Re: prestaties van de dag
Op de Achelse kluis in Hamont Achel, al zou ik ook wel eens naar Dessel willen gaan
Koers is het trouwens niet echt, meer trainen in een peloton.. Naarmate het seizoen vordert wordt de groep groter en gaat het tempo omhoog
Hét Nederlandstalig platform voor informatie, inspiratie en discussie over de triathlon-en duathlonsport
Je bent niet ingelogd.
Triathlonforum.nl » Jouw training van vandaag » prestaties van de dag
Op de Achelse kluis in Hamont Achel, al zou ik ook wel eens naar Dessel willen gaan
Koers is het trouwens niet echt, meer trainen in een peloton.. Naarmate het seizoen vordert wordt de groep groter en gaat het tempo omhoog
Vanmiddag 50km op de race fiets, waarvan 12km langs de zeedijk krachtwerk tegen de wind, 85rpm, HS oplopend naar anaerobe drempel. gem snelheid 29km/uur.
Gisteren ook langs de zeedijk gereden en er was idd weer veel wind.
Gister, interval, 4x1500 met 100m dribbel herstel in totaal 9km
Vandaag, bloktraining, 18km met 2x3km 1/2m tempo.
Gisteren 2 x 1250 mtr gezwommen
Vandaag 1 uur 10 hard gelopen vroeg in de ochtend met 15 min in en uitlopen aan hartslag 140 met een blok van 40 minuten aan hartslag 160 en tempo 4:30/km - in de middag nog 2 x 1250 mtr gezwommen
Gistermorgen voor mijn werk 6 x 500 mtr gezwommen. Gisteravond was de bedoeling 2 uurtjes op pad met de MTB.
Na 15 minuten al een lekke achterband midden in de polder. In het licht bij een boerderij mijn binnenband vervangen, 2 patronen er in en na een tijdje pielen weer verder.
Halve van Axel ,(21,36km )
1:24:39 met een bak met wind in de open polders rond Axel (Zeeuws Vlaanderen)
Ik heb een rustweek achter de rug nu.
Zwemmen ging deze week wel beter dan ooit, 3 x 2,5 km gezwommen waarbij ik donderdag in mijn training een km zwom in 18.00. nog niet eerder die tijd gehaald.. Lopen zit aan dezelfde tijden als voor mn rustweek maar met fietsen trapte ik gisteren rond hartslag 155 wel ongeveer 30 watt minder per blok dan vorige week. Volgende keer in de rustweek toch iets intensiever blijven trainen
Vanochtend 40,46km in 3:45u gelopen als testje voor Texel van volgende maand. Had per abuis maar 1 gelletje mee, en wat water. Op Texel maar even wat meer te eten mee nemen. Maar ging op zich best lekker. Die laatste 20km kan er dan ook nog wel bij.
Mja onderschat Texel niet zeker het eerste deel. Als je daar het strand opkomt zak je tot je enkels in het zand en dan heb je nog een redelijk eindje te gaan daar. Eens je de vuurtoren voorbij bent is het over verhard wegdek. Ik heb zelf ook al de texeltrail gedaan en daar vaak getraind dus ik ken net daar al een beetje
Ik onderschat het zeker niet! Ik heb 2 jaar geleden de eerste 30km meegefietst (ja ook over het strand, tegen de regels in...), en bij de Slufter hebben we geruild en heb ik de laatste 30km gelopen. Dus het parcours is bekend. Dat is ook de reden dat ik de 60 wil lopen. Want ik vond het geweldig. Ik ga er ook niet heen om "een tijd" te lopen. Ik wil een beetje normaal finishen. Ik bedoelde dus meer van: als ik me na 40km duurloop à 5:30 min/km nog zo voel, dan heb ik daar wel een goed gevoel bij.
Er stond 25 km duurloop op het programma, maar na 4 nachten met hoesten vanochtend moe en brak, én een iets verhoogde rusthartslag. Dus dat werd een oma-loopje van 5 km, zelfs nog even gewandeld tussendoor, lekker in het zonnetje. Maar daar knapte ik wel van op. Nog 4,5 minuut geplankt achteraf - nog een half minuutje verwijderd van mijn doel!
Eerder deze week ook al een keer hardlopen moeten overslaan vanwege de verkoudheid, maar wel tevreden over het zwemmen. En echt heel ziek ben ik nou ook weer niet, dus hopelijk kan gauw weer alles.
