Morgen is het zo ver. Ik kijk nu naar buiten en ik houd mij nog even voor gek, was het morgen ook maar zo goed weer. Maar nee, ook het weerbericht van het NOS journaal bevestigde mijn weerapp. Een perfecte nacht, maar een onstuimige dag morgen. Met veel wind en steeds meer kans op regen. Jakkie.
De voorbereidingen dit jaar gaan voorspoedig. Breukelen een pr, Bilzen liep volgens plan, en nu dus Nieuwkoop als laatste voorbereiding voor de IM70.3 Luxemburg. Alleen deze week niet de beste keuzes gemaakt. Donderdag nog een tijdrit gedaan in Zeewolde en vrijdag op de loopband na zwemmen gelopen.... zonder sokken. Dus kijk ik naar buiten, het zonnetje, maar wel met een beetje spierpijn in mijn bovenbenen en twee flinke blaren op mijn voeten.
Ach, ik stel mijn doelen ook met de weersvoorspellingen wat bij. Het is de generale voor de IM70.3 en het hoeft echt niet zo snel. Ik heb nog nooit eerder hier gereden en het is voor mij pas de tweede 1/2e die ik heb gedaan. De voorspelling.
Zwemmen: 33:00
T1: 5:00 (volgens mij is het een flink stuk lopen)
Fietsen: 2:27:00 (als het 93km is, hopelijk is het dan nog droog)
T2: 1:30
Lopen: 1:40:00
-----------------------
Totaal: 4:46:30
Als ik dit keer er boven uitkom, dan wordt er niet getreurd. Het echte doel is over drie weken. Ik ga maar eens beginnen om mijn spullen in te pakken.
-M