126

Re: ICAN Triathlon Amsterdam

En het parcours is bekend.

http://icantriathlon.com/internas/img_i … im_ams.png
http://www.bikemap.net/en/route/2894581 … therlands/
http://www.runmap.net/en/route/2884387- … 44/terrain

Benieuwd wat iedereen er van vindt. Ik doe hem sowieso als voorbereiding op Roth.

127

ook ik ga mij uitschrijven.. voor dat geld en dan met zon parcours komen wat ook nog niet eens definiteif is....

Nu zoeken naar een alternative.

128

Ik blijf wel ingeschreven voor de olympic. Wellicht niet een heel iconisch parcours, maar ik wil de ervaring van een dergelijke internationale organisatie graag meemaken. Ik hoop dan wel dat er ondanks alles een grote groep deelnemers overblijft, want dat maakt het ook extra leuk.

129

Zoals gezegd blijf ik (vanwege reeds geboekte, niet te annuleren hotelovernachting) ook ingeschreven. Ik hoop inderdaad ook dat er genoeg inschrijvingen overblijven, ik acht het met dit parcours namelijk niet onmogelijk dat er zo massaal uitgeschreven wordt dat het financieel niet meer rond te breien valt. Nieuwe inschrijvingen kunnen ze in ieder geval wel vergeten met de huidige inschrijfgelden i.c.m. dit parcours.

130 Laatst bewerkt door monkeloor (27-03-15 14:37:15)

Dimitri_ schreef:

ook ik ga mij uitschrijven.. voor dat geld en dan met zon parcours komen wat ook nog niet eens definiteif is....

Nu zoeken naar een alternative.

Groot gelijk. er zijn vergelijkbare of betere parcoursen voor minder geld. Vorig jaar Leiderdorp gedaan. Supersnel parcours en dat voor 45eu
edit;
Ah, dan nog didam er bij voor 55eu. tongue

131

Wie moest je voor welke datum nu ook alweer mailen om je uit te schrijven?

132 Laatst bewerkt door FrankGNL (27-03-15 16:06:09)

Jerry schreef:

Wie moest je voor welke datum nu ook alweer mailen om je uit te schrijven?

ik heb mijn mail nar amsterdam@icantriathlon.com gestuurd

133

7 april, thanks.

134

Wat een suf parcours zeg. Ik ga me maar eens ergens anders op oriënteren. Beetje jammer dat ze je hier zolang op laten wachten als dit ook nog niet definitief is. Ik weet niet precies hoe de gemeentegrens van Amsterdam loopt, maar met dit parcours heb je na de wedstrijd nog steeds weinig van de stad gezien. Knap bochtig fietsparcours ook, niet echt mijn ding. (...denkt hard na over iets positiefs...  hmm )

135

IPV ICAN Amsterdam wordt het de Endurance in Zeewolde op Za 27-juni- 2015 smile

http://www.zeewolde-endurance.nl/index/home

136

Hebben ze nog plaats? Dan ga ik mee!

137

Prima parcours. Een hoop zeurderige reacties. Natuurlijk had ik ook liever het oorspronkelijke parcours midden in de stad gehad, maar we weten allemaal hoe ontiegelijk moeilijk het is geworden om iets in de Randstad te organiseren. Ik doe gewoon lekker mee, het early bird tarief was erg aantrekkelijk.

138 Laatst bewerkt door 123triatleet (27-03-15 20:43:37)

Tja, ook ik ben een zeur. Zit erg in dubio, wel of niet meedoen.
Reden 1: ( principe kwestie ) ze verkopen een mooi verhaal met stadse omgeving en allure en komen met een slap aftreksel wat eigenlijk geeneens Amsterdam is (ouderkerker plas en groot deel hoep is ook ouderkerk). Als dit een fysiek produkt zou zijn (een racefiets met durace onderdelen en je krijgt ultegra/105 onderdelen) zouden weinige dit pikken.
Reden 2: Dit is letterlijk mijn trainingsomgeving , zowel het hardlopen langs de Amstel en het fietsen (kleine, grote Hoep) en zwemmen in ouderkerker plas doe ik in de zomer als er geen blauwalg is
Reden 3: Het doet me denken aan mijn eerste deelname aan de Urbanathlon, heb daar nog steeds een nare nasmaak van, de manier waarop een organiastie communiceert en je wordt weggezet als een zeur.

