1,526

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

rinke schreef:

Knoop doorgehakt en een Dare2Tri Mach4 gekocht! Kan niet wachten om er een wedstrijd mee te zwemmen dit seizoen...

Kreeg je er gratis een WII bij ?  tongue

1,527

Dimitri_ schreef:
rinke schreef:

Knoop doorgehakt en een Dare2Tri Mach4 gekocht! Kan niet wachten om er een wedstrijd mee te zwemmen dit seizoen...

Kreeg je er gratis een WII bij ?  tongue

hahaha was t maar waar wink Maart is altijd de bonus uitbetaling tongue

#enjoylife

1,528

De Bmc tmo 02

1,529

De Bontrager hilo rxl triatlon schoen besteld.

1,530

Een Giro Synthe helm meegebracht. We zijn er weer aan begonnen tongue

1,531

Vandaag nieuwe fiets schoenen gekocht!
Zitten als gegoten big_smile

1,532

Sjiek Stefan! Maar niet voor triathlon neem ik aan? Lijkt me tijdtechnisch niet zo praktisch wink

Ik heb naar aanleiding van de wetsuit testdag van Tri-Run gister m'n eerste wetsuit gekocht, de Zone3 Vision.

1,533

Ik zit er ook aan te denken om voor het seizoen start nog een zone3 wetsuit te kopen. Al heb ik vorig jaar een mouwloze zoot bijgekocht en die zit ook fantastisch. Mijn 2xu pak daar heb ik van in het begin eigenlijk niet zo graag in gezwommen.

1,534

Had je die 2xu ook getest van te voren of op basis van maattabellen gekocht? Als ik zonder te testen had gekocht had ik ongewtijfeld een veel te groot pak besteld. Volgens mij zijn er door het hele land de komende weekenden aardig wat testdagen, weet alleen niet of Zone3 overal van de partij is.

1,535

Ik was ook bij de testdag in Hilversum, bij zone 3 werd ik niet echt lekker geholpen en kon uit de stapel pakken niet echt gelijk een goede maat vinden. Dan maar bij andere merken kijken. Zie nu dat veel mensen een zone 3 kopen dus baal wel een beetje, de prijs is gunstig voor de kwaliteit lees ik. Zelf ben ik aan het twijfelen hoe veel geld ik er aan uit wil geven. Als een pak fijner zit is het dan ook het extra geld waard. Het word mijn eerste pak, en vond zondag 90% van de pakken die pasten lekker zwemmen.

1,536

Klopt het was bij Zone3 wel een beetje een zootje en ze hadden in het middagblok ook niet hun eigen personeel dacht ik, ik werd geholpen door lui van de Tri Run winkel zelf. Toen ik eenmaal mijn maat wist kon ik verder zelf dat pak wel aan doen en heb later nog wel even wat gebabbeld met het personeel over de maatvoering. Als je 90% van de pakken goed vond zitten dan kun je daar vast wel een mooi exemplaar uit halen lijkt me toch?

1,537

thomass schreef:

Sjiek Stefan! Maar niet voor triathlon neem ik aan? Lijkt me tijdtechnisch niet zo praktisch wink

Ik heb naar aanleiding van de wetsuit testdag van Tri-Run gister m'n eerste wetsuit gekocht, de Zone3 Vision.

Zeker niet voor de triathlons, misschien wel een keer voor een halve of hele. zoo heel lang doe ik er ook niet over om ze aan te doen, denk binnen 1-2 min heb ik ze wel aan. is natuurlijk altijd wel langzamer dan een triathlon schoen maar voor een hele triathlon maakt die 2 min ook niet uit.

1,538

Stefan.T schreef:
thomass schreef:

Zeker niet voor de triathlons, misschien wel een keer voor een halve of hele. zoo heel lang doe ik er ook niet over om ze aan te doen, denk binnen 1-2 min heb ik ze wel aan. is natuurlijk altijd wel langzamer dan een triathlon schoen maar voor een hele triathlon maakt die 2 min ook niet uit.

Ik neem aan dat je bedoelt uittrekken ..als het goed is telt de tijd om aan te trekken nl niet mee.

1,539

thomass schreef:

Klopt het was bij Zone3 wel een beetje een zootje en ze hadden in het middagblok ook niet hun eigen personeel dacht ik, ik werd geholpen door lui van de Tri Run winkel zelf. Toen ik eenmaal mijn maat wist kon ik verder zelf dat pak wel aan doen en heb later nog wel even wat gebabbeld met het personeel over de maatvoering. Als je 90% van de pakken goed vond zitten dan kun je daar vast wel een mooi exemplaar uit halen lijkt me toch?

