1,651

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Idd BMC rijden of reden toch met lightweight disc wielen met Easton stickers erop omdat Easton zelf geen in hun gamma hebben

1,652

daveke schreef:
Scighera schreef:
daveke schreef:

Het complete wiel weegt 820 gram.. Zegt denk ik wel genoeg wink

yups, een van de beste disc wielen ooit gemaakt. Uberhaupt maken ze hele goede wielen smile

Feit dat genoeg profs ze zelf kopen, en laten rebadgen in de livery van de wielensponsor van hun ploeg is alleszeggend. Dan maak je gewoon de beste disc ter wereld. Kan geen Super-9 of Sub-9 tegenop denk ik

Tsja.... Ik had een nieuwe gekocht, ding staat al langer in de fabriek dan bij mij. Veel te veel zijslag af fabriek, en denk je dat je iets hoort? No way.... Meer naam dan kwaliteit is mijn ervaring...
Zelfde geldt voor Meilensteins, kraken dat het een lieve lust is.... €6k aan wielen in een jaar, slechtste kwaliteit ooit in dat prijssegment.

Beste keus blijven gewoon DT, Shimano en Mavic wielen!

1,653

Lightweight staat nu eenmaal bekend voor een enorme slechte service na verkoop.

1,654

speed en cadansensor voor mijn sigma
en 2 weken geleden een setje wielen voor 25euro omdat mijn set wielen binnen was voor oxidatie

1,655

pannenkoek schreef:
daveke schreef:
Scighera schreef:

yups, een van de beste disc wielen ooit gemaakt. Uberhaupt maken ze hele goede wielen smile

Feit dat genoeg profs ze zelf kopen, en laten rebadgen in de livery van de wielensponsor van hun ploeg is alleszeggend. Dan maak je gewoon de beste disc ter wereld. Kan geen Super-9 of Sub-9 tegenop denk ik

Tsja.... Ik had een nieuwe gekocht, ding staat al langer in de fabriek dan bij mij. Veel te veel zijslag af fabriek, en denk je dat je iets hoort? No way.... Meer naam dan kwaliteit is mijn ervaring...
Zelfde geldt voor Meilensteins, kraken dat het een lieve lust is.... €6k aan wielen in een jaar, slechtste kwaliteit ooit in dat prijssegment.

Ik heb de mijne vandaag binnen gekregen.. KAARS-recht.. Echt top..
Heb jij enig idee welke naaf er in die witte editie zit zodat ik een Shimano body kan bestellen?

1,656

daveke schreef:
pannenkoek schreef:
daveke schreef:

Ik heb de mijne vandaag binnen gekregen.. KAARS-recht.. Echt top..
Heb jij enig idee welke naaf er in die witte editie zit zodat ik een Shimano body kan bestellen?

geen idee, volgens mij zijn die witte al wat ouder toch? Of maken ze dat model in het wit met de "spaken" zichtbaar weer als nieuwe versie? Als het het laatste is, dan zit er een DT naaf in. Als het de oudere zijn weet ik het niet zeker, waarschijnlijk ook DT, maar zeker ben ik niet. Pas ook even op dat als je Shimano 11sp nodig hebt, dat wel eens tricky kan zijn...

1,657

Het is idd het oudere model, met die foam buitenkant.

Ik heb sowieso 10 speed nodig, maar heb ook Lightweight al gemaild smile

1,658

Een nieuw triathlonpakje van Ekoi.. Ook maar gelijk heel vies gemaakt zaterdag!

https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/11822842_10153479571739840_3265134193727642167_n.jpg?oh=48dcc4d19ee414e10d274690efa47a2b&oe=5683B9EA

1,659

Gisteren als supporter bij de Vrouwentriatlon in Beesd bij de TYR stand een zwemjammer en transition bag gekocht; allebei met 50% korting  tongue

1,660 Laatst bewerkt door Dorter (18-08-15 07:40:54)

Een set Geax Gato 29 banden voor het modderworstelen voor als de herfst de mountainbikeroutes in een slagveld heeft veranderd.

http://www.cykelsportnord.dk/images/Geax-Gato-p.jpg

1,661 Laatst bewerkt door Nultra (18-08-15 10:34:30)

Bij de eindereeks verkopen van de Decathlon: 2 hardloopbroekjes voor € 6,75 per stuk.

(Misschien een tip: Zag bij de zwemafdeling ook wetsuits (Outdoorswim Equipment heet dat daar) van o.a. Speedo en het eigen merk voor prijzen rond de € 150,=. Weet niet hoe de kwaliteit is maar wie weet).

1,662

Eigenlijk niet vandaag maar gisteren: een snelsluiting set voor mijn Garmin Forerunner 310XT.
Kan nu snel de unit wisselen van de armband naar de fietshouder en vice versa.

Tip: Bol.com was maar € 16,= daar.

1,663

Vandaag mijn allereerste racefiets aan laten meten bij Salden in Limbricht!
Carrera jakil
Shimano Ultegra 11sp afgemonteerd
Nu nog paar daagjes wachten tot die klaar is!

1,664 Laatst bewerkt door ronnyke (22-08-15 15:37:51)

Ik heb het niet gekocht maar vind het wel de moeite om te delen. Hydraulische groepset van rotor http://www.220triathlon.com/gear/first- … 10449.html

1,665 Laatst bewerkt door Dennis Florussen (23-08-15 19:33:05)

Kon het niet laten. cool

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

1,666

Specialized SHIV 2015 Ultregra afgemonteerd....  cool

1,667 Laatst bewerkt door pannenkoek (24-08-15 14:34:08)

serieus fietsje, nice!!
vandaag 2 bidonhouders gekocht en siliconen oordopjes voor zwemmen besteld, niet spannend, wel nuttig:)

1,668

Zeer fraaie fiets!

1,669

Thnx, nu snel af laten stellen en lekker op fietsen!

1,670

Idd mooie investering.

1,671

Voor de wintertrainingen / fun en ik denk toch ook echt run/bike/run en offroad triathlons heb ik vandaag een Sensa Sella TNT Comp 2014 29er gekocht. Mooi afgemonteerd met SLX en XT zag ik ´m op Marktplaats staan. Nu al zin om te rijden!

https://www.fietsenwinkel.nl/media/catalog/product/cache/1/image/1200x800/163b81649b7ef7bc8a00b0066e59ae0a/C/F/CF-S15302910MB19-S15302910MB23_1.jpg

#enjoylife

1,672 Laatst bewerkt door Dorter (27-08-15 21:55:15)

Lekker lekker!! Met het rubber door de blubber!  smile

Als er inderdaad Smart Sam banden opzitten zoals de foto suggereert zou ik wel nog even shoppen voor banden met een wat heftiger profiel. Deze gaan in de diepe Hollandsche modder niet redden.

1,673

Rocket Ron vind ik persoonlijk een vrij goede band voor verschillende ondergronden. Voor droge en snelle parcours Racing Ralph.

1,674

Mooie fiets Rinke! Ik moet tzt ook maar eens aan de MTB, er is een mooi parcours rondom het circuit in Zandvoort.

1,675

ronnyke schreef:

Rocket Ron vind ik persoonlijk een vrij goede band voor verschillende ondergronden. Voor droge en snelle parcours Racing Ralph.

Ik heb Rocket Rons op de Radon liggen, maar de noppen staan vrij dicht op elkaar waardoor ik de indruk heb dat ze in de diepe blubber niet erg zelfreinigend zijn en gaan vollopen. Ik heb voor de echter winterdag nu een band met hogere noppen die echter wel verder uit elkaar staan gekozen.