1

Onderwerp: zwintriathlon 2015

Net het bericht gekregen dat ik ook dit jaar bij het deelnemersveld mag behoren. Daar ben ik wel heel tevreden mee natuurlijk want dit is toch wel veruit de best georganiseerde wedstrijd  van de Benelux denk ik. Nu maar hopen dat er weer  geen hollander wint wink

2 Laatst bewerkt door Dennis Florussen (31-03-15 10:05:56)

Re: zwintriathlon 2015

Ik behoor ook tot 1 van de gelukkige!

En laat ons hopen dat er weer een Nederlander wint,  wink

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

3

In de deelnemerslijst sta je vlak boven mijn naam Dennis. Maar zijn er op de moment nog Nederlanders die een grote wedstrijd kunnen winnen? Van Lierde heeft afgelopen weekend IM Zuid Afrika gewonnen maar dat is geen hollander zeker he? cool

4

ronnyke schreef:

In de deelnemerslijst sta je vlak boven mijn naam Dennis. Maar zijn er op de moment nog Nederlanders die een grote wedstrijd kunnen winnen? Van Lierde heeft afgelopen weekend IM Zuid Afrika gewonnen maar dat is geen hollander zeker he? cool

Ronnyke-Dennis
1-0 ( wink )
hahahaha,
Van Diederen liet zijn neus even zien maar viel met het lopen ver terug.
Triathlon is in Belgie een veel groter sport dan als in Nederland mede door de suc6en van de Van Lierde's
Als je kijkt 20-25 jaar geleden waren er alleen al in Zeeland al dik 10 wedstrijden en nu nog maar een halve samen met Knokke.

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

5

Dat is idd raar aangezien er in Nederland toch voldoende zwemwater en polders zijn. Terneuzen zou ook een ideale omgeving zijn eigenlijk.