1,551

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Op de facebook pagina van Casco-helmen hadden ze een prijs vraag wie de amstel gold race zou winnen.
Ik had de vraag goed. Met de bon van €100,- heb ik de CASCO SPEEDmask VAUTRON® automatic vizier besteld  big_smile
Ben benieuwd of het goed werkt!

1,552

Goeie aktie van.............Dimitri  cool
Gefeliciteerd

1,553

Verstandige keuze wink Gefeliciteerd met je winst smile

#enjoylife

1,554

Deze is onderweg.. smile

https://shop.srm.de/store/images/product_images/original_images/166_4.jpg

1,555

Oeh... da was geen goeiekope.... Fraai.

1,556

Hij staat er al een paar dagen.. maar vandaag de betaling gedaan, heb nu (eindelijk) een eigen racefiets staan. Ondanks dat ie niet zo mooi is als wat ik van jullie langs zie komen zal ik er binnenkort eens een fotootje van plaatsen wink

Nu nog een keer een trisuit en een wetsuit en dan zouden de belangrijkste dingen binnen moeten zijn big_smile

1,557 Laatst bewerkt door Louise (03-05-15 13:37:29)

Ik heb gister een Bontrager cadansmeter gekocht, ANT+ (deze), maar ik krijg hem niet aan de praat. Hij lijkt het alleen te doen als de magneet en de sensor elkaar aanraken; zelfs met minimale afstand ertussen doet-ie het niet, laat staan aan de fiets. Batterij heb ik al vervangen, dat scheelt een klein beetje, maar niet voldoende.

Iemand ervaring daarmee of tips?

Edit even later: laat maar, hij doet het al. Geen idee waarom eerst niet, maar nu wel, gelukkig.

Dus: gister gekocht: een cadansmeter voor op de triathlonfiets, en twee nieuwe wielen voor m'n racefiets, noodgedwongen (ik werd aangereden zonder verder erg, maar achterwiel wel total loss, dus na 26 km fietsen 300 euro armer, het hele verhaal staat op m'n weblog).

Louise

1,558

Garmin Edge 510 (in een erg mooie aanbieding) voor op de fietsen. Gebruikte daarvoor nog de "oude" 310XT voor, maar die gaf de geest.

En inmiddels de 920XT besteld. Bijna jarig, en je moet toch iets verzinnen  wink . Dus de Garmin 910XT gaat in de verkoop met nog een bundeltje aan accessoires... (want zoveel verjaardagsgeld komt er nu ook weer niet binnen).

1,559

Werkt je cadansmetertje al naar behoren? Als je deze reset en /of instaleert ik weet niet of je gps bluetooth heeft anders die en van je smartfoon eens afzetten. Ikzelf had het met mijn garmin vector pedalen ik werd er zot van die macheerde van geen kant en met gewoon dat uit te schakelen is het opgelost.

1,560

Tri suit gekocht. Keuze tussen deze en de Castelli Free Sanremo short sleeve maar toch voor de Zoot gegaan.

http://ep.yimg.com/ay/trisports/zoot-men-s-ultra-tri-aero-skinsuit-2.jpg

1,561

thomass schreef:

Tri suit gekocht. Keuze tussen deze en de Castelli Free Sanremo short sleeve maar toch voor de Zoot gegaan.

http://ep.yimg.com/ay/trisports/zoot-men-s-ultra-tri-aero-skinsuit-2.jpg

hey, die heb ik ook gekocht gisteren:)

1,562

Ik ben van plan om de bodypaint tri-suit van castelli ook met van die korte mouwtjes aan te schaffen. Heb een mailtje gestuurd voor de juiste maten maar hoop het volgende week te hebben.

1,563

Je ziet steeds vaker trisuits met mouwtjes, misschien UV technisch ook wel verstandig.

Tijdens BikeFit paar maanden geleden bleek dat ik de Cobb Flow Plus een comfortabel zadel vond.
Vandaag eindelijk binnen.

