Jerry schreef:Helemaal mee eens. Ik neig naar Stein, maar nu kan ik daar de route weer niet zien (op de site)... Iemand die toevallig paraat?
Ik zag een tweet dat ze door wegwerkzaamheden het fietsparcours weer moeten wijzigen in Stein, dus ook daar geen garanties .
Kijk maar eens op facebook, daar staan filmpjes van het loopparcours iig. Het fietsparkoers wordt ongetwijfeld een rondje van ongeveer 30km over kleine weggetjes tussen Stein, Beek en Maastricht met 3 lekkere tot pittige klimmen.
Ik heb Stein al op 4 verschillende parkoersen gefietst en gelopen, maar het concept is altijd hezelfde. Pittig maar niet belachelijk zwaar.
Wel jammer van dit ICAN parcours inderdaad. Ik hoop voor de organisatie dat er een levensvatbaar aantal deelnemers uitkomt. Afgezien van het parcours dat tegenvalt vind ik niet dat ze zich verkeerd opstellen. Je hebt 10 dagen om je af te melden. Het early bird tarief was scherp genoeg om je niet te hoeven afmelden vind ik zelf, maar 159 euro is wel veel voor een halve op dit parkoers.... Dus mensen die dat betaald hebben en zich nu afmelden snap ik wel.