helemaal goed.
Iemand tips ? Moeten er spacers bijkomen ofzo ?

1,394

Na een flinke tijd vijlen en slijpen is het me gelukt!!!!  big_smile  big_smile  big_smile  big_smile  big_smile  big_smile
Me = happy!!
zoals hieronder te zien moest er een flinke hap uit...

http://i1378.photobucket.com/albums/ah92/rinkegsxf/IMG_4196_zpsvvcpz9ls.jpg
http://i1378.photobucket.com/albums/ah92/rinkegsxf/IMG_4198_zpsy7r6imsa.jpg
http://i1378.photobucket.com/albums/ah92/rinkegsxf/IMG_4197_zpsqgz3s5gw.jpg
http://i1378.photobucket.com/albums/ah92/rinkegsxf/IMG_4199_zpss9wx93ut.jpg

#enjoylife

1,395

Top, kan je weer rustig slapen  tongue

1,396

hahaha zeker smile

#enjoylife

1,397

En nu maar hopen dat dit de juiste positie is, anders blijft er wel heel weinig materiaal over

1,398

wilagro schreef:

En nu maar hopen dat dit de juiste positie is, anders blijft er wel heel weinig materiaal over

Sssstttt!!! Wil ik niet horen! Heb ze nu in de tijdritstand staan dus hoop op t beste...

#enjoylife

1,399

Ik heb net een keer vergeleken met de positie van mijn bladen en volgens mij zit er bij èèn van beide een foutje in tongue  Is er trouwens nog plaats genoeg tussen je cranckarm en je bladen voor je ketting?

1,400

rinke schreef:
wilagro schreef:

Sssstttt!!! Wil ik niet horen! Heb ze nu in de tijdritstand staan dus hoop op t beste...

Zoals je een nu op de foto hebt staan, staat ie niet op de tijdritstand..

de bladboutjes moeten dan op TT staan en niet in het midden

ohhh shittt, je wilde het niet horen  big_smile  big_smile  big_smile  big_smile  big_smile