Louise
33km rustige duurloop, het ging zwaar, veel wind en zware benen nog van gister.
31 km duurloop met mijn loopvereniging (5:10/km) Gisteren uit eten geweest, de drankjes voelde ik behoorlijk tijdens de eerste 10 km. Vanmiddag nog een uurtje uitgefietst.
Wat een wind, gelukkig gaat dat volgend weekend weer liggen... CPC hoop ik te kunnen knallen.
7 km wedstrijdje gelopen vandaag. 2e in mijn categorie (mannen tot 40 jaar) en 4e algemeen van alle categorieen op de 7 km.
Tijd was 27.59 en gemiddelde hartslag 181
Poe! Wat een afstanden worden er alweer gemaakt zeg!
Hier morgen (als het weer een beetje meewerkt) voor het eerst weer eens 2 uur proberen te lopen...
Waar trainen jullie voor dat er 30'ers worden gelopen?
vandaag heen en weer het werk gefietst a 38km enkele reis. Vanmiddag echt niet meer leuk met een megawoei pal op zij. 2x het greppeltje ingeblazen, kon m'n lichtgewichtje niet meer houden... Nu met pijn in m'n armen en schouders op de bank
Hier morgen (als het weer een beetje meewerkt) voor het eerst weer eens 2 uur proberen te lopen...
Marathon Rotterdam
Pffffffffff, 1,5 uur zwemtraining, interval totaal 3850m.
Het ging zwaar waarschijnlijk het weekend nog in het lijf
+1 , vandaag kon ik na het werk een zwemtraining niet opbrengen, dus merendeel bankzitten geblazen
Juhroen schreef:Poe! Wat een afstanden worden er alweer gemaakt zeg!
Waar trainen jullie voor dat er 30'ers worden gelopen?Marathon Rotterdam
Vanmorgen om 10 over 7 in het water (gaaaaaap) en 90 minuten later waren we 4,4 km verder Nou ja verder, die afstand gezwommen, lag nog steeds in dezelfde baan
1000 inzwemmen in series van 250
4x 200 met pull+snorkel
8x 100 op 80%
2x 400 met pull+snorkel
8x 100 met wat je nog over hebt
200 mt uitzwemmen
vandaag heen en weer het werk gefietst a 38km enkele reis. Vanmiddag echt niet meer leuk met een megawoei pal op zij. 2x het greppeltje ingeblazen, kon m'n lichtgewichtje niet meer houden... Nu met pijn in m'n armen en schouders op de bank
Rinke, Toch niet met je Planet X mag ik hopen voor je??
Wat doen die FLow wielen eingelijk met zoveel wind? is er dan nog mee te fietsen?
rinke schreef:vandaag heen en weer het werk gefietst a 38km enkele reis. Vanmiddag echt niet meer leuk met een megawoei pal op zij. 2x het greppeltje ingeblazen, kon m'n lichtgewichtje niet meer houden... Nu met pijn in m'n armen en schouders op de bank
Wat doen die FLow wielen eingelijk met zoveel wind? is er dan nog mee te fietsen?
Mijn god nee gelukkig. Volgens mij was ik dan nooit thuisgekomen. Ik heb geen idee wat de Flo's doen mar als ik met lage velgjes al tot 2x toe van de weg wordt geblazen dan kan je raden wat het effect is van 60/80mm...
Dennis Florussen schreef:rinke schreef:vandaag heen en weer het werk gefietst a 38km enkele reis. Vanmiddag echt niet meer leuk met een megawoei pal op zij. 2x het greppeltje ingeblazen, kon m'n lichtgewichtje niet meer houden... Nu met pijn in m'n armen en schouders op de bank
Wat doen die FLow wielen eingelijk met zoveel wind? is er dan nog mee te fietsen?Mijn god nee gelukkig. Volgens mij was ik dan nooit thuisgekomen. Ik heb geen idee wat de Flo's doen mar als ik met lage velgjes al tot 2x toe van de weg wordt geblazen dan kan je raden wat het effect is van 60/80mm...
zorgen dat je snelheid hoog genoeg is, volgens mij is dat de remedie....
bij langzaam rijden heb je meer last met hoge wielen als dat je harder rijd
De 60 van Texel. Dit wordt mijn debuut op een ultra-afstand. Althans in een wedstrijd. In training wel eens tot 51km gelopen.
Triathlonforum.nl » Jouw training van vandaag » prestaties van de dag