1,564

Ja zoals je waarschijnlijk wel weet: Castelli valt redelijk klein. Zit bij Zoot op een L en had van Castelli de XL maar die was nog strakker dan de Zoot. Kreeg de body net dicht en had niet het idee dat ik er op die manier comfortabel in zou kunnen zwemmen en ook de broek was echt kantjeboord strak om de benen. Vond ook de witte bovenkant wat minder omdat het aardig doorschijnend was, dat is met de Bodypaint wel minder denk ik gezien de kleur. Beide pakken wel heel mooi afgewerkt overigens.

Goeie aankoop pannenkoek wink

1,565

ronnyke schreef:

Ik ben van plan om de bodypaint tri-suit van castelli ook met van die korte mouwtjes aan te schaffen. Heb een mailtje gestuurd voor de juiste maten maar hoop het volgende week te hebben.

Italiaans spul valt echt serieus klein. In Craft heb ik maatje L, kleding van Castelli en Northwave XXL. Maattabel aanhouden en naar boven afronden voor recreatief gebruik en naar beneden afronden voor wedstrijdgebruik.  smile

1,566

Tri-suit is normaal altijd voor wedstrijd bij mij. Mischien moet ik ook maar eens naar die zoot kijken. Heb al enkele dingen van zoot en dat is heel leuk materiaal.

1,567

Vandaag de bontrager RL road schoentjes meegebracht en een paar conti's van 25mm ik had er 2 weken terug de 23mm opgelegd maar ik heb er al 2 slippertjes mee gemaakt dus die vliegen er terug af.

1,568

Hoe dat? Ik rij op al mijn wielen de 23 mm, maar kan dat niet beamen.. Te hard opgepompt oid?

1,569

Nee ben gewoon van op 25mm te rijden. Verschil is enorm. Ze zijn reeds vervangen door opnieuw conti 4000gp's maar de 25mm dus.

1,570

ronnyke schreef:

Nee ben gewoon van op 25mm te rijden. Verschil is enorm. Ze zijn reeds vervangen door opnieuw conti 4000gp's maar de 25mm dus.

Ik heb er geen verstand van, kan je uitleggen wat het voordeel van 25mm is, ik rijd eigenlijk altijd conti 23mm

en op mijn tijdritfiets zit zelfs 22mm ( schwalbe ironman ) en dit rijd ook zeer lekker

1,571

Vanwege het overlijden van mijn Timex global trainer moeten investeren in een nieuw trainingsmaatje.
Gelijk maar een zo compleet mogelijk horloge uitgezocht, en wel de Garmin Fenix 2 SE. Nu nog eens uitzoeken wat de mogelijkheden allemaal zijn, en hoe die te benutten en in te stellen.

1,572

25mm is tegenwoordig de standaardmaat bij wielrenners. De band past zich beter aan aan het wegdek en heeft dus minder rolweerstand en is vooral veel comfortabeler. Toen ik met 25mm begon te rijden enkele jaren terug hadden nog maar enkele merken het in hun gamma en in de winkel moest ik ze bestellen nu zie je ze overal. Op mijn TT fiets heb ik ook 23 omdat 25mm mijn frame raakt. Dus die contnentals van 23mm gaan nu op mijn TT fiets want heb gezien dat de bandjes op deze al wat scheurtjes krijgen.

1,573

ronnyke schreef:

25mm is tegenwoordig de standaardmaat bij wielrenners. De band past zich beter aan aan het wegdek en heeft dus minder rolweerstand en is vooral veel comfortabeler. Toen ik met 25mm begon te rijden enkele jaren terug hadden nog maar enkele merken het in hun gamma en in de winkel moest ik ze bestellen nu zie je ze overal. Op mijn TT fiets heb ik ook 23 omdat 25mm mijn frame raakt. Dus die contnentals van 23mm gaan nu op mijn TT fiets want heb gezien dat de bandjes op deze al wat scheurtjes krijgen.

Misschien dan toch een keertje proberen smile  smile

1,574

vandaag mijn wetsuit speedo 2.0 gekocht bij dechatlon aan promotieprijs....aanstaande zondag mijn eerste triatlon in antwerpen als uitdaging als 50 plusser smile

1,575

Succes! Als ik je username juist interpreteer valt dat plusser wel mee bij die 50 toch?