Sorry eerst post hier (lees al mee vanaf 2012) en het is een "zeik" post, maar het moet even uit mijn systeem. Bedankt, voor het lezen. Allemaal een  fijn "trainings" weekend toegewenst

Bosbaan was mijn 1ste sprinttriathlon en het smaakt naar meer wink 2014 wordt een triathlonjaar

139

Helemaal mee eens. Ik neig naar Stein, maar nu kan ik daar de route weer niet zien (op de site)... Iemand die toevallig paraat?

140

Jerry schreef:

Helemaal mee eens. Ik neig naar Stein, maar nu kan ik daar de route weer niet zien (op de site)... Iemand die toevallig paraat?

Ik zag een tweet dat ze door wegwerkzaamheden het fietsparcours weer moeten wijzigen in Stein, dus ook daar geen garanties smile.

Kijk maar eens op facebook, daar staan filmpjes van het loopparcours iig. Het fietsparkoers wordt ongetwijfeld een rondje van ongeveer 30km over kleine weggetjes tussen Stein, Beek en Maastricht met 3 lekkere tot pittige klimmen.

Ik heb Stein al op 4 verschillende parkoersen gefietst en gelopen, maar het concept is altijd hezelfde. Pittig maar niet belachelijk zwaar.

Wel jammer van dit ICAN parcours inderdaad. Ik hoop voor de organisatie dat er een levensvatbaar aantal deelnemers uitkomt. Afgezien van het parcours dat tegenvalt vind ik niet dat ze zich verkeerd opstellen. Je hebt 10 dagen om je af te melden. Het early bird tarief was scherp genoeg om je niet te hoeven afmelden vind ik zelf, maar  159 euro is wel veel voor een halve op dit parkoers.... Dus mensen die dat betaald hebben en zich nu afmelden snap ik wel.

141

En ook hier een afmelding.

**We own the raod**
(Lopen/Fietsen/Schaatsen/Zwemmen/Skeeleren)

142

Ik heb een early bird voor 99 euro en dit vind ik een prima prijs voor een halve rondom amsterdam haha.
Tuurlijk had ik liever de eerste opzet gezien. Maar anderzijds had ik mijn plannen op deze halve gericht dus ga ik hem ook doen.
Hopelijk is de opzet toch nog oke

143

Dit is letterlijk mijn trainingsomgeving , zowel het hardlopen langs de Amstel en het fietsen en zwemmen in ouderkerker plas doe ik in de zomer als er geen blauwalg is

@123triatleet: 29 augustus is in ditzelfde water ook een triathlon waaraan ik misschien meedoe. Wanneer is het 'blauwalg seizoen'? Moet ik er rond die tijd nog rekening mee houden?

144

Blauwalg krijg je als het water niet of weinig stroming heeft, in periodes van weinig neerslag en met temperaturen(water) tussen de 20 en 30 graden. Water moet wel voldoende stikstof en fosfaten bevatten. Dus....dat kan in de gehele periode van de lente tot en met de herfst.

145

Ah ok. Ik had het idee dat het seizoensgebonden was omdat het altijd dezelfde wedstrijden leek te treffen. Maar het kan inderdaad net zo goed liggen aan de locatie. Hopen maar dat het meevalt. Bedankt!

146

Ik heb ook een mail gestuurd om me af te melden.
Ik heb 150 euro betaald, en dat vind ik teveel voor zoals het er nu uit ziet,
en dan nog geen garanties over het parcours.

Ik ga ook wat anders doen.

147

Zijn er onder de forummers die een e-mail ontvangen hebben van de organisatie ook deelnemers van de OD-afstand? Ik heb namelijk nooit iets gekregen dus ik begin me wel zorgen te maken... :-/

En ja, heb wel een bevestiging gekregen van mijn deelname, afgelopen december.

/Herman

148

HermanB schreef:

Zijn er onder de forummers die een e-mail ontvangen hebben van de organisatie ook deelnemers van de OD-afstand? Ik heb namelijk nooit iets gekregen dus ik begin me wel zorgen te maken... :-/

En ja, heb wel een bevestiging gekregen van mijn deelname, afgelopen december.

/Herman

Ja hoor smile Heb gewoon de mailtjes ontvangen in engels en nederlands afgelopen maanden...

#enjoylife

149

Spam box al bekeken? Daar kwamen de mailtjes bij mij binnen. Ondanks aangeven dat het een veilige afzender was, de volgende keer gewoon weer in de spam.

150

wilagro schreef:

Spam box al bekeken? Daar kwamen de mailtjes bij mij binnen. Ondanks aangeven dat het een veilige afzender was, de volgende keer gewoon weer in de spam.

Ja, maar daar zit hij niet in. Een vriend van me die ook de OD doet heeft ook niks ontvangen. Ik heb de organisatie maar eens een mailtje gestuurd.

/Herman