Bij een enkele dacht ik het zit gewoon niet goed, bij alle andere had ik het idee dat ik er wel een km of 2 in zou kunnen zwemmen. Wel dat de duurdere pakken veel beter zitten maar om te zeggen dat de goedkopere slecht zitten is ook niet het geval. Het is voornamelijk minder flexibel en voelt wat lomp.

Nu begin ik dus met twijfelen. Ik ben niet de snelste maar ga wel met stappen vooruit, zwem niet meer dan 1500m in een wedstrijd maar ben wel over een aantal jaar een hele van plan.

Zou ik gewoon de goedkooptste kopen die niet slecht zit. Of zou ik wat meer geld uit geven en een goed lekker zittend pak kopen.

"Goedkoop" is 200-250 euro, duurder zou dan 300-400 euro zijn. Als het pak het waard is, dan is dat niet anders en vind ik het niet zo erg om er geld aan uit te geven. Deze fase van twijfelen duurt bij mij meestal een maandje ofzo  hmm

1,540

Arno357 schreef:
Stefan.T schreef:
thomass schreef:

Ik neem aan dat je bedoelt uittrekken ..als het goed is telt de tijd om aan te trekken nl niet mee.

Ik wens je veel plezier om die schoenen op de fiets aan te trekken big_smile

1,541

Arno357 schreef:
Stefan.T schreef:
thomass schreef:

Het aantrekken betrof hier niet de wetsuit maar de schoenen, die tijd telt wel natuurlijk wink En tsja schoenen op de fiets aantrekken is ook overgewaardeerd vind ik, tenzij je het echt tot in de nopjes beheerst, anders ben eerder al zwabberend op de weg een gevaar voor anderen en levert het nul tijdswinst op (of eerder verlies). Bovendien is het, mede vanwege onkundige exemplaren, niet overal toegestaan om je schoenen al op de fiets te hebben.

1,542

heb een vraagje. ik wil graag wat fietsonderdelen uit china bestellen maar met invoerrechten wordt dit bijna de helft meer. als ik het via een bedrijf van een vriend zou bestellen, moet ik dan minder invoerrechten betalen? of moet hij er dan alsnog extra belasting over betalen?

1,543

Stefan.T .............. die 1 a 2 minuten??? Volgens mij baal jij best wel als je 10.01 dan wel 11.01 loopt op de hele  tongue

Maar eh....misschien is dit dan iets voor bij je trisuit (geintje natuurlijk)

1,544

ik wil graag wat fietsonderdelen uit china bestellen maar met invoerrechten wordt dit bijna de helft meer. als ik het via een bedrijf van een vriend zou bestellen, moet ik dan minder invoerrechten betalen? of moet hij er dan alsnog extra belasting over betalen?

Volgens mij betaal je dezelfde invoerrechten, het tarief hangt af van het land van herkomst en het soort goederen. Afhankelijk van het soort bedrijf van je vriend kan die misschien wel van alles afschrijven van de belasting (transportkosten, verzekering, BTW, misschien ook verrekening van de invoerrechten), al kom je daar al snel in een grijs gebied. Ik zou er dus maar niet vanuit gaan.

1,545

Zone3 vanquish wetsuit besteld.

1,546

ronnyke schreef:

Zone3 vanquish wetsuit besteld.

Oeh, sjiek... Wel even een review posten he?

1,547

Gisteren nieuwe fiets besteld voor mijn dochter ( 2 a 3 weken levertijd ), ach ze word maar 1 x 16 jaar  smile  smile

Hier gaat ze ook haar triathlons op doen, ze kan niet naar een tijdritfiets omdat ze stayerwedstrijden doet ( eredivisie, ETU ), gisteren de fiets in het echt gezieen, wat een mooi ding en naar eigen smaak op te bouwen\

dus deze fiets geworden met volledig Ultegra afmontage en supra rca 55 wielen

http://img.12gobiking.nl/products/2015-sensa-calabria-supra-rca55-elite-ultegra.jpg

1,548

Oei... knap fietsje!!!

#enjoylife

1,549

Ok ik hoop er volgende week eerst eens mee te kunnen testzwemmen. Naar het schijnt een goed en soepel pak dus ik kijk er wel naar uit.

1,550

Heb gisteren online een Giro Selector gekocht voor 149,-  dus nu zie er er tenminste snel uit.  big_smile

http://www.sweetpetes.com/images/library/zoom/giro_selector_black00_13_z.jpg