1,601

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Murky schreef:

Je kunt nu al aan de vorm van de naven zien dat dat inderdaad novatechs zijn, en ook aan de vorm van de snelspanner. Zijn prima wielen nderdaad, maar niet als je op marktplaats voor echte betaald heb ( a 1250 - 1500). Advies is wel om ze een keer na te laten spannen, dan heb je een prima wielset! En voor het vervolg, als er Novatech of Bitex naven inzitten weet je eigenlijk al zeker dat ze uit china noname zijn smile Just my 2 cents smile

euhmzz.... Dacht jij dan dat Zipp hun naven zelf in Indianapolis maken? Zijn ook of the shelve Novatecs met een ander asmoertje erop. Of denk je dat het toeval is dat de body compatible is met Novatec? smile Maakt niets uit hoor, Novatec zijn echt prima naafjes.
Keurmerken zoals dat wat Kuiper zogenaamd heeft stelt geen fluit voor, wordt namelijk gewoon door de fabrikant van de velg ( meestal Gigantex) aangeleverd. Gigantex levert ook onder een eigen commerciële naam, Equinox. Daarmee koop je perfecte wielen voor een hele nette prijs. Op het grote weide interweb vast wel te vinden:)

Persoonlijk ben ik wel heel erg tegen piraterij zoals de Zipp wielen hier getoond ( kan de koper vaak net als in dit geval niets aan doen, die koopt ze ter goeder trouw als genuine products). Ik zou een groot voorstander zijn van verkopers die moedwillig kopiën verkopen snoeihard aan te pakken, het is en blijft diefstal en inbreuk op intellectual property.. Dat is de doodsteek voor merken om te innoveren, en jaagt de kosten van de echte producten alleen maar verder op, is niemand bij gebaat.

1,602 Laatst bewerkt door Dennis Florussen (22-05-15 10:58:45)

pannenkoek schreef:
Murky schreef:

Je kunt nu al aan de vorm van de naven zien dat dat inderdaad novatechs zijn, en ook aan de vorm van de snelspanner. Zijn prima wielen nderdaad, maar niet als je op marktplaats voor echte betaald heb ( a 1250 - 1500). Advies is wel om ze een keer na te laten spannen, dan heb je een prima wielset! En voor het vervolg, als er Novatech of Bitex naven inzitten weet je eigenlijk al zeker dat ze uit china noname zijn smile Just my 2 cents smile

euhmzz.... Dacht jij dan dat Zipp hun naven zelf in Indianapolis maken? Zijn ook of the shelve Novatecs met een ander asmoertje erop. Of denk je dat het toeval is dat de body compatible is met Novatec? smile Maakt niets uit hoor, Novatec zijn echt prima naafjes.
Keurmerken zoals dat wat Kuiper zogenaamd heeft stelt geen fluit voor, wordt namelijk gewoon door de fabrikant van de velg ( meestal Gigantex) aangeleverd. Gigantex levert ook onder een eigen commerciële naam, Equinox. Daarmee koop je perfecte wielen voor een hele nette prijs. Op het grote weide interweb vast wel te vinden:)

Persoonlijk ben ik wel heel erg tegen piraterij zoals de Zipp wielen hier getoond ( kan de koper vaak net als in dit geval niets aan doen, die koopt ze ter goeder trouw als genuine products). Ik zou een groot voorstander zijn van verkopers die moedwillig kopiën verkopen snoeihard aan te pakken, het is en blijft diefstal en inbreuk op intellectual property.. Dat is de doodsteek voor merken om te innoveren, en jaagt de kosten van de echte producten alleen maar verder op, is niemand bij gebaat.

Klopt, en misschien iets te naief geweest en me laten misleiden door de advertentie op MP (uit faicement vlg advertentie)
Maar hoe dan ook ik ben er zeer blij mee hoor en inderdaad de naven bollen fantastisch en de wielen zoeven geweldig. Ik zal alleen de decals eraf willen halen maar het lijkt wel of deze gespoten zijn.

En inderdaad het zal het beste zijn om de verkopers aan te pakken want ik vermoed dat MP er vol mee zit, en hiermee is de "eerlijke" verkoper van zijn wel originele spullen ook weer de klos, want wie is er dan nog te vertrouwen.

