Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?
De Polar M400 is binnen en al gebruikt. Wat een tophorloge
Hét Nederlandstalig platform voor informatie, inspiratie en discussie over de triathlon-en duathlonsport
Je bent niet ingelogd.
Triathlonforum.nl » Materiaal » Wat heb je vandaag nou weer gekocht?
Ziet er prima uit, veel plezier ermee!
Tis zo'n feest dat klokje
Tellertjes zijn van de fiets
Gebruikte hem vandaag voor de 3e keer en als je geen stresskip bent, dan wissel je tussen fietsen en lopen op je klok binnen 15 sec
Dat is dan wel het voordeel van de (veel) duurdere Garmins, die kunnen de verschillende onderdelen aan zonder toestanden.
Deze polar M400 moet je met 4 sec (bijvoorbeeld) het fietsen stoppen. Dan nogmaals de terugknop en vervolgens weer de rode startknop. 1 maal doortikken naar lopen en START.
Als je dat niet te veel moeite is, dan bespaar je simpelweg € 200
(en je moet niet geinteresseerd zijn in GPS bij het zwemmen)
Ik ben in ieder geval helemaal blij
Fraai shirtje + armwarmers voor de lente. Die moet toch eerdaags wel een keer gaan verschijnen.
Dorter, bedoel je dat de mouwen "los" van het shirtje zijn?
Met andere woorden................ "bijpassende armwarmers"
In hoeverre is dat anders dan wat ik omschreef?
Ook hier komen weer wat sport gerelateerde zaken binnen.
Een nieuwe losse cadans sensor, aangezien mijn Timex wat moeite heeft met de combi sensor snelheid/ cadans.
En een nieuwe helm. Geen hi-tech casco voor mij, aangezien mijn budget dat niet toelaat, maar een redelijk normale LAS squalo.
Deze helm gekozen aangezien ik toch elke keer weer problemen heb tijdens het dragen van mijn huidige GIRO helm, terwijl ik hiervoor ook al een exemplaar van LAS heb gehad waar ik nooit last van had. En deze gekozen bij futurum shop aangezien ze daar gaan stopen met LAS (tenminste ze hebben nu een op = opruiming)
Dorter....het is niet anders Dat noemen ze "een controlevraag"
Ik ben niet thuis in materialen, ik ken (heb) alleen effen zwarte arm- en beenwarmers, vandaar
Ik zie nu voor de eerste keer armwarmers in hetzelfde design als het shirt, vandaar
(waar gekocht?)
Fiets broek, fiets handschoenen, fiets sokken en een regen jas (ook voor het fietsen)
Dorter....het is niet anders Dat noemen ze "een controlevraag"
Ik ben niet thuis in materialen, ik ken (heb) alleen effen zwarte arm- en beenwarmers, vandaarIk zie nu voor de eerste keer armwarmers in hetzelfde design als het shirt, vandaar
(waar gekocht?)
Ik wilde al opmerken dat het enige mouwen/mauwen van jou afkomstig was...
Gekocht bij Trentino Bikewear. Zocht nog een mooi shirt van NW passend bij een NW bibshort die ik al eens voor weinig gekocht had. Dit was een mooie combi met de armwarmers, laat fietskleding designen maar aan die Italianen over. Dat kunnen ze wel.
Ik wilde al opmerken dat het enige mouwen/mauwen van jou afkomstig was...
Je kent Arthur toch ondertussen
LOL .............. om aankomende misverstanden te voorkomen : geef me aub meteen een PB als ik het te "bond" maak
Ik probeer niet negatief te zijn, ik heb alleen nogal eens een andere mening en ja, die ventileer ik dan weer te snel
Ik probeer er echt op te letten
Dorter....dank voor de uitleg
Bont Arthur, Bont, geen Bond, dat is iets met James
(sorry, waar je mee omgaat..............)
Maruh, de gemiddelde forumganger kent je boute uitspraken hoor,.. Is even wennen en daarna gewoon erdoorheen lezen en bedenken dat ze uit een goed hart komen
Ik doelde op de reclame.......... we maken het bond, heel bond
Enne................. het zijn "BOUDE" uitspraken (niet met mij gaan beginnen over de taal )
Maar bedankt voor je indirecte compliment
Ik doelde op de reclame.......... we maken het bond, heel bond
Enne................. het zijn "BOUDE" uitspraken (niet met mij gaan beginnen over de taal )
Maar bedankt voor je indirecte compliment
Ontopic!!!
Gister via marktplaats een tweedehands tijdrithelm voor een mooie instapprijs gekocht Zijn er mensen die veel met dit soort helmen trainen ook? Ik weet het, niets nieuws voor de wedstrijd dus het zal wel moeten, maar ik zie mezelf hier toch niet al te vaak in trainen, hoe snel het me ook mag maken
Ik twijfel nog steeds over een 2e hands tijdrithelm................wat de verkoper ook beloofd. Je hebt nooit 100% zekerheid over de veiligheid.........................en iemand anders heeft er in zitten zweten.
Maar ja, het scheelt wel een hele bak geld. Ik ben er nog steeds niet uit
Wel een mooie helm dit zeg.
Toen ik een tijdrit helm kocht heb ik wel het opzetten er van geoefend en een keer mee gefietst tijdens een koppel training op wedstrijd snelheid.
Tweedehands kopen lijkt mij gewoon prima te kunnen, mits je goed oplet op eventuele beschadigingen die komen door een eventuele valpartij. En als je twijfelt of je het moet doen tweedehands kopen, dan zou ik zeggen: doe het niet.
Ja klopt je hebt geen 100% garantie. Deze helm was wel erg proper moet ik zeggen, bijna geen enkel gebruiksspoor te ontdekken en al helemaal geen kenmerken van een val, of overmatig gezweet En de ploegkleuren kunnen me ook wel bekoren, is net weer even wat anders. (Nee, ik maak me geen illusie dat ik een prof ben
Een foamroller van Tunturi. Nou maar hopen dat mijn kuit er blij mee is.
Ik denk dat je kuit heel blij gaat zijn met 3 foamrollers
Geloof dat ik ruzie heb met mijn mobiel
Knoop doorgehakt en een Dare2Tri Mach4 gekocht! Kan niet wachten om er een wedstrijd mee te zwemmen dit seizoen...
Triathlonforum.nl » Materiaal » Wat heb je vandaag nou weer gekocht?