1 Laatst bewerkt door RVZ (06-03-15 21:38:16)

Onderwerp: Hawaii 70.3 (mei 2015)- vervoer koffer

Aloha! Wie van jullie heeft er ervaring met het vervoeren van een fietskoffer naar, op en van Hawaii? Zelf reis ik half mei af naar Hawaii om op Big Island me te doen aan de Ironman 70.3 op 30 mei 2015. Van Amsterdam naar Kona is het geen probleem, want dan check je gewoon extra baggage in. Maar wat als je na Big Island nog 2-3 weken de andere eilanden gaat bezoeken? Waar laat je dan die fietskoffer? Meenemen op de binnenlandse vluchten? Dit is een dure grap denk ik. Of "ergens" op Big Island stallen en 1 dag voor vertrek (vanuit Honolulu) naar Amsterdam "even" heen en weer vliegen om je koffer op te halen? Wie O wie heeft er tips voor mij? Alvast bedankt voor het meedenken! smile

2

Re: Hawaii 70.3 (mei 2015)- vervoer koffer

Geen idee wat het kost, maar je kunt de koffer misschien huiswaarts sturen met ups of dergelijke

3

Re: Hawaii 70.3 (mei 2015)- vervoer koffer

Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik heb de vraag wel eens voorbij zien komen op slowtwitch.com (al weet ik niet meer wat het antwoord hierop was). Wellicht heb je daar meer succes met informatie vinden, ook omdat er wat locals actief zijn.

En kom nog even terug op dit forum na de 70.3 met mooie verhalen aub  big_smile