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

1,603

Mijn kleine dametje (10 maanden) besloot afgelopen week op het strand in zuid Spanje mijn zonnebril een kopje kleiner te maken (of eigenlijk een pootje kleiner...). Wat een schat! Hij was al behoorlijk scratchy dus nu kon ik fijn een nieuwe kopen!  smile  Het is een vrij eenvoudig model van Sinner geworden. Ik ben gewoon niet iemand die bereid is 200E voor een Oakley te lappen...
http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/6/7/5/6/9200000022406576.jpg

1,604

Ik heb bovenstaande ook, prima bril. Ga je geen spijt van krijgen

1,605 Laatst bewerkt door rinke (24-05-15 21:34:35)

ik was al een tijdje aan het wachten op een mooie aanbieding voor de Casco Speedairo. Vandaag dan toch eentje te mooi om waar te zijn.. van 245 euro voor 185 euro wink... me is happy!

http://www.sportalpen.com/wp-content/uploads/2013/07/Casco-SPEEDairo.jpg

edit: voor de liefhebber, bij Van Bon Sport...

#enjoylife

1,606

rinke schreef:

ik was al een tijdje aan het wachten op een mooie aanbieding voor de Casco Speedairo. Vandaag dan toch eentje te mooi om waar te zijn.. van 245 euro voor 185 euro wink... me is happy!

Geweldige helm!!!!!!!

1,607

Dennis Florussen schreef:
rinke schreef:

Geweldige helm!!!!!!!

En hoe die zit, helemaal geweldig smile!

#enjoylife

1,608

Vandaag deze besteld.

Kijken of het wat brengt  tongue

1,609

Ik heb deze inderdaad wel is op marktplaats voorbij zien komen.
Ben benieuwd of het wat is die helm. smile

sieger schreef:

Vandaag deze besteld.

Kijken of het wat brengt  tongue

1,610

Ja idd , daar komt hij ook vandaan. Na een belletje met de verkoper heb ik een s/m besteld. Ze zijn nog onderweg uit het oosten. 

Iig beter dan de helm die ik nu gebruik  smile

1,611

Vandaag mijn 1e set Continental Grand Prix 4000S II binnen gekregen. Gelijk gemonteerd, zaterdag even aan de tand voelen.

1,612

Ik heb weer een gelukje gehad en een R5 VWD frameset op de kop getikt. Dan gaat de R3 Team uit 2012 binnenkort het veld ruimen smile

1,613

mezelf maar weer eens verwend:)
Quarq Elsa RS voor de gewone fiets en een Quarq Elsa R voor de TT gekocht ; dus binnenkort nog een Trimax Carbon BB30 1710mm crankset en een Cannondale SiSL2 OPI crankset 172,5mm ( 53-39 en compact spider erbij) over voor de liefhebber..

Ook een nieuwe wetsuit gekocht, Sailfish Vibrant gaat in de verkoop, Sailfish Attack gekocht. Mooie wetsuit zeg, geweldige pasvorm

1,614

pannenkoek schreef:

Quarq Elsa RS voor de gewone fiets en een Quarq Elsa R voor de TT gekocht ; dus binnenkort nog een Trimax Carbon BB30 1710mm crankset en een Cannondale SiSL2 OPI crankset 172,5mm ( 53-39 en compact spider erbij) over voor de liefhebber..

Ook een nieuwe wetsuit gekocht, Sailfish Vibrant gaat in de verkoop, Sailfish Attack gekocht. Mooie wetsuit zeg, geweldige pasvorm

Hier ook twee Quarq's erbij, een Red Elsa voor de S5 met 130 BCD en een Red Elsa met 110 BCD voor de R5
Vandaag de SRM gemonteerd op de tijdritfiets, ook mooi spul zeg. Ik ben er wel al achter dat ie een stuk beter functioneert dan de Stages dat tot dusver heeft gedaan

1,615

Yeah yeah, mn tiathlon pakje en wetsuit zijn besteld!!!
Nu wachten welke maat ik goed pas (van alles meerdere maten laten komen), spannend....

1,616 Laatst bewerkt door pannenkoek (29-05-15 18:09:14)

daveke schreef:
pannenkoek schreef:

Hier ook twee Quarq's erbij, een Red Elsa voor de S5 met 130 BCD en een Red Elsa met 110 BCD voor de R5
Vandaag de SRM gemonteerd op de tijdritfiets, ook mooi spul zeg. Ik ben er wel al achter dat ie een stuk beter functioneert dan de Stages dat tot dusver heeft gedaan

SRM blijft de Daddy van alle vermogensmeters, maar de prijs rechtvaardigt de aankoop helaas niet meer vind ik. 2x Elsa en een headunit is goedkoper dan één SRM zonder PC7 - laat staan PC8-  waarbij ik de Elsa RS ook nog eens een véél mooiere crank vind ( maar dat is niets kwalitatiefs, puur persoonlijke voorkeur:) )

1,617

daveke schreef:
pannenkoek schreef:

Gefeliciteerd met de nieuwe speeltjes smile

Ben wel benieuwd wat je precies bedoelt met het "stuk beter functioneren". Hoe is het anders dan je Stages?

1,618

Aeolos schreef:
daveke schreef:
pannenkoek schreef:

Gefeliciteerd met de nieuwe speeltjes smile

Ben wel benieuwd wat je precies bedoelt met het "stuk beter functioneren". Hoe is het anders dan je Stages?

De Stages heeft regelmatig power-dropouts, dat ie ineens geen verbinding meer heeft met de Garmin. Ik gebruik overigens bij allen dezelfde head-unit dus vergelijk is goed te maken. Vandaag een uur met de SRM gereden, 0 keer dat ie opnieuw moest verbinden. Viel mij dus erg positief op. Waardes zal ik binnenkort eens gaan evalueren, zodra een Quarq gemonteerd is. Ik heb op die SRM nl 175 mm cranks, en op de Stages en Quarq's 172,5

1,619 Laatst bewerkt door Dorter (30-05-15 23:11:31)

Vandaag bruut met het bankpasje lopen zwaaien. Per heden in mijn gelukkige bezit; 1 stuks Radon Skeen 29 9.0. Vanavond heb ik alvast wel even 5cm aan beide zijden van het stuur afgehaald (ik kan die trend van kamerbrede mtb-sturen niet vatten) en SQ-lab ergonomische handvatten erop gezet. Stuurpen omgedraaid naar beneden en een eigen SQ-lab zadel erop geplaatst. Dus al met al ziet ie er in detail inmiddels iets anders uit dan op onderstaande pica. Morgen karren!
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/p180x540/549211_581240555312667_2934476635712248648_n.jpg?oh=0a6baf54a89e5bfc1827c25cb0ad0b02&oe=560B49F0

1,620

Een racebelt voor mijn eerstr sprinttriathlon aanstaande zondag in roeselare.
Had ik nog niet

1,621

Een besteld cadeautje nog van mijn verjaardag de BBB select gift box, het voordeel is dat mijn dochter van de sponsor een BBB select team heeft dus die kon ik proberen hoe die zit ( dit is dezelfde bril alleen bij de gift box zitten meer verschillende glazen ed.... )

http://www.tomacycles.nl/wp-content/uploads/IMG_0159-1024x682.jpg

En zo heeft mijn dochter hem:

https://www.bike2build.nl/media/catalog/product/cache/1/thumbnail/600x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/e/w/ew0972_1.jpg

1,622

Deze week zo een Aero bidon van x lab voor tussen het stuur gekocht + een tube box. Voor toch redelijk kostelijk te zijn ziet die bidon er toch maar speelgoedachtig uit maar misschien valt het wel mee. Nu nog een paar lichte loopschoentjes ik ben er deze week al voor geweest maar de winkel was gesloten hmm

1,623 Laatst bewerkt door marcelca (08-06-15 08:52:21)

ronnyke schreef:

Deze week zo een Aero bidon van x lab voor tussen het stuur gekocht + een tube box. Voor toch redelijk kostelijk te zijn ziet die bidon er toch maar speelgoedachtig uit maar misschien valt het wel mee. Nu nog een paar lichte loopschoentjes ik ben er deze week al voor geweest maar de winkel was gesloten hmm

heb ook de Aero bidon van x lab op mijn stuur zitten maar werkt perfect, zit stevig en kan genoeg in voor mij tot een 1/4 afstand..

wat ik minder vind is het bijtstukje op het rietje, dit is bij mij al gescheurd ( na 5 x gebruiken ), dit had beter gekund, heb camelbags die ik veel vaker heb gebruikt waar het nog steeds heel is

1,624

Me nog eens een nieuw fiets tenue aangeschaft en was erg te spreken over mijn Tri-suit van Fusion dus...
En een zonnecap voor het lopen. cool

1,625

Compressport tubes , Eens benieuwd of deze effectief zo super zijn