Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?
Ze zijn alleen niet goedkoop.
http://store.3tcycling.com/en/spare-par … t-167.html
In totaal 6 cm aan risers.
Ze zijn blijkbaar wel lastig verkrijgbaar, maar met wat googlen vind je ze vast.
Hét Nederlandstalig platform voor informatie, inspiratie en discussie over de triathlon-en duathlonsport
Je bent niet ingelogd.
Triathlonforum.nl » Materiaal » Wat heb je vandaag nou weer gekocht?
Ze zijn blijkbaar wel lastig verkrijgbaar, maar met wat googlen vind je ze vast.
Als ik het goed lees maar 3 cm aan stack hoor Deze zitten sowieso al standaard bij de Vola geleverd die ik gekocht heb. En volgens mij is dit ook de maximaal mogelijke verhoging..
Vandaag na een loop analyse mij de brooks Transcend 2 aangeschaft.
Flashy rode kleur.
Setje 2de hands Dura Ace 7900 remmen om de TT bike volledig DA te krijgen, zaten nu donkere Ultegra 6700 remmen, die gaan de verkoop in, dus wie interesse heeft, doe een bod
BMC TM01 collectie iets aangevuld....
De rode versie wordt vervangen door de zwarte variant, even ombouwen dus
BMC TM01 collectie iets aangevuld....
De rode versie wordt vervangen door de zwarte variant, even ombouwen dus
een BMC trio? waarom geen kwartet?
Wel mooi!!!!!
Hahaha, de complete bike is van mij. De andere twee zijn van mijn collega.
Maar ik vond het zo leuk staan op zolder, moest even een foto van gemaakt worden
Hahaha, de complete bike is van mij. De andere twee zijn van mijn collega.
Maar ik vond het zo leuk staan op zolder, moest even een foto van gemaakt worden
Groot gelijk!
Blijft vind ik een van de mooiste frames ooit gemaakt, strakke lijnen, pure snelheid!
Bij mij knaagt dat ook, wellicht aan het eind van het seizoen een ploegfiets proberen over te nemen van Uplace-BMC...
PRACHTIGE fietsen vind ik het
Zojuist toch maar een screen protector besteld voor mijn garmin 920
Bij mij knaagt dat ook, wellicht aan het eind van het seizoen een ploegfiets proberen over te nemen van Uplace-BMC...
PRACHTIGE fietsen vind ik het
ja he?? vanaf de eerste timemachine al..was ik verkocht....de vormen, de lijnen, de matte lak..
Er is vanaf nu een zwart / rode TM01 beschikbaar, maat Medium-Short.....
Aangekocht begin September 2014 door mijn collega, aankoopbon aanwezig.
Bij interesse stuur me maar een berichtje
Aangekocht begin September 2014 door mijn collega, aankoopbon aanwezig.Bij interesse stuur me maar een berichtje
breng me nou niet in verleiding...
Zojuist toch maar een screen protector besteld voor mijn garmin 920
Hey,
Mag ik vragen via welke site ?
Grtz
Heb ze nog niet binnen dus ben benieuwd!
Dimitri_ schreef:Zojuist toch maar een screen protector besteld voor mijn garmin 920
Hey,
Mag ik vragen via welke site ?
Grtz
Gisteren een nieuw zadeltje op mijn racefiets laten zetten. Vandaag er een tweetal uurtjes opgezeten in de gietende regen en het zat eigenlijk perfect.
Hmm, even afwachten hoe ie zit bij stralend weer en 25 graden. Kan nog tegenvallen.
Mja maar meestal is een zadel bij mij zoals bij nieuwe schoenen, als het van in het begin al niet goed zit dan kan ik het wel helemaal vergeten. En het is met geld terug garantie dus ik riskeer er niet veel aan
Aangekocht begin September 2014 door mijn collega, aankoopbon aanwezig.Bij interesse stuur me maar een berichtje
Frame is inmiddels verkocht, de nieuwe eigenaresse is er erg blij mee!
Nu heb ik alleen nog een DT Swiss RRC Dicut Disc beschikbaar voor verkoop, als iemand interesse heeft stuur maar een berichtje.
Voorlopig genoeg met het materiaal bezig geweest, eerst maar eens heel hard trainen!
Toch maar andere remhoeven gekocht voor mijn planet-x. Via MP onder voorbehoud een setje nieuwe SRAM Force 22 op de kop getikt Fiets is nu 100% SRAM afgemonteerd (op ketting, cassette en tandwielen na dan)..
Toch maar andere remhoeven gekocht voor mijn planet-x. Via MP onder voorbehoud een setje nieuwe SRAM Force 22 op de kop getikt Fiets is nu 100% SRAM afgemonteerd (op ketting, cassette en tandwielen na dan)..
En dat zou ik ook lekker zo houden. Al mijn fietsen zijn 100% SRAM afgemonteerd met Dura Ace kettingen, Ultegra cassettes en Rotor bladen. Bolt als een trein
rinke schreef:Toch maar andere remhoeven gekocht voor mijn planet-x. Via MP onder voorbehoud een setje nieuwe SRAM Force 22 op de kop getikt Fiets is nu 100% SRAM afgemonteerd (op ketting, cassette en tandwielen na dan)..
En dat zou ik ook lekker zo houden. Al mijn fietsen zijn 100% SRAM afgemonteerd met Dura Ace kettingen, Ultegra cassettes en Rotor bladen. Bolt als een trein
m'n racer is ook al 4 jaar 100% SRAM Force, dus weet wat je bedoeld
Mijn nieuwe schoentjes voor de langere duurlopen
Mijn nieuwe schoentjes voor de langere duurlopen
Ook mijn schoenen waren aan vervanging toe, dus gisteren nieuwe gekocht!
Morgen maar eens kijken hoe ze echt lopen (een stukje in de winkel is toch anders dan een uur)
Triathlonforum.nl » Materiaal » Wat heb je vandaag nou weer gekocht?