Onderwerp: Ironman 70.3 Luxembourg
Er gaan veel geruchten dat het event gecancelled gaat worden
Dan moet ik op zoek naar een alternatief. Iemand suggesties? Goede rijafstand van Nederland en niet te gek parcours.
Hét Nederlandstalig platform voor informatie, inspiratie en discussie over de triathlon-en duathlonsport
Je bent niet ingelogd.
Triathlonforum.nl » Triathlons en Duathlons » Ironman 70.3 Luxembourg
Pagina's 1
Je moet inloggen om te reageren
Er gaan veel geruchten dat het event gecancelled gaat worden
Dan moet ik op zoek naar een alternatief. Iemand suggesties? Goede rijafstand van Nederland en niet te gek parcours.
Heilbronn valt in hetzelfde weekend maar op zondag ipv zaterdag. Deze ga ik doen is wel iets verder voor mij dan Luxemburg maar nog goed te doen. Dit is nochtans het eerste wat ik ervan hoor dat IM Luxemburg niet door zou gaan.
https://www.facebook.com/Ironman703Luxembourg?fref=ts
Vooral bij de berichten veel geruchten over het niet doorgaan ervan.
besluiten dat het event niet doorgaat op basis van 1 bericht op die FB pagina?
of is er meer aan de hand?
zou wel jammer zijn, want zou deze wel eens graag doen, misschien zelfs in 2015 al...
Het is een combinatie van geen nieuws, geen registratieopening tot nu toe. Plus meerdere berichten op fb.
mail gekregen van organisatie, inschrijvingen gaan open in januari ;-)
tja, te laat - voor mij is het Heilbronn geworden,
een dag later op 21 juni.
Dan zie ik je daar el gordo
8 januari gaat de inschrijving open. Zojuist gezien op de IronMan 70.3 Luxembourg Facebook pagina.
Gister ingeschreven voor Lanzarote, duurde mij allemaal iets te lang..
Heeft iemand eerder de IM 70.3 in Luxemburg gedaan en tips met betrekking tot hotels. Wat is de maximale afstand die handig is om van de locatie af te zitten? Zie wel wat mooie hotels in de omgeving die een kwartiertje van de start zijn....
EB86,
Ik heb hem vorig jaar gedaan.
Kijk maar eens hier:
http://www.triathlonforum.nl/viewtopic.php?id=3200
Gr. Jan
Deze staat ook op de planning. Wou eerst de 70.3 in duitsland doen maar deze blijkt al uitverkocht.
Is het parcour echt heuvelachtig of valt dit mee met het fietsen ?
Valt mee. De eerste 35 en laatste 10 zijn gewoon vlak.
Pagina's 1
Je moet inloggen om te reageren
Triathlonforum.nl » Triathlons en Duathlons » Ironman 70.3 Luxembourg