1,801

Re: prestaties van de dag

180 baantjes borstcrawl
12 km duurloop
45 min. uitrijden op de tacx
en nu herstellen met rode wijn en Franse kaas...

1,802

Toer tochtje op de mtb , op 500 meter na 50 km

1,803

Vandaag Groet van Schoorl Run gedaan, heb een nieuw PR op de HM gelopen 1:28:40. Met een hartslag van gemiddeld 160, 9 slagen minder dan mijn vorige PR, erg tevreden. Nu lekker bank hangen smile

1,804

Voor de 1ste keer deelgenomen aan een 1/2de marathon (alhoewel ie iets korter was met 20.700m)
Gefinished op 1u30'31", op licht glooiiend parcours.
Best tevreden met mijn debuut!

1,805

Te laat het besef hebben dat ik op een PR aan het lopen was op mijn 10km loopje.. uiteindelijk een tijd van 50:06 (oude tijd 51:18). Erg leuk om in een training een PR te lopen smile Wel stiekem balen dat het niet 49:59 was... neutral

#enjoylife

1,806

Zaterdag 90km op de mtb (4u30). Gisteren 1/2 marathon van Genk gelopen in 1:40

1,807

Louise schreef:

Voor het eerst ooit langer dan een halve marathon gelopen: de 25 km van de Heinenoordtunnelloop, als rustige duurloop, extra rustig zelfs ook nog omdat ik woensdag nog bloed had gegeven. Prima omstandigheden, leuk parcours met die tunnel als dubbele kuitenbijter halverwege (het is tunnel in - uit, meteen keren, en dan weer in en uit).

Louise

Hilarisch, ik blijk zaterdag een clubrecord gelopen te hebben! Er had gewoon nog nooit een vrouw van mijn leeftijdsgroep bij Rotterdam Atletiek een officiële 25 km gelopen, dus het is door mij nu in de boeken gekomen. Terwijl ik écht niet hard gelopen heb, het is bijna genant. En ik dacht nog: dan verbeter ik het volgend jaar wel, maar dan zit ik in een nieuwe leeftijdscategorie!

Louise

1,808

Louise schreef:
Louise schreef:

Voor het eerst ooit langer dan een halve marathon gelopen: de 25 km van de Heinenoordtunnelloop, als rustige duurloop, extra rustig zelfs ook nog omdat ik woensdag nog bloed had gegeven. Prima omstandigheden, leuk parcours met die tunnel als dubbele kuitenbijter halverwege (het is tunnel in - uit, meteen keren, en dan weer in en uit).

Louise

Hilarisch, ik blijk zaterdag een clubrecord gelopen te hebben! Er had gewoon nog nooit een vrouw van mijn leeftijdsgroep bij Rotterdam Atletiek een officiële 25 km gelopen, dus het is door mij nu in de boeken gekomen. Terwijl ik écht niet hard gelopen heb, het is bijna genant. En ik dacht nog: dan verbeter ik het volgend jaar wel, maar dan zit ik in een nieuwe leeftijdscategorie!

Louise

Dit soort momenten moet je koesteren, je allerminst voor schamen! En inderdaad, volgend jaar gewoon een hap vanaf weer smile

Ik heb gister mijn pr op de 10k aangescherpt naar 39:30 tijdens de Noord-Aa Polderloop in Zoetermeer. Was beetje testloopje voor de CPC loop over een maand maar tevreden met de vorm.

1,809 Laatst bewerkt door FrankGNL (10-02-15 10:26:58)

Vanmorgen voor het eerst 1500M achter elkaar borstcrawl gezwommen, ging boven verwachting goed. Nog geen top tijd vergeleken met jullie, maar ik ben tevreden  smile (32:24)

1,810 Laatst bewerkt door NielsL (10-02-15 16:51:43)

Vandaag 6x300 meter zwemmen.
Begin het bijna leuk te vinden dat zwemmen.

Totaal alweer bijna 19 uur getraind in februari, is vandaag dus relatief rustig dagje.

1,811

Gister op de fiets naar het werk (50 km totaal) en savonds 2 x 500 m en 1 x 1000 m gezwommen
Vandaag weer op de fiets naar het werk en straks nog even hardlopen

1,812

Zwemtraining:
Inzwemmen 200m
12x25m 30s
6x50m 1m
3x100 2m
2x200 4m
1x300 6m
3x100 2m
2x50 1m
Uitzwemmen

1,813

44 km op de mtb

https://www.strava.com/activities/253153960

1,814 Laatst bewerkt door thomass (12-02-15 18:41:38)

45 minuten rustig tempo / 30 marathon tempo / 20 minuten threshold tempo gelopen vandaag. En passant m'n PR op de halve marathon met ruim 4 minuten verbroken...haha. Hij stond niet heul scherp maar ok, dit geeft de burger moed voor de CPC over een paar weken!

1,815

Vanochtend 45 minuten gelopen. Vanmiddag twee series van 7 trx oefeningen gedaan.

1,816

Sinds een hele lange tijd weer eens een duurloop gedaan 16,5 km pijnvrij heerlijk

1,817

Vandaag ook een duurloop van 16,5 km gedaan. Dat is mijn langste afstand ooit. Nu rustig verder uitbouwen.

1,818

Vanmorgen 3km gezwommen en vanmiddag 52km gefietst. Volume mag al een beetje naar omhoog van mijn part roll

1,819

Duurloop van 13km onverhard over de Sallandse Heuvelrug. Het leek wel lente vandaag, heerlijk smile

1,820

Op de racefiets (13km) naar een wedstrijdloopje, 17,1km in 1:06:35, waar ik zeer tevreden mee was, en daarna lekker naar huis uit gefietst.
Morgen lange duurloop van 32 km over het strand en duinen en bos, vanuit Domburg. Heb er nu al zin in cool

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

1,821

Vandaag weer na lange tijd pijnvrij kunnen lopen door en blessure smile 32 minuten met wandelpauzes ertussen.

1,822

Net 101 km gemaakt in peloton op de Achelse kluis

Anderhalve ronde "koers" gehad en weer dik tevreden, 20 min vermogen 283 watt, 5 min 323.
Totaal 229 watt genormaliseerd bij een hartslag van 134 en een gemiddelde snelheid van 32,3 km/uur

1,823

Gister lekker rondje 102 km gemaakt, rustig aan 28,5 km/h gemiddeld.
Vandaag een looptraining gehad met +/- 12 km.
Weekend is ook weer voorbij met 2 lekkere training!

1,824

daveke als jij zulke enorm hoge wattages trapt hoeveel omwentelingen doe jij dan maar? Als je dan maar een goeie 32kmH hebt? Ikzelf had gisteren op 52km een gemidelde van 29.2km/h en had 83watt gemiddelt.

1,825

Ik had vandaag een gemiddelde cadans van 94 omwentelingen per minuut
Het gemiddelde van mijn ritjes schommelt zo rond de 92. Daar voel ik me ook het beste bij.

Ik vind mijn wattages nou niet bepaald absurd hoog. Het is zo'n beetje waar ik nu had gehoopt te zitten.
Vanaf volgende week ga ik ook blokjes doen tot hartslag 175 en hoop ik de wat hogere vermogenszones aan te gaan tikken.
Denk dat ik dan ook eens ga beginnen met trainen op de tijdritfiets.

Als je 83 watt gemiddeld trapt is er iets mis met je vermogensmeter, dat kan namelijk echt niet smile