Onderwerp: Triathlon Woerden
iemand nog meegedaan gisteren? Zelf heb ik de 1/8e mogen doen. Was echt super sportweer, alleen de harde wind maakte het af en toe lastig met hoge velgen.
Uiteindelijk in een hele nette 1.14.40 gefinished en daarmee bijna 3 minuten sneller dan vorig jaar.
Zwemmen ging helaas ruk, duizelig en gedesoriënteerd en een paar maal schoolslag gedaan. Als 43e het water uit uiteindelijk (15e in de H20 categorie). Wissel ging helemaal fout, ik had mn wetsuit half uitgedaan maar bij mijn fiets zocht ik steun omdat ik mijn rechterbeenstuk niet uitkreeg, ik tegen m'n fiets leunen en boem daar ging mijn fiets, met helm, startnummer en bril ik vloeken natuurlijk, alles bij elkaar gezocht en met een flinke vertraging aan het fietsen begonnen, dit ging super met m'n nieuwe planet-x. Met amper 600 trainingskm's in de benen toch een mooie 36.0 per uur weggezet. Hiermee gestegen van een 43e plek naar een 30e plek (14e H20). Lopen ging daarna ook prima alleen is mijn tempo echt te laag. Uiteindelijk 4.8km in 24.10 gelopen (100e looptijd) en daarmee gezakt naar een 47e overall tijd (25e H20). Oftewel, m'n zwakte zit 'm echt in gebrek aan loopervaring. Aangezien ik nog maar 3 jaar hardloop en alles rustig heb opgebouwd na een motorongeval 10 jaar terug dik tevreden maar het blijft knagen dat ik zoveel plekken verlies...
Al met al een geweldig gezellig en meer dan uitstekend georganiseerd evenement... Hopelijk kan ik volgend jaar weer